Ludovica- Skrevet 4 timer siden #101 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): (mens de fleste, som meg, føler trygghet og beskyttelse med bamse og armkrok) Anonymkode: e6640...9b6 Jeg har hørt flere si at de gremmes av ordet armkrok så jeg er ikke alene. Å føle trygghet avhenger av personligheten mye mer enn fysikken mener jeg. Jeg har ikke behov for beskyttelse. Hva skal han beskytte meg mot? Er ikke det jeg søker i en eventuell relasjon. (Og en stor mann "beskytter" ikke nødvendigvis mer). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #102 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Med fare for å høres slem ut: De "bamsene" jeg har datet eller vært sammen med har hatt liten penis, derfor er jeg blitt litt skeptisk. Det virker som det er noe som følger den kroppstypen.. Anonymkode: a603e...059 overvekten legger seg jo "der" også så den er ikke nødvendigvis liten den er bare godt "isolert" så den får ikke struttet slik den får på en slankere person.. De som er store og sier de ikke har fettansamling rundt penis lyver Sitat Overvekt påvirker ikke hvor mye penis vokser. Det som skjer når menn legger på seg er at det også legger seg fett rundt penisroten. Det gjør at penis virker mindre. Det vil også si at dersom du går ned i vekt vil mer av penis bli synlig. 28. mars 2024 Anonymkode: be630...6cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #103 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hva er din BMI? En bamse med stor penis er jo gull blandt gråstein. Anonymkode: 1287d...de9 Hvordan det egentlig? Og hva sier BMI? 3XL her, så har du et bilde... T.s Anonymkode: e6640...9b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #104 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan det egentlig? Og hva sier BMI? 3XL her, så har du et bilde... T.s Anonymkode: e6640...9b6 det sier ikke noe, man kan være 210 og bruke 3XL og likevel fremstå som slank eller man kan være 180 og være alt annet enn slank.. BMI sier noe om forholdet mellom vekt og høyde og om du er normalvektig eller overvektig, man er ikke nødvendigvis overvektig selv om man bruker 3XL men man kan være sykelig overvektig og bruke 3XL.. Anonymkode: be630...6cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #105 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (20 timer siden): I ulike tråder og i ulike emner her inne når det er snakk om hvem damer vil treffe/ser etter/ vil date, så skrives det ofte mannen må være normalvektig/ ikke være overvektig som en del av ulike kriterier for valg av mann. Jeg liker godt at damene vet hva hun vil ha og synes at det er flott, men leser sjeldent at noen vil ha en som meg, som kan påvirke meg litt... (jo, noen skriver at høyde/vekt ikke betyr så mye/noe). Jeg er selv overvektig på BMI skalaen, det er flere X enn L på str på klær, og er på øvre delen av 180-190 cm lengden. Jeg er en trygg og god "bamse" som utstråler beskyttelse og er god å kose med, krype inn i armkroken til, sovne på eller inntil... Jeg er ikke inaktiv og lat, men er hverdagsaktiv. Det kan være som å går turer, kan spenne på meg bortoverski, svømmer på sommeren, klippe plen, måke snø, skifte dekk selv, gå til butikken osv... men gidder ikke trene men liker det gode liv med god mat og kos...softis på brygga... Er det utenfor hva de fleste kvinner vil ha? Eller er vi "bamser" også attraktive for dere? Søker noen etter oss? Hva liker dere med oss? Anonymkode: e6640...9b6 Jeg hadde glatt tatt deg. Selv er jeg 160 cm og bruker xs så hadde følt meg bitteliten og ivaretatt 😍 Anonymkode: 23bff...87e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #106 Del Skrevet 4 timer siden Jeg er sammen med min deprimerte, angstfylte, snart-ufør bamse på 20-året i et lykkelig forhold, og ler av alle disse trådene om hva kvinner vil og ikke vil ha (som regel skrevet av de som er single). Anonymkode: 08380...ef2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #107 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (20 timer siden): I ulike tråder og i ulike emner her inne når det er snakk om hvem damer vil treffe/ser etter/ vil date, så skrives det ofte mannen må være normalvektig/ ikke være overvektig som en del av ulike kriterier for valg av mann. Jeg liker godt at damene vet hva hun vil ha og synes at det er flott, men leser sjeldent at noen vil ha en som meg, som kan påvirke meg litt... (jo, noen skriver at høyde/vekt ikke betyr så mye/noe). Jeg er selv overvektig på BMI skalaen, det er flere X enn L på str på klær, og er på øvre delen av 180-190 cm lengden. Jeg er en trygg og god "bamse" som utstråler beskyttelse og er god å kose med, krype inn i armkroken til, sovne på eller inntil... Jeg er ikke inaktiv og lat, men er hverdagsaktiv. Det kan være som å går turer, kan spenne på meg bortoverski, svømmer på sommeren, klippe plen, måke snø, skifte dekk selv, gå til butikken osv... men gidder ikke trene men liker det gode liv med god mat og kos...softis på brygga... Er det utenfor hva de fleste kvinner vil ha? Eller er vi "bamser" også attraktive for dere? Søker noen etter oss? Hva liker dere med oss? Anonymkode: e6640...9b6 Absolutt! Ingenting er bedre enn å bli holdt rundt av en bamse! værste er å bli holdt rundt av en spinkel mann med 2 i fettprosent. Nej takk Anonymkode: 4393e...9ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #108 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): overvekten legger seg jo "der" også så den er ikke nødvendigvis liten den er bare godt "isolert" så den får ikke struttet slik den får på en slankere person.. De som er store og sier de ikke har fettansamling rundt penis lyver Anonymkode: be630...6cb Du har helt rett i at det legger seg der også, men for det meste andre steder. Rundt penisroten så snakker man om noen få cm, for min del 2 cm fra "ung og trent", fortsatt 5 cm over snitt... fungerer fint som en "støtdemper" og myk treffpunkt utenpå damen... (nå har ikke jeg skrevet noe av det du besvarer). Har noen noe fakta å vise til ang penis str opp mot vekt, at den skal være så mye mindre egentlig? T.s Anonymkode: e6640...9b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #109 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg hadde glatt tatt deg. Selv er jeg 160 cm og bruker xs så hadde følt meg bitteliten og ivaretatt 😍 Anonymkode: 23bff...87e Tusen takk for at du hadde det ❤️ liker mer str L med former på damer i forhold, men dominansen i forskjellen mellom oss har sine sider for meg som dominant i nærhet 😘 T.s. Anonymkode: e6640...9b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #110 Del Skrevet 4 timer siden Jaaajaja, får meg til å føle meg trygg og feminin ❤️ Anonymkode: 7ed21...623 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet 1 time siden #111 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): Bare jeg får puste når han ligger oppå meg så går det greit. Får jeg ikke til det, ja da har han et stort problem.... Anonymkode: cdd22...1b2 Det er vel strengt tatt du som har et problem om du ikke får puste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå