Gå til innhold

Har vi "bamser" en sjanse hos dere damer?

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

De fleste liker bamsemenn, men at du har en god holdning er alfa omega. Det er skillet mellom slask-bamse og hunk-bamse.

Anonymkode: 706b0...94c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ikke aktuelt for meg, men det er bare å se seg rundt. Det er mange såkalte bamser som er i forhold. 

Anonymkode: ba5e1...28d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 1.3.2025 den 13.53):

Jeg vil gjerne ha en, hvor er du ? 😅

Anonymkode: fc9b4...823

Her!!!!!! 😘

Anonymkode: e6640...9b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 1.3.2025 den 14.06):

Nei, det har du rett i, mer intellektuelle.

Anonymkode: c556c...663

Opphøye seg selv er alltid sjarmerende..  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 1.3.2025 den 14.43):

Jeg har alltid ønsket meg en bamse, en bamse som bare er min. Jeg håper nå at jeg har funnet han, har truffet han fem ganger og er veldig forelsket i han. Denne bamsen lever også et aktivt liv, både i sin jobb og ellers. 

Det jeg liker med en bamse er at han er god og myk å kose med, varm og myk å ligge inntil. Det som må ligge i grunn her, det er gjensidig kjærlighet, ømhet og respekt. Bamsen må like meg for den jeg er, i likhet med at jeg liker han som den han er. 

Det høres ut som at du er en med mye kjærlighet å gi den rette, og at du er en handy type, for mange damer er dette vinn vinn i mine øyne. Men kan jeg spørre deg i retur; Liker dere bamser store og frodige kvinner? Eller tenner dere på forskjellen? Altså om dere da søker etter en slank dame? Sikkert ikke en fasit her, men hva tenker DU som bamse?

Så svaret er JA, en bamse er i mine øyne attraktiv. Så lenge bamsen er sunn og frisk ellers, fordi jeg vil ha bamsen min lengst mulig ❤️

Anonymkode: b9731...f8e

Så herlig at du har funnet deg en!! Og takk for at du deler hva du liker med oss bamser...❤️

Ang spørsmålene dine så liker jeg best damer i området str M-L-XL selv, med litt høyde, dvs ca 170 (pga min høyde selv), det er de jeg ønsker meg inn et forhold. Men jeg kan tenne seksuelt på forskjellen med tynne damer pga den ekstreme dominansen som kan ligger i det (jeg er grunnleggende dominant i det seksuelle), men det er ikke noe jeg søker etter, det blir mer der og da...

t.s.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg var for lav 🤪

Håper du finner ei som setter pris på deg, TS 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hva med oss bergensere på Østlandet, kanskje man må lage egne tråd for den problemstillingen 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det med BMI er jo helt på bærtur. 

Jeg var undervektig store deler av livet mitt uten å være bevisst på det.  Da jeg traff mannen min var jeg veldig godt trent med lav fettprosent og synlige muskler.  Det var en god match da mannen min er en profesjonell idrettsutøver.  Vi hadde og har enda mye til felles, men det er selvfølge at man ikke sette seg selv først når man får småbarn. Har 2 unger nå det synes på kroppen. Jeg ble overvektig etter svangerskapet så jeg bestemte meg for å gå ned i vekt. 

Jeg gikk ned, helt til det jeg veide før jeg fikk barn og det kledde meg IKKE ifølge mannen. Jeg så ut som knokler og ansiktet mitt var ikke pent å se på da jeg så "uttørket ut" ifølge mannen. 

Jeg la på meg tilbake de 10 kg og ble ifølge BMI-en overvektig.  Som mor kledde det meg mye bedre, tenner mannen i øst og vest og har det veldig godt sammen seksuelt.  

Mannen har lagt på seg siden vi først ble kjent og jeg tenner på hver eneste gram da jeg synes det er veldig deilig å ikke kjenne knokler når man tar på mannen. Ja, lav BMI gjør noen "knoklete". 

Det er ikke mange som er opptatt av den BMI-tullet for han er ikke helt god. Tar ikke muskelmasse i beregning.  Så lenge man tar vare på seg og gjør det du nevnte over og ikke ligger på sofaen hver dag etter jobb så er det det beste. 

Så ja, bamsekroppen er på 1.plass.  

Anonymkode: 63961...9e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 26.2.2025 den 1.11):

I ulike tråder og i ulike emner her inne når det er snakk om hvem damer vil treffe/ser etter/ vil date, så skrives det ofte mannen må være normalvektig/ ikke være overvektig som en del av ulike kriterier for valg av mann. Jeg liker godt at damene  vet hva hun vil ha og synes at det er flott, men leser sjeldent at noen vil ha en som meg, som kan påvirke meg litt... (jo, noen skriver at høyde/vekt ikke betyr så mye/noe). 

Jeg er selv overvektig på BMI skalaen, det er flere X enn L på str på klær, og er på øvre delen av 180-190 cm lengden. Jeg er en trygg og god "bamse" som utstråler beskyttelse og er god å kose med, krype inn i armkroken til, sovne på eller inntil... Jeg er ikke inaktiv og lat, men er hverdagsaktiv. Det kan være som å går turer, kan spenne på meg bortoverski, svømmer på sommeren, klippe plen, måke snø, skifte dekk selv, gå til butikken osv... men gidder ikke trene men liker det gode liv med god mat og kos...softis på brygga...

Er det utenfor hva de fleste kvinner vil ha? Eller er vi "bamser" også attraktive for dere? Søker noen etter oss? Hva liker dere med oss? 

Noe av det jeg likte med mannen min var at han var/er hverdagsaktiv uten behov for å løpe på alle fjelltopper, sove i telt med 50000 flått og "legge mila bak seg før frokost i helgene". 

Nå er vi kronisk slitne pga småbarnslivet og ingen av oss maser om at den andre må ta unga fordi vi skal trene 4 dager i uka eller veier risen vår. Det er veldig fint og rolig, men vi kunne sikkert hatt litt lavere BMI, høyere muskelprosent.

Anonymkode: 3e2ee...590

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Tjuagutten skrev (26 minutter siden):

Og hva med oss bergensere på Østlandet, kanskje man må lage egne tråd for den problemstillingen 😂

Dere er det ikke håp for👀🤪

Anonymkode: 3e2ee...590

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Så herlig at du har funnet deg en!! Og takk for at du deler hva du liker med oss bamser...❤️

Ang spørsmålene dine så liker jeg best damer i området str M-L-XL selv, med litt høyde, dvs ca 170 (pga min høyde selv), det er de jeg ønsker meg inn et forhold. Men jeg kan tenne seksuelt på forskjellen med tynne damer pga den ekstreme dominansen som kan ligger i det (jeg er grunnleggende dominant i det seksuelle), men det er ikke noe jeg søker etter, det blir mer der og da...

t.s.

Jeg er for høy dessverre 😜🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er for høy dessverre 😜🙈

Fint med opp til 180 også...

Du mener vel at du er opptatt, dessverre... 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 28.2.2025 den 16.13):

Da er ikke dere mye visuelle av dere....

De sim har svart ja på denne tråden tenner nettopp på litt kraftige menn, fordi vi har erfart at dette funker for oss og har hatt gode erfaringer med denne kroppstypen. 

Virker som veldig trente mennesker sliter med å forstå at noen menn og kvinner liker folk med litt fett på kroppen 😁 Tror kanskje dere bare er hjernevasket på hva som er attraktivt for dere? 
Mange med noen ekstra kilo er sterke og har muskler som holder dem oppe og i aktivitet. Så lenge det ikke hindrer en i dagliglivet så er noen ekstra kilo fint🥰 og det mener jeg kan gjelde for begge kjønn. Mange flotte mennesker som ikke løper maraton🌟

Anonymkode: 77c93...994

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 1.3.2025 den 5.54):

Bamse betyr ikke feit, dvask og usunn. En bamsekropp er muskuløs, sterk og har litt ekstra polstring utenpå der. 

Anonymkode: da808...3e4

Jeg tror uttrykket bamse/bamsekropp kan bety veldig mye forskjellig, litt tilsvarende "kvinner med former" - som både blir brukt om slanke kvinner med pupper og rumpe og om sykelig overvektige kvinner... Så det er litt vanskelig å diskutere når alle legger så mye forskjellig i det.

Jeg er ikke for å bruke eufemismer for tjukk/fedme, så jeg tenker ikke at "bamse" er lik bælfeit, som noen mente. 

Jeg ser for meg en høy, breiskuldra og kraftig kar med både en del muskler og litt ekstra polstring. Akkurat som "kvinne med former" = en ganske slank dame med litt store pupper, brede hofter og stor rumpe i min verden. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis du ser sånn ut, så ja:

Cole Hauser on 'Yellowstone' Rip Wheeler After Death of Kevin Costner's  John Dutton (Exclusive)

Hvis du ser sånn ut, nei:

image.jpeg.59f31c582c1b9bb73e4aa5e73e7c1b50.jpeg

Anonymkode: 55d5a...aad

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Cole Hauser on 'Yellowstone' Rip Wheeler After Death of Kevin Costner's  John Dutton (Exclusive)

Hvis du ser sånn ut, nei:

image.jpeg.59f31c582c1b9bb73e4aa5e73e7c1b50.jpeg

Anonymkode: 55d5a...aad

Det finnes en mellomting 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det finnes en mellomting 

Jeg nevner noen voksne kjendiser som jeg liker her, og som har gått litt opp og ned i vekt gjennom årene, som jeg liker og kunne gått for: 

Tommy Steine, Atle Antonsen, Freddy kalas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet går opp og ned. Det gjør vekta og formene også 😂 Har han overdrevent fokus på kropp så er han uaktuell uansett...

Det er ikke der verdien ligger. En mann som er fornøyd med seg selv, synes jeg er veldig attraktivt. Fokus på helse er viktig om det er rom for det, og muligheter til det. 

Det ytre symboliserer kroppens funksjoner for meg. Gir meg en slags pekepinn bare. Hans sanne verdi ligger i hjertet hans 💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette er ikke bamse. 

Anonymkode: 788cb...2ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Det med BMI er jo helt på bærtur. 

Jeg var undervektig store deler av livet mitt uten å være bevisst på det.  Da jeg traff mannen min var jeg veldig godt trent med lav fettprosent og synlige muskler.  Det var en god match da mannen min er en profesjonell idrettsutøver.  Vi hadde og har enda mye til felles, men det er selvfølge at man ikke sette seg selv først når man får småbarn. Har 2 unger nå det synes på kroppen. Jeg ble overvektig etter svangerskapet så jeg bestemte meg for å gå ned i vekt. 

Jeg gikk ned, helt til det jeg veide før jeg fikk barn og det kledde meg IKKE ifølge mannen. Jeg så ut som knokler og ansiktet mitt var ikke pent å se på da jeg så "uttørket ut" ifølge mannen. 

Jeg la på meg tilbake de 10 kg og ble ifølge BMI-en overvektig.  Som mor kledde det meg mye bedre, tenner mannen i øst og vest og har det veldig godt sammen seksuelt.  

Mannen har lagt på seg siden vi først ble kjent og jeg tenner på hver eneste gram da jeg synes det er veldig deilig å ikke kjenne knokler når man tar på mannen. Ja, lav BMI gjør noen "knoklete". 

Det er ikke mange som er opptatt av den BMI-tullet for han er ikke helt god. Tar ikke muskelmasse i beregning.  Så lenge man tar vare på seg og gjør det du nevnte over og ikke ligger på sofaen hver dag etter jobb så er det det beste. 

Så ja, bamsekroppen er på 1.plass.  

Anonymkode: 63961...9e5

BMI-fokus for enkeltpersoner er kroneksempelet på det du får når du skal anvende en statistikk ment for populasjonsnivå på individer.

Vel verdt å reflektere over for alle de som er så opptatt av å fortelle verden hvor "ulike menn og kvinner er". Uansett hva du måtte føle og mene om det, nytter det ikke å dra noe ned på individnivå uten å ha en svært stor risiko for å gå på trynet. Akkurat som at en mann eller kvinne med BMI på 28 svært ofte ikke er overvektig i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...