Nordgutten Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden (endret) Hei, en jente jeg jobber sammen med er stadig litt frekk mot meg og liker å erte meg. Jeg tror hun flirter med meg. Når hun har pause bruker hun å komme bort til pauserommet når jeg også har pause. Jeg liker henne veldig godt, og hennes latter er fantastisk. Jeg har tenkt at hun ønsker at jeg skal være litt frekk tilbake. Derfor har jeg vært frekk tilbake Jeg fikk nummeret hennes og chattet bittelitt, men når jeg spurte henne om hun hadde noe fritid til oss for å henge utenfor jobb, svarte hun meg ikke. Derfor lot jeg melingene være. Jeg bruker ikke å bli fornermet av det, hun er som sagt artig. Men jeg er veldig usikker på hvordan jeg skal håndtere det, også har jeg skjeldent noe orginalt eller en god comeback å gi henne. Hun sier at det ikke fungerer å kalle henne frekk hver gang, og i dag hørte jeg at jeg ikke «forstår spillet». Jeg har vært frekk tilbake, å ha en samtale med frekkhet og spydighet er morsomt. Vi har det gøy sammen, men noen ganger blir jeg satt ut av spill siden hun er så glup. Vi har jobbet sammen i mange måneder. Jeg er veldig usikker på om jeg skal fortelle henne at jeg liker henne, fordi jeg har ikke lyst til å ødelegge det vi allerede har. Jeg er litt eldre enn henne, men fortsatt er hun smartere og bedre en meg i mye. Føler jeg må forbedrede comebacks før jeg møter henne neste gang. Derfor lurer jeg på om det er noe jeg kan gjøre for å bli bedre på å være god på å være litt frekk, eller erte henne tilbake. Fordi akkurat nå, vinner hun 10 til 1 mot meg. Har noen tips for a bli bedre å kommunisere, bruke kreativt ordspill eller bli bedre å erte andre? Endret 6 timer siden av Nordgutten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå