AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #101 Del Skrevet 5 timer siden Nå vet jeg ikke alderen på barnet til ts, men om barnet er stort nok kan du fortelle barnet hva det ikke må spise når det er på besøk. Send f.eks. med en pose havregrøt som kan tilsettes vann, så har de et enkelt måltid som ikke krever mye av verten å fikse. Anonymkode: 5f99a...fa4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #102 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Du får holde ungen hjemme siden du er så hysterisk. Ingen dauer av å få servert ultraprossesert mat engang i blant. Anonymkode: ae989...509 Hva er greien med å slenge ut eder og galle i en tråd hvor du åpenbart ikke har lest verken hovedinnlegget eller resten av tråden? Anonymkode: 7e0b5...e0c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 5 timer siden #103 Del Skrevet 5 timer siden Dette er hysteri, ts! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 5 timer siden #104 Del Skrevet 5 timer siden (endret) mommyaka skrev (5 timer siden): Ts Har du funnet ut hva sønnen din får vondt i magen av? For det er 2 ting du klager på..at han for vondt i magen..oh de serverer ultraprosessert mat Og det siste er jo ikke er problem... dette er jo noe du skriver etterpå at han spiser slikt mat hos andre. Men...du skriver han er der ofte og spiser..snakker vi 3 ganger i uka...1 gang? Og hvordan kan du gi ultraprosessert mat skylden for vondt i magen? Jeg får vondt i magen av advokado, jordbær er ....har du prøvd å finne ut om det kanskje er noe grønnsaker/ linser/ saus/ krydder etc han ikke tåler? For du skriver at hun spiser ultraprosessert mat andre steder og der virket det som han ikke får vondt i magen Her mistenker jeg at det er ts hysteri mot ultraprosessert mat som gjør at hun sier sønnen får vondt i magen og blir slapp, snarere enn fakta. Det er bra å ha et bevisst forhold til kosthold for all del, men det kan bikke over som her. Ortoreksi er ikke bra. https://snl.no/ortoreksi Himmelen_91 skrev (På 16.2.2025 den 11.54): Heller det enn at barna skal være på iPaden i flere timer 😂 ta med bok å les i vei❤️😭 de som plages av det får sette 🎧 på Endret 5 timer siden av Grüner 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #105 Del Skrevet 4 timer siden Grüner skrev (17 minutter siden): Her mistenker jeg at det er ts hysteri mot ultraprosessert mat som gjør at hun sier sønnen får vondt i magen og blir slapp, snarere enn fakta. Det er bra å ha et bevisst forhold til kosthold for all del, men det kan bikke over som her. Ortoreksi er ikke bra. https://snl.no/ortoreksi Wow. Anonymkode: 7e0b5...e0c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 4 timer siden #106 Del Skrevet 4 timer siden Jeg kjøpte en kjøttpudding på Rema. Ikke den varen jeg vanligvis går for, men lenge siden og den var rasende billig fra datodisken. Nå viste det seg at det ikke var kjøttpudding, men en eller annen vegansk sak full av nøtter og greier. Den var god på smak. Men altså, for en magesjau! Det er det jævligste jeg har vært borti. Satt på ramma i timevis. Og hadde fryktelige magesmerter. Ikke noe kosthold for meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #107 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg ville sagt ifra at hos oss spiser vi ikke vegansk, så om gutten spiser her så får han servert det samme som oss. Så får de selv velge om han får komme på besøk. Anonymkode: 5b22e...bbc This! Det går fint an å spise hjemme før man kommer på besøk.Eller besøke først, så hjem å spise Anonymkode: 6b2c8...19b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #108 Del Skrevet 3 timer siden Hvorfor kan ikke begge barna gå hjem til middag og evt møtes igjen etterpå. Case closed Anonymkode: beb17...c83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 52 minutter siden #109 Del Skrevet 52 minutter siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor kan ikke begge barna gå hjem til middag og evt møtes igjen etterpå. Case closed Anonymkode: beb17...c83 Dette hadde jo vært det beste. Men kanskje se bor langt unna hverandre i hver sin retning fra barnehagen? Høres ut som både ts og moren til vennen heller bør sende med matpakke. Anonymkode: f1844...fe4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå