AnonymBruker Skrevet 26. februar #1 Del Skrevet 26. februar Hei. Har en iPhone 12 som begynner å bli irriterende treg, og opplever tidvis "glitches" altså ting som ikke fungerer helt optimalt. Tenker å beholde den en stund til, til den kneler altså.. Mtp. oppdateringer og når det gis ut nye iphones osv, når er det smart for meg å kjøpe ny iphone? Jobben betaler, men jeg har ikke tenkt å automatisk bli et miljøsvin fordi. Vil gjerne beholde mobilene mine så lenge som mulig. Anonymkode: dd657...601 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #2 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hei. Har en iPhone 12 som begynner å bli irriterende treg, og opplever tidvis "glitches" altså ting som ikke fungerer helt optimalt. Tenker å beholde den en stund til, til den kneler altså.. Mtp. oppdateringer og når det gis ut nye iphones osv, når er det smart for meg å kjøpe ny iphone? Jobben betaler, men jeg har ikke tenkt å automatisk bli et miljøsvin fordi. Vil gjerne beholde mobilene mine så lenge som mulig. Anonymkode: dd657...601 Hvilken iPhone vurderer du? Hvis du vil ha en enkel en kommer iPhone 16E snart ut, men den mangler en del kjekke ting jeg i alle fall ikke vært foruten. Nye Iphoner blir lansert om høsten, typ oktober om jeg ikke husker helt feil. Hvis du kan vente så lenge kan det hende de gamle synker bittelita i pris (tror ikke apple er de som synker mest i pris ved nye produktslipp) eller så er iPhone ofte tusenlappen billigere under black friday eller rett før jul/på nyåret. Det hele kommer egentlig an på hvilken telefon du ønsker deg. Anonymkode: b9ecb...bfd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #3 Del Skrevet 26. februar Ok så enten bør jeg handle i høst eller vente helt til neste høst for p få lengst levetid da Anonymkode: dd657...601 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #4 Del Skrevet 26. februar Jeg hadde ikke giddet å vente. Om den irriterer deg, er treg eller må lades to ganger for dagen, bytt den ut! Om du kjøper en 14, 15 eller 16 har du fremdeles telefon i flere år. Jeg fikk utlevert en 11 på jobben jeg begynte i i fjor, ny i eske 🤪 Brukes til ringing, sms og teams og det går greit. Kjøpte 16 til meg selv, 15 var ikke såpass mye billigere at jeg syntes besparelsen var grei. Også har den noen finesser 15 ikke har 😃 iphone 12 kom i 2020, så den begynner jo å nærme seg fem år. Litt forskjell på det og de som bytter hvert år… Anonymkode: ec77f...15d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #5 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hei. Har en iPhone 12 som begynner å bli irriterende treg, og opplever tidvis "glitches" altså ting som ikke fungerer helt optimalt. Tenker å beholde den en stund til, til den kneler altså.. Mtp. oppdateringer og når det gis ut nye iphones osv, når er det smart for meg å kjøpe ny iphone? Jobben betaler, men jeg har ikke tenkt å automatisk bli et miljøsvin fordi. Vil gjerne beholde mobilene mine så lenge som mulig. Anonymkode: dd657...601 Apple garanterer oppdateringer på sine produkter i 6-8 år. Det betyr ikke at telefonen slutter å virke, men du vil ikke få software-oppdateringer (ios). Derimot vil du nok kunne motta sikkerhetsoppdateringer i noen år til. Du vil nok kunne oppleve at noen apper blir tregere evt. slutter å vikre, men telefonen vil ikke slutte å virke av den grunn. Om den fungerer og du er fornøyd, er det bare å beholde den en stund til. Evt. kan du vurdere en Iphone 14 eller 15, som du får til en grei penge nå. Anonymkode: 01107...629 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå