AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Del Skrevet 11 timer siden Når fortalte dere so. Hadde større barn, skolealder og oppover. Noen som tok nipt test eller risikosvangerskap, hvordan påvirket det når dere fortalte? Anonymkode: b7afd...7ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Del Skrevet 11 timer siden Hva er forskjellen på å høre fra de som har fortalt storebror om familieforøkelsen? Er det forskjell på hvordan man håndterer dette mellom kjønnene? Har jeg gått glipp av noe? Anonymkode: da661...215 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva er forskjellen på å høre fra de som har fortalt storebror om familieforøkelsen? Er det forskjell på hvordan man håndterer dette mellom kjønnene? Har jeg gått glipp av noe? Anonymkode: da661...215 Skulle stå storeSØSKEN😂 Bare skrivefeil. Anonymkode: b7afd...7ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eric_B Skrevet 10 timer siden #4 Del Skrevet 10 timer siden Rett før alle andre fikk vite, var vel 3 mnd eller noe sånt det da. Når man var så klar man kan være over at svangerskapet står seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Del Skrevet 10 timer siden Storesøster var 6 måneder da jeg fant ut at jeg var gravid, så selv om vi pratet om det hjemme er det ikke godt å si når hun fant ut av det. Noen uker etter at lillesøster ble født kanskje?😅 Anonymkode: 0a507...85a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Del Skrevet 8 timer siden Jeg fortalte søsken når vi hadde vært på ordinær ul ved 18 uker. Da viste vi bildene og fortalte at det var en baby i magen. Ingen av mine svangerskap har vært risiko, men jeg tenker at jeg ville fortalt det ca da uansett, for folk rundt får vite det og kommer til å snakke om det rundt barna. Anonymkode: 322cd...e54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Del Skrevet 8 timer siden Ventet generelt med å annonsere graviditeten til etter OUL, bortsett fra aller nærmeste familie. Kommende storesøster fikk vite det også da. Magen hadde akkurat begynt å synes, og vi kunne vise bildene, så det ble litt mer konkret. En graviditet er lang tid når man er så liten, det var lenge nok for henne å venne seg til tanken uansett. Anonymkode: 9ca2e...88a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #8 Del Skrevet 8 timer siden Jeg ble gravid med lillesøster da storebror akkurat hadde blitt ett år så han forsto jo fint lite, men vi prøvde å snakke om at mamma hadde en baby i magen og forberede han, lot han være med på å sette opp babyrommet osv. 22 mnd. mellom dem så han skjønte vel egentlig ikke noe før hun var her😂 men nå er han snart 4 år og vi får baby nummer tre om drøye tre måneder, så denne gangen skjønner han mye mer! Han har gledet veldig helt siden vi fortalte han om det (noe vi gjorde nesten med en gang vi fant ut om baby#3) Anonymkode: cdd98...73f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #9 Del Skrevet 8 timer siden Fra positiv test, jeg kastet opp døgnet rundt og var nødt til å dele det ganske kjapt slik at barna forsto at det ikke var noe alvorlig galt med meg. Ekstrem oppkast og kvalme varte til 8 mnd så for vår del var det lurt. Fikk rolige unger som ikke ble skremt av at mor så ut som et uttørket zombie. Anonymkode: f211a...685 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #10 Del Skrevet 8 timer siden Mine første barn er to tette (16 mnd mellom), så der fortalte jeg det vel aldri Eldstemann fant det vel ut da det kom en baby... Hadde forresten ingen problemer med søskensjalusi, antakelig fordi eldste var så liten? Tredjemann er en attpåklatt. Fortalte om graviditeten da jeg var rundt 15-16 uker på vei. Etter tidlig ultralyd og svar på NIPT-test. Anonymkode: a0282...73b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #11 Del Skrevet 8 timer siden Jeg hadde mistet noen ganger, så vi ventet til oul før jeg sa noe. For meg var spontanabortene helt udramatiske, mens jeg visste at ungene hadde så uendelig lyst på søsken, så derfor valgte vi å ikke si noe før vi var temmelig sikre på at det ville gå fint. Anonymkode: 5abc1...e1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 7 timer siden #12 Del Skrevet 7 timer siden Fortalte etter OUL i uke 19 da vi fikk vite om det var lillesøster eller lillebror. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #13 Del Skrevet 7 timer siden Fortalte etter TOUL 13+0. Storesøsken var 4 år. Anonymkode: beda8...144 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #14 Del Skrevet 7 timer siden Fortalte etter tidlig ultralyd, ca uke 12. Har mistet 2 ganger i uke 10 og 11, så ville ikke si noe før. Og ungene forteller alle med én gang også😂 Anonymkode: 1084e...d82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 7 timer siden #15 Del Skrevet 7 timer siden Husker ikke helt. Var ca 2 måneder på vei. Hun fikk vite det først hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå