sunne20 Skrevet 13 timer siden #1 Del Skrevet 13 timer siden (endret) Hei. jeg ble frastjelt en veske på en fast food restaurant nylig. Vesken hang over stolen og må ha blitt tatt mens jeg spiste. Har spurt betjeningen om jeg kan få se overvåkningsbilder, men det er ikke mulig. Tar politiet seg tid til å se over overvåkning hvis jeg anmelder saken? Har dårlig erfaring med at de bare henlegger slike saker. Endret 13 timer siden av sunne20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #2 Del Skrevet 13 timer siden Garantert ikke. De henlegger alvorlige saker pga ressursmangel, så håper ikke de prioriterer en stjålet veske Anonymkode: 8b8c2...472 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #3 Del Skrevet 12 timer siden Du må isåfall anmelde. Men selv om de ser hva som skjer, skal det mye til å identifisere vedkommende som stjeler. For å få tilbake på forsikring, må du vel også ha en anmeldelse så begynn der. Anonymkode: ffc15...4be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden Utrolig frustrende at de henlegger så mye, men å ikke anmelde er nesten å gjøre politiet en bjørnetjeneste. Anmeld, så det blir med på henleggelsesstatistikken i det minste. Kanskje det noen gang kommer en brukbar politiker eller tre som tar tak i dette og faktisk lager en nyttig politireform. Det er lov å drømme.. Anonymkode: 599c9...da5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Anmeld, så det blir med på henleggelsesstatistikken i det minste. Kanskje det noen gang kommer en brukbar politiker eller tre som tar tak i dette og faktisk lager en nyttig politireform. Det er lov å drømme.. Så du mener at "en nyttig politireform" er at politiet skal bruke sine knappe ressurser på å etterforske tyveri at vesker som en selv velger å henge løst bak seg på en stolrygg? Det er en grunn til at forsikringsselskapene ikke dekker tyveri når gjenstandene ikke er holdt fast ved eller man på annen måte tar seg bryet med å sikre de. Men for all del, du finner sikkert noen innen politikken som er enig med deg. Men heldigvis ikke mange nok til at det blir en politireform ut av det. Anonymkode: f3766...1bb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Så du mener at "en nyttig politireform" er at politiet skal bruke sine knappe ressurser på å etterforske tyveri at vesker som en selv velger å henge løst bak seg på en stolrygg? Det er en grunn til at forsikringsselskapene ikke dekker tyveri når gjenstandene ikke er holdt fast ved eller man på annen måte tar seg bryet med å sikre de. Men for all del, du finner sikkert noen innen politikken som er enig med deg. Men heldigvis ikke mange nok til at det blir en politireform ut av det. Anonymkode: f3766...1bb Jeg siktet til henleggelsesstatistikken, noe jeg mener politiet bør prioritere, da det er lovbrudd som påvirker mange. Det var ikke spesifikt noe som gjelder kun TS, men alle og enhver som opplever kriminalitet - til tross for at de vet det blir henlagt. Trodde det var opplagt, beklager om jeg var utydelig. Anonymkode: 599c9...da5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden sunne20 skrev (8 timer siden): Har spurt betjeningen om jeg kan få se overvåkningsbilder, men det er ikke mulig. Trodde du at de kunne vise bilder til hvem som helst? Anmeldt. Kanskje er det flere tyverier på samme sted og de velger å innhente bilder. Anonymkode: 047db...f9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden sunne20 skrev (8 timer siden): Hei. jeg ble frastjelt en veske på en fast food restaurant nylig. Vesken hang over stolen og må ha blitt tatt mens jeg spiste. Har spurt betjeningen om jeg kan få se overvåkningsbilder, men det er ikke mulig. Tar politiet seg tid til å se over overvåkning hvis jeg anmelder saken? Har dårlig erfaring med at de bare henlegger slike saker. Nei, absolutt ikke. Du får igjen på forsikringen når du anmelder. politiet vil ikke bruke ressurser på å få en ordre/tillatelse for så å oppsøke stedet, ta ut filmen, analysere den og jakte på tyven. Det må mord til for å få til det 🙄 Anonymkode: 115a8...346 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg siktet til henleggelsesstatistikken, noe jeg mener politiet bør prioritere, da det er lovbrudd som påvirker mange. Det var ikke spesifikt noe som gjelder kun TS, men alle og enhver som opplever kriminalitet - til tross for at de vet det blir henlagt. Trodde det var opplagt, beklager om jeg var utydelig. Anonymkode: 599c9...da5 Jeg tror politiet de aller fleste steder har flust med langt alvorligere kriminalitet å etterforske enn vesketyveri. Anonymkode: 5704c...453 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå