AnonymBruker Skrevet 26. februar #1 Del Skrevet 26. februar Jeg er desperat etter å få lappen (B- aut) og mange mener at strykprosenten på Risløkka er høyest i Oslo-området. Jeg vet at de også er ekstremt strenge på Billingstad. Hva er årsaken til at strykprosenten er så høy i Oslo, handler det om at langt flere kjører opp i Oslo og derfor flere som stryker eller er det bare pga flere vanskeligere rundkjøringer, kryss, mer trafikk mv? Hvor er det da best å satse på å kjøre opp? Lillestrøm? Drøbak? Jeg ønsker ikke å kjøre opp i Karasjok pga reiseutgifter og uvant landskap.... Alle kjøreskoler i Oslo sier at det ikke betyr noe hvor man kjører opp... og selv om dette ikke er en eksakt vitenskap, så synes jeg likevel at det er interessant at strykprosenten er høy i Oslo og lav i Finnmark.... Anonymkode: 31b5b...8cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #2 Del Skrevet 26. februar Ut ifra det jeg hørte, du er heldig hvis du får en oppkjøring på et tidspunkt da det forventes rush inn og utenfor Oslo, og kjører bare inne i byen, pluss veldig sakte - fordi det er mye trafikk. Da har du jo bedre tid, når hele oppkjøringen foregår i 30 km/t. Anonymkode: 4cbc3...8d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #3 Del Skrevet 26. februar Jeg kjørte opp i Lillestrøm og besto. Anonymkode: 96f84...726 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #4 Del Skrevet 27. februar Drøbak kanskje? Anonymkode: cc0aa...f3f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #5 Del Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (På 26.2.2025 den 8.16): Jeg er desperat etter å få lappen (B- aut) og mange mener at strykprosenten på Risløkka er høyest i Oslo-området. Jeg vet at de også er ekstremt strenge på Billingstad. Hva er årsaken til at strykprosenten er så høy i Oslo, handler det om at langt flere kjører opp i Oslo og derfor flere som stryker eller er det bare pga flere vanskeligere rundkjøringer, kryss, mer trafikk mv? Hvor er det da best å satse på å kjøre opp? Lillestrøm? Drøbak? Jeg ønsker ikke å kjøre opp i Karasjok pga reiseutgifter og uvant landskap.... Alle kjøreskoler i Oslo sier at det ikke betyr noe hvor man kjører opp... og selv om dette ikke er en eksakt vitenskap, så synes jeg likevel at det er interessant at strykprosenten er høy i Oslo og lav i Finnmark.... Anonymkode: 31b5b...8cb Det må ha noe å si hvor man bor. Jeg bor i et av fylkene med lavest strykprosent og bare 1 av rutene som velges på oppkjøring inkluderer flerfeltsvei. Jeg var nesten alene på veien da jeg kjørte opp og selv om jeg gjorde en grov feil var det ikke farlig for det var bare jeg der.. Anonymkode: 84ef9...790 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #6 Del Skrevet 5. mars En jeg kjenner strøk 2 ganger på Risløkka. Meldte seg på Lillestrøm å bestå med en gang. Anonymkode: 5f45d...f8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå