Kandit nr. 2413 Skrevet 26. februar #1 Del Skrevet 26. februar Jeg leverte nettopp min besvarelse etter en 72-timers eksamen. Formelle krav til lengde var 8-10 sider. Min besvarelse, altså det faglige stoffet jeg skrev som svar på de individuelle oppgavene, var på 10 sider. Hvis jeg inkluderer emnekode og kandidatnummer, som står øverst på besvarelsen, er besvarelsens totale lengde på 10 sider og 2 linjer. Slik jeg tolker reglene er emnekode og kandidatnummer ikke en del av besvarelsen. Noen som vet hva som er fasit? Studerer ved OsloMet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #2 Del Skrevet 26. februar Kandit nr. 2413 skrev (32 minutter siden): Jeg leverte nettopp min besvarelse etter en 72-timers eksamen. Formelle krav til lengde var 8-10 sider. Min besvarelse, altså det faglige stoffet jeg skrev som svar på de individuelle oppgavene, var på 10 sider. Hvis jeg inkluderer emnekode og kandidatnummer, som står øverst på besvarelsen, er besvarelsens totale lengde på 10 sider og 2 linjer. Slik jeg tolker reglene er emnekode og kandidatnummer ikke en del av besvarelsen. Noen som vet hva som er fasit? Studerer ved OsloMet.. +/- 10% slingringsmonn fra kravet pleier å være regnet som innafor. Og pirk som emnekode vil likevel gjøre at du er godt innenfor den marginen, så det vil helt sikkert gå fint! Anonymkode: ee044...7a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kandit nr. 2413 Skrevet 26. februar Forfatter #3 Del Skrevet 26. februar Takk for et beroligende svar:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #4 Del Skrevet 26. februar Hvis det er ordbegrensning pleier det p være +/- 10%, men dette gjelder selvfølgelig ikke når det er sider. Helt ærlig burde du klart å skrive om/korte ned teksten så du kom innenfor maksgrensen. Du har ikke overholdt formelle krav, og det kan få innvirkning på karakteren. Anonymkode: 74810...61b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #5 Del Skrevet 26. februar +/- 10% gjelder vel kun på ord, ikke sider. Står det 8-10 sider, så skal man ikke overgrense det. Men du kan selvsagt være heldig med sensor. Anonymkode: 5503e...dee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå