AnonymBruker Skrevet 26. februar #21 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg holdt bare ut i to år før jeg begynte å studere juss, så er jurist i dag. Beste valget jeg har tatt i mitt liv tror jeg 😄 Anonymkode: 0a6a4...1ce Det tror jeg på! Hadde jeg vært ca. 30 hadde jeg gjort som deg, men jeg er 40 og har boliglån.. Anonymkode: 5dff4...b4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #22 Del Skrevet 26. februar Jeg er sykepleier selv og jeg klager ikke på lønnen. Jeg har 570 000 i grunnlønn. Også er det tillegg. Jeg jobber 67% natt og har mye fri og kan velge om jeg vil jobbe ekstravakter. Jeg ligger på 800000-1000000 i året. Jeg er fornøyd med lønnen. Syns spl klager unødig mye. Anonymkode: f9553...79a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #23 Del Skrevet 26. februar Saima skrev (15 minutter siden): det er systemet en må klage på og gjøre noe med, ikke skremme folk fra det fantastiske yrket det er. This 👆🏻 Det er systemet og arbeidsplassene det er noe galt med, ikke selve yrke. Mange tror også at man er låst til helsesektoren når man velger sykepleieyrket, men det finnes ikke et mer allsidig yrke med flere utdanningsmuligheter. Man kan ta tverrfaglige videreutdanninger innenfor noe helt annet, f.eks helseinformatikk, velferdsteknologi, ledelse, teknologiledelse etc. Bare se på tverrfaglige videreutdanninger eller mastere som krever en bachelorgrad med kun 180 studiepoeng. Noen studier krever at man f.eks har tatt 60 stp i ped i tillegg til bachelor i sykepleie (f.eks master i spesped). Men flere og flere videreutdanninger blir mer tverrfaglige. Anonymkode: 2f8eb...765 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå