AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Er 40 år å sliter med dette orgasme greine. Og har fler ganger hatt kjærster som sier de ikke kan ha kjærste som ikke kommer. Dette ødlegger selvsagt selvtilitten og øker stresset. Jeg har opplevd vold og tvang innen sex når jeg var i 20 årene. Før dette fikk jeg orgasmer og hadde bra sex liv. Etter dette forholdet endte har jeg slitt med både lyst/tenning og sex. Får aldri orgasme, ikke alene heller. Har gått til psykolog, sexolog ig vært i traumebehandling. Har skuffen full av sex leketøy vibratorer og womenicer. Føler når jeg bruker dette kan jeg bli mini kåt, men kommer aldri lengre enn at kroppen spenner seg, blir veldig sliten i rumpe musklene og ryggen.. vet ikke om jeg spenner meg ubevisst mot orgasme for d er jo godt eller om det er pga indre stress og flash back... Er stressa i forholdet jeg er i nå, for han er sex viktig og han har også mye fantasier han sier han ikke kan drømme ut med meg. Han har ikke åpnet opp for hva d er for han vil ikke at jeg skal føle stress og mas rundt sex... jeg vil ikke miste han å tror jo selvsagt d kan gå den veien i å med jeg presterer dårlig i senga. Jeg er absolutt med under sexen, å jeg tar gjerne kontroll å rir han t kommer. Ser han liker disse tingene. Men for meg er det et usynlig virvar inni hode. Sex er godt men med engang orgasme presset kommer slår hode seg av å kroppen takker for seg. Noen som har opplevd noe lignende og kommet ut av dette på en bedre måte? Anonymkode: 58a39...d0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Har ikke brøkdelen av bagasjen du har men kan allikevel kjenne et press for å komme og dette øker markant når han har kommunisert hvor viktig det er for han at jeg kommer. Det er som du er inne på noe som låser seg akkurat før det skjer (jo mer jeg meg vil det, jo større er sjansen for at det blir en fuck up) og om det skjer en gang blir det bare ti ganger vanskeligere og jeg tenker så mye på det at det aldri skjer ved det tilfellet iallefall😅 Reagerer litt på at han virker å være mer opptatt enn godt er av akkurat dette, hvor åpen har du vært med han? For å legge egen tilfredsstillelse over på andre som allerede er litt ute på glattisen er i min verden ikke veldig omtenksomt. Om han vet at du sliter litt og sier at han ikke vil at du skal føle press er det jo bakvendt å også si at dine utfordringer stopper hans fantasier? Du har åpenbart kunnet det før så antar at det er avklart at det er psykisk, for egen del var løsningen å finne en partner som hele tiden trygget meg (uten å vite det selv) i at vi var stabile og hadde valgt hverandre av andre grunner. Sex var en veldig liten del av hva vårt samliv var basert på samtidig som det var viktig for han at at jeg hadde det fint og han gjorde alt jeg ba om (sykt vanskelig når man ikke helt vet selv) og selvfølgelig gjorde jeg det samme. Egentlig er det kanskje sånn at vi var veldig intime og nære hverandre i andre situasjoner og at dette forflyttet seg over i selve luggingen som nå fungerer over all forventning og tar opp en større og større del av samlivet. Anonymkode: ae67a...bec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): vet selv) og selvfølgelig gjorde jeg det samme. Egentlig er det kanskje sånn at vi var veldig intime og nære hverandre i andre situasjoner og at dette forflyttet seg over i selve luggingen som nå fungerer over all forventning og tar opp en større og større del av samlivet. Anonymkode: ae67a...bec *LIGGINGEN! Lugging er ikke veien fremover😆 Anonymkode: ae67a...bec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er 40 år å sliter med dette orgasme greine. Og har fler ganger hatt kjærster som sier de ikke kan ha kjærste som ikke kommer. Dette ødlegger selvsagt selvtilitten og øker stresset. Jeg har opplevd vold og tvang innen sex når jeg var i 20 årene. Før dette fikk jeg orgasmer og hadde bra sex liv. Etter dette forholdet endte har jeg slitt med både lyst/tenning og sex. Får aldri orgasme, ikke alene heller. Har gått til psykolog, sexolog ig vært i traumebehandling. Har skuffen full av sex leketøy vibratorer og womenicer. Føler når jeg bruker dette kan jeg bli mini kåt, men kommer aldri lengre enn at kroppen spenner seg, blir veldig sliten i rumpe musklene og ryggen.. vet ikke om jeg spenner meg ubevisst mot orgasme for d er jo godt eller om det er pga indre stress og flash back... Er stressa i forholdet jeg er i nå, for han er sex viktig og han har også mye fantasier han sier han ikke kan drømme ut med meg. Han har ikke åpnet opp for hva d er for han vil ikke at jeg skal føle stress og mas rundt sex... jeg vil ikke miste han å tror jo selvsagt d kan gå den veien i å med jeg presterer dårlig i senga. Jeg er absolutt med under sexen, å jeg tar gjerne kontroll å rir han t kommer. Ser han liker disse tingene. Men for meg er det et usynlig virvar inni hode. Sex er godt men med engang orgasme presset kommer slår hode seg av å kroppen takker for seg. Noen som har opplevd noe lignende og kommet ut av dette på en bedre måte? Anonymkode: 58a39...d0f Jeg tror dere, spesiellt du hadde hatt godt av masse kos uten sex.. La oss si en uke, eller helt til du følte deg elsket og begjært nok til sex. Sånt læres ikke i parterapi.. men den har slående effekt.. Dette med følt kjælighet ligger i underbevistheten, på mange måter er den kjærligheten du trenger for å slappe av. Bonusen av en betryggende rolig kropp, gjør også at du grubler så mye mindre.. Menn generelt er så opptatt av teknikker i sexen.. Men den beste teknikken en mann bør lære seg, er å få kvinnen til å føle seg trygg, beroligget og med masse bedøvende kjærlighet.. Altså.. det er virkelig ikke noe gærnt med deg, eller andre kvinner som grubler og sliter med orgasme.. Det er normalt å gruble.. Så menn følger ikke reglene til orgasmen, de skremmer den vekk fra dama si.. Orgasmen er skjør.. den skal kun motta positive stimulans.. Håper du skjønne hva jeg mener.. er noe uklart så si ifra😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erfarenmann Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er stressa i forholdet jeg er i nå, for han er sex viktig og han har også mye fantasier han sier han ikke kan drømme ut med meg. Han har ikke åpnet opp for hva d er for han vil ikke at jeg skal føle stress og mas rundt sex... jeg vil ikke miste han å tror jo selvsagt d kan gå den veien i å med jeg presterer dårlig i senga. Han sier han har fantasier som han ikke kan gjøre med deg - men sier ikke hva det er? Stort rødt flagg. Det er noe manipulerende over dette. Det er ikke første gang noen som er traumatisert tiltrekkes av typer som egentlig ikke er bra for dem, så jeg håper virkelig ikke dette er tilfellet her. Hans "ønske" om å ikke stresse deg er i alle fall totalt mislykket når han sier det er noe, men ikke vil si hva. Og sex er ikke en konkurranse der du skal prestere. At du ikke får orgasme er ikke mangel på prestasjon fra deg. Jeg får en uggen følelse av dette, må jeg si. Håper som sagt jeg tar feil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28 minutter siden #6 Del Skrevet 28 minutter siden Jeg skjønner godt at du ikke får orgasme når han maser om dette! Stress er drepen i så måte. Han trenger å gi deg et langt forspill og sørge for at du slapper helt av. Du må ikke tenke på at du snart må få orgasme, men heller slappe av og hengi deg helt. Da skjer det. Anonymkode: 91616...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå