AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden https://www.makeupmekka.com/no-no/produkt/melting-matte-blush Jeg har brukt fargen Vibe, og dette er den eneste blushen jeg har vært 100% fornøyd med noen gang. Den legger seg ikke inn i porene, og fargen er helt nydelig. Har fått bekreftet fra Makeup Mekka at denne fargen sannsynligvis aldri kommer inn igjen. Så hva kan jeg erstatte den med? Har du noen tips? Anonymkode: b0acc...897 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Er det tomt for den overalt? Hadde prøvd å kjøpe et lite lager av den der jeg hadde klart å finne den. Anonymkode: d05d2...d16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er det tomt for den overalt? Hadde prøvd å kjøpe et lite lager av den der jeg hadde klart å finne den. Anonymkode: d05d2...d16 Selges Makeup-mekka sine produkter i butikk? I så fall, hvilke butikker? Anonymkode: b0acc...897 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå