jegerrinne Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Svigers gledet seg til å endelig se mye ski på tv🙈. Så sier de på vm siden står det at det er løp i dag, men vi ser det ikke i noen tv program, og de sier de hadde lest nrk skulle se det meste. Jeg og leiter rundt for å prøve å finne ser nrk sender åpnings seremoni men ingenting på dagtid. Noen som vet om hvor evnt noe ska sendes. Om de må betale for det. Er det det så dropper de nok sporten, de er så lei av at ting ikke sendes på åpne kanaler og de syns de er ute med mer en nok for tv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Ski-VM 2025 i Trondheim: Program og sendeskjema Ski-VM begynner på ordentlig i morgen. NRK og TV2 sender det viktigste. Anonymkode: 5b23b...a24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 2 minutter siden #3 Del Skrevet 2 minutter siden Blir gøy med Johaug vs svenskene/Diggins på damesiden, men på herresiden tror jeg det omtrent blir rent bord på de norske. Hvem fra andre nasjoner kan egentlig utfordre nordmennene? Kanskje Niskanen på klassisk intervallstart 10 km. Jeg kan jo knapt et utenlandsk navn på herresiden lengre. Mye gøyere på Northug sin tid da man hadde Cologna, Hellner og russerne. Mange nasjoner som kunne vinne. Hopp og kombinert må jeg ærlig si at jeg ikke syns er så spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå