AnonymBruker Skrevet 26. februar #1 Skrevet 26. februar https://www.makeupmekka.com/no-no/produkt/melting-matte-blush Jeg har brukt fargen Vibe, og dette er den eneste blushen jeg har vært 100% fornøyd med noen gang. Den legger seg ikke inn i porene, og fargen er helt nydelig. Har fått bekreftet fra Makeup Mekka at denne fargen sannsynligvis aldri kommer inn igjen. Så hva kan jeg erstatte den med? Har du noen tips? Anonymkode: b0acc...897
AnonymBruker Skrevet 26. februar #2 Skrevet 26. februar Er det tomt for den overalt? Hadde prøvd å kjøpe et lite lager av den der jeg hadde klart å finne den. Anonymkode: d05d2...d16
AnonymBruker Skrevet 26. februar #3 Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er det tomt for den overalt? Hadde prøvd å kjøpe et lite lager av den der jeg hadde klart å finne den. Anonymkode: d05d2...d16 Selges Makeup-mekka sine produkter i butikk? I så fall, hvilke butikker? Anonymkode: b0acc...897
AnonymBruker Skrevet 3. mars #6 Skrevet 3. mars kaledonia skrev (15 timer siden): Essence Baby Got Blush Liquid Blush 30 Dusty Rose ? Takk for svar! Den så litt for lys ut, men verdt et forsøk tenker jeg Anonymkode: b0acc...897
AnonymBruker Skrevet 3. mars #7 Skrevet 3. mars Syns denne fargen lignet litt? https://lyko.com/no/inglot/inglot-cream-blush-100?srsltid=AfmBOopWEYvH_WU80JtlOKdY_KVUBAj8fGpB_E9mp_YA_FbHbfHU2_cgf8k Anonymkode: 476d2...a94
Sigrid<3 Skrevet 5. mars #8 Skrevet 5. mars Rare beauty har veldig mange farger og definitivt noen som ligner. De er litt dyre og man må til utlandet for å kjøpe dem (eventuelt bestille på svensk sephora), men de er veldig gode og varer veldig lenge
AnonymBruker Skrevet 5. mars #9 Skrevet 5. mars Rare beauty har fine liquid-blushes og stort utvalg av farger. Finnes på sephora.se. Gratis frakt til Norge om du kjøper for 500/600 tror jeg. Anonymkode: 9f575...35a
AprilLudgate Skrevet 6. mars #11 Skrevet 6. mars (endret) Sigrid<3 skrev (På 5.3.2025 den 11.55): Rare beauty har veldig mange farger og definitivt noen som ligner. De er litt dyre og man må til utlandet for å kjøpe dem (eventuelt bestille på svensk sephora), men de er veldig gode og varer veldig lenge Enig i Rare Beauty, muligens Hope. Happy kaaaaanskje. pigmenterte herfra til månen og varer evig. Ellers er MAC glow play veldig fin på, cream to powder finish. Jeg har bare hatt blush baby, den er kanskje litt for mauve retning muligens. Endret 6. mars av AprilLudgate
Sonit Skrevet 6. mars #12 Skrevet 6. mars (endret) Sjekk ut MAC Heat Index? Kvaliteten på disse er nydelig Eventuelt MAC Groovy? Ser nå at jeg har tenkt ut i fra den fargen som kom opp, så du kan glemme mine fargeforslag Men lurt å sjekke serien til MAC, de er matte og krempudder. Endret 6. mars av Sonit la til lenke
AnonymBruker Skrevet 12. mars #13 Skrevet 12. mars Takk for gode tips! Jeg har bestilt Essence bare fordi den var veldig rimelig, blir den feil så prøver jeg en av de andre. Rare Beauty sine har jeg kikket på lenge, så mulig jeg må prøve den etter hvert Anonymkode: b0acc...897
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå