Hildamaria Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Hei, Har noen gode råd for plantar fascitt? Anbefal gjerne gode sko eller såler. Har jobb som innebærer å stå nesten hele dagen. Er det mulig å få dekket sko eller såler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Jeg har hatt det i perioder, men har brukt øvelser slik som beskrevet her: https://www.ullevalkiropraktor.no/plantar-fascitt-tips-og-triks/ Har og gjort samme øvelse på trappetrinn og det har fungert for min del. Ang sko så går jeg til spesialist på løpe og gåsko i byen hvor jeg bor. Jeg har kontor jobb så jeg får ikke dekket slik av min jobb, men det bør stå i håndboka for arbeidstakere hos dere om dere har det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden For min del har tøyeøvelser hjulpet mye. (Stå i trappa med tærne på kanten og press hælen nedover, tøye legg osv) Det har også hjulpet å begynne å ta lenger steg, for da får jeg tøyd mer for hvert skritt jeg tar. Jeg har også byttet alle sko med sko med bedre såler. (Prøvde innleggsåler først, men det hjalp ikke så mye) Bruker hoka, New balanse med god såle osv, og happy flopp innendørs. Det har hjulpet mye, så nå er jeg nesten kvitt det, etter et år med mye plager Anonymkode: 23cd7...199 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå