AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Del Skrevet 17 timer siden Jeg ønsker å spise quinoa siden det er sunt, men det smaker jo hoggorm 😬 Hvordan krydrer du quinoa slik at det smaker godt? Olje? Dressing? Anonymkode: bba74...760 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Del Skrevet 17 timer siden Skyll den først (om det ikke står på pakka at den allerede er skylt), ellers smaker det bittert. Om du tilbereder det riktig smaker det ganske nøytralt, syns jeg. Jeg bruker omtrent som jeg ville brukt ris. Anonymkode: 52803...c86 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Skyll den først (om det ikke står på pakka at den allerede er skylt), ellers smaker det bittert. Om du tilbereder det riktig smaker det ganske nøytralt, syns jeg. Jeg bruker omtrent som jeg ville brukt ris. Anonymkode: 52803...c86 Jeg skyller den alltid men den smaker jo ikke noe særlig. Bruker du krydder i eller en slags dressing? ts Anonymkode: bba74...760 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Kok i buljong/med krydder. Anonymkode: 7b1be...127 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden steik litt vårløk, og hiv ien boks med hermetiske tomater med buljong. Kok Quinoa i den væska. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haldrup Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Er ikke sunt å tvinge i seg mat.... bare fordi den matvaren i seg selv er sunn....!!!! Om du ikke liker smaken av Quinoa, bør du heller finne et annet sunt alternativ som du faktisk liker.... Du vil aldri klare å spise sunt om du ikke liker smaken av det du spiser...!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Det smaker jo nesten ingenting? Hvilken type har du brukt? Anonymkode: c621f...c15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Del Skrevet 1 time siden Man skal jo ikke spise det alene, bruker det nå og da istedenfor ris til gryter f.eks, godt med soya på og. Anonymkode: 1f925...242 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Del Skrevet 1 time siden pleier å røste den før koking Anonymkode: 4b939...0c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Del Skrevet 1 time siden Oi, har du smakt hoggorm du ‘a? Anonymkode: 192ac...e1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå