Gå til innhold

Har vi "bamser" en sjanse hos dere damer?

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det å være slank og veltrent er ikke ensbetydende med proteinshake og treningsstudio i timevis hver dag. I 9 av 10 tilfeller så handler det om en aktiv livsstil med hobbyer som langrenn, sykling og lidenskap for klatring og teltturer. At man trives med hjemmelaget mat fra bunnen av med masse grønnsaker, og hvor man skyr helfabrikata og godteri. Men hvis man selv har hobbyer som strikking, tv-serier og mobilscrolling oh le gter etter fredagstaco og godterilørdag, så er det absolutt smartest å finne en som seg selv. 

Mannen min har lagt på seg noen magekilo og mistet den trente fasongen sin, men han er en femti år gammel trebarnsfar med 50 timers arbeidsuker.

Hvis man er 10 kilo overvektig selv som ung, singel og med 10 timer fritid hver eneste dag, så hadde jeg ikke vært interessert.

Anonymkode: ec4e0...9d9

Nå vet jeg vel best hva jeg faller for hos det motsatte kjønn, tror du ikke? 😄 Og det er IKKE folk som henger på treningssenteret flere ganger i uken. 

Det hadde vel vært kjedelig om alle falt for det samme? Jeg vet hva jeg liker i en mann og ja, jeg foretrekker "bamsemenn" 😊 Jeg faller rett og slett ikke for slanke menn og sånn har jeg vært i årevis 😊 Hvorfor skal jeg bli sammen med en jeg ikke liker kroppsmessig? Skal jeg tvinge meg selv gjennom et forhold, hvor jeg ikke tenner på mannen? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ikke hos meg dessverre. Jeg er ikke så glad i menn som ikke tar vare på seg selv. Jeg liker litt spenstige menn som er slanke med litt muskler . Ikke trenings narkoman men litt sånn fotball spiller kropp isj. 

Anonymkode: 60a2c...cd0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Mardina skrev (1 time siden):

Nå vet jeg vel best hva jeg faller for hos det motsatte kjønn, tror du ikke? 😄 Og det er IKKE folk som henger på treningssenteret flere ganger i uken. 

Det hadde vel vært kjedelig om alle falt for det samme? Jeg vet hva jeg liker i en mann og ja, jeg foretrekker "bamsemenn" 😊 Jeg faller rett og slett ikke for slanke menn og sånn har jeg vært i årevis 😊 Hvorfor skal jeg bli sammen med en jeg ikke liker kroppsmessig? Skal jeg tvinge meg selv gjennom et forhold, hvor jeg ikke tenner på mannen? 

Du misset poenget mitt. Det smarte er å finne seg en partner med lignende interesser som seg selv, hvis forholdet skal vare i lengden. Veldig stusselig hvis den ene vil på topptur og kanopadling hver helg mens den andre bare vil sitte hjemme i sofaen og scrolle på mobilen. Jeg observerer særdeles få overvektige bamsekarer i godt driv i skiløypene eller padlende ute i havgapet, for å si det slik. Krake søker make er et klokt uttrykk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bamse er desidert mer attraktivt 🥰 Treff på den rette! 🤞

Anonymkode: 41bc3...c3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Du misset poenget mitt. Det smarte er å finne seg en partner med lignende interesser som seg selv, hvis forholdet skal vare i lengden. Veldig stusselig hvis den ene vil på topptur og kanopadling hver helg mens den andre bare vil sitte hjemme i sofaen og scrolle på mobilen. Jeg observerer særdeles få overvektige bamsekarer i godt driv i skiløypene eller padlende ute i havgapet, for å si det slik. Krake søker make er et klokt uttrykk.

Havkajakk om sommeren glemte jeg å skrive...var så lenge siden...😅

Så..."bamsen" finner du padlende i fjorden ihvertfall...

T.s.

Anonymkode: e6640...9b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig mange kvinner som liker bælfeite menn, der er faktisk litt overraskende. Det er såpass mange tråder her inne om akkurat det motsatte, så det var interessant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min samboer har, grunnet sykdom, gått ned 20 kg. i vekt siden vi møttes. Jeg synes det er trist når jeg ser kommentarer her om "ekle, tynne menn". For meg er han verdens beste uansett! ❤️

Det hadde vært samme om han la på seg 20 kg. Jeg hadde sikkert vært bekymret for helsa hans om det ble MER enn 20 kg., men er også  bekymret nå som han har mistet så mye vekt. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kan bare svare for meg selv, men ja – jeg liker bamsemenn! For meg handler det ikke om BMI eller klesstørrelser, men om trygghet, varme og tilstedeværelse. Jeg liker en mann som er god å holde rundt, som gir en følelse av beskyttelse og komfort. En som setter pris på livets gleder og kan nyte en god middag eller en lat søndag i sofaen uten dårlig samvittighet. Aktivitet handler for meg mer om livsstil enn om hvor mange ganger noen går på treningssenteret. Så ja, bamsemenn er absolutt attraktive!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke hvis det er ensbetydende med usunn livsstil. Hvis det som før ble kalt «ølmage» nå blir kalt «bamse» så liker jeg det absolutt ikke.  

Anonymkode: 42e43...086

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den svenske skuespilleren Rolf Lassgård..Kåret til sveriges mest sexy mann.Karismatisk bamse.Ja takk!!

Anonymkode: 1c966...3aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Den svenske skuespilleren Rolf Lassgård..Kåret til sveriges mest sexy mann.Karismatisk bamse.Ja takk!!

Anonymkode: 1c966...3aa

Usj…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For meg spiller ikke kroppen så stor rolle når jeg har blitt kjent med folk, da handler det om personlighet, kjemi og sjarm. Men sånn på avstand liker jeg dem heller litt bamsete enn tynne, men kan godt se på veltrente også.

Jeg er jo selv en XL/XXL, så vil jo ha en som matcher meg hvis det skal bli noe ut av det da 😊

Anonymkode: becce...40a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bamse betyr ikke feit, dvask og usunn. En bamsekropp er muskuløs, sterk og har litt ekstra polstring utenpå der. 

Anonymkode: da808...3e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg vil gjerne ha en, hvor er du ? 😅

Anonymkode: fc9b4...823

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Da er ikke dere mye visuelle av dere....

Nei, det har du rett i, mer intellektuelle.

Anonymkode: c556c...663

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 26.2.2025 den 1.11):

I ulike tråder og i ulike emner her inne når det er snakk om hvem damer vil treffe/ser etter/ vil date, så skrives det ofte mannen må være normalvektig/ ikke være overvektig som en del av ulike kriterier for valg av mann. Jeg liker godt at damene  vet hva hun vil ha og synes at det er flott, men leser sjeldent at noen vil ha en som meg, som kan påvirke meg litt... (jo, noen skriver at høyde/vekt ikke betyr så mye/noe). 

Jeg er selv overvektig på BMI skalaen, det er flere X enn L på str på klær, og er på øvre delen av 180-190 cm lengden. Jeg er en trygg og god "bamse" som utstråler beskyttelse og er god å kose med, krype inn i armkroken til, sovne på eller inntil... Jeg er ikke inaktiv og lat, men er hverdagsaktiv. Det kan være som å går turer, kan spenne på meg bortoverski, svømmer på sommeren, klippe plen, måke snø, skifte dekk selv, gå til butikken osv... men gidder ikke trene men liker det gode liv med god mat og kos...softis på brygga...

Er det utenfor hva de fleste kvinner vil ha? Eller er vi "bamser" også attraktive for dere? Søker noen etter oss? Hva liker dere med oss? 

Jeg har alltid ønsket meg en bamse, en bamse som bare er min. Jeg håper nå at jeg har funnet han, har truffet han fem ganger og er veldig forelsket i han. Denne bamsen lever også et aktivt liv, både i sin jobb og ellers. 

Det jeg liker med en bamse er at han er god og myk å kose med, varm og myk å ligge inntil. Det som må ligge i grunn her, det er gjensidig kjærlighet, ømhet og respekt. Bamsen må like meg for den jeg er, i likhet med at jeg liker han som den han er. 

Det høres ut som at du er en med mye kjærlighet å gi den rette, og at du er en handy type, for mange damer er dette vinn vinn i mine øyne. Men kan jeg spørre deg i retur; Liker dere bamser store og frodige kvinner? Eller tenner dere på forskjellen? Altså om dere da søker etter en slank dame? Sikkert ikke en fasit her, men hva tenker DU som bamse?

Så svaret er JA, en bamse er i mine øyne attraktiv. Så lenge bamsen er sunn og frisk ellers, fordi jeg vil ha bamsen min lengst mulig ❤️

Anonymkode: b9731...f8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Så lenge bamsen er sunn og frisk ellers, fordi jeg vil ha bamsen min lengst mulig ❤️

Overvekt er jo ikke bra for helsa da. 

Anonymkode: 20587...6ed

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
BobbySocks skrev (På 27.2.2025 den 14.50):

Ingen kommer noen sinne til å kalle meg spinkel. :ler:

Veldig vanskelig for den anonyme brukeren over her å vite det, siden han/hun aldri har sett deg 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Overvekt er jo ikke bra for helsa da. 

Anonymkode: 20587...6ed

Nei, men det er værre med en som bare sitter på rumpa og spiser mat og snacks hver dag enn en som faktisk er aktiv da, går turer og spiser riktig og sånt. Inntak av alkohol f.eks, røyker eller ikke, det er mye man kan gjøre selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 26.2.2025 den 22.05):

Jeg er sammen med min deprimerte, angstfylte, snart-ufør bamse på 20-året i et lykkelig forhold, og ler av alle disse trådene om hva kvinner vil og ikke vil ha (som regel skrevet av de som er single).

Anonymkode: 08380...ef2

Neimen så koselig at du har funnet en deprimert tjukkas😃 Så flott for deg. Da vil jeg heller være singel. Men godt det er noen for alle !

Anonymkode: 60a2c...cd0

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...