Gå til innhold

Min mor utrykker bekjymring fordi jeg er kronisk syk

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Spørs hva slags «kronisk syk» det er snakk om, halve Norge er jo snart kronikere. Har du MS er hun kjip ja, «visse» andre «sykdommer» not so much. 

Anonymkode: 97f19...938

Ok, jeg biter:

Hva slags "sykdommer" er det du tenker på hvor det er greit at foreldra dine oppfører seg dritt mot deg? Få høre nå!

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Spørs hva slags «kronisk syk» det er snakk om, halve Norge er jo snart kronikere. Har du MS er hun kjip ja, «visse» andre «sykdommer» not so much. 

Anonymkode: 97f19...938

hvikle andre kroniske sykdommer mener du er "not so much" egentlig og hva baserer du det på? 

Jeg har kronisk migrene for eksempel, i perioder hadde jeg 25+ røde dager pr mnd over en periode på ett år, det vil si dager der jeg overhode ikke fungerte, men lå i et mørkt kaldt rom og kastet opp av den minste ting - er det en "Not so much" ?? 
Hva med hjertefeilen jeg har som ingen ser - men som potensielt kan ta livet av meg, er det en "Not so much"? 
Eller scoliosen som jeg gikk med korsett for store deler av oppvekseten men som jeg "fungerer med" i hverdagen fordi klær skjuler hvor ille det er - er det en "not so much"? 
Astma og allergi? 
Cøliaki? 
Reumatisme? 
Diabetes? 
Listen er uendelig lang i grunnen.. 
Hvilke sykdommer og hvem bestemmer at denne kroniske diagnosen er eller ikke er noe å "Klage over"? Den som er på utsiden eller den som jobber knallhardt for å fremstå som frisk? 

Anonymkode: 682f3...ca3

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...