Gå til innhold

Har vi "bamser" en sjanse hos dere damer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Med fare for å høres slem ut: De "bamsene" jeg har datet eller vært sammen med har hatt liten penis, derfor er jeg blitt litt skeptisk. Det virker som det er noe som følger den kroppstypen..

Anonymkode: a603e...059

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg liker godt litt store menn. Ikke skikkelig feite, men høye og kraftige med litt mage er fint. Har han i tillegg mye skjegg og hår på kroppen, er det enda bedre ;) 

Jeg liker f.eks. Ólafur Darri Ólafsson (islandsk skuespiller, kjent fra krimserien Innesperret).

Er veldig slank selv.

Anonymkode: e29e8...4e6

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Med fare for å høres slem ut: De "bamsene" jeg har datet eller vært sammen med har hatt liten penis, derfor er jeg blitt litt skeptisk. Det virker som det er noe som følger den kroppstypen..

Ta en hvilken som helst penis og sett samme størrelse på 10 forskjellige menn. På noen vil den være stor, på noen liten. Just saying... 

Anonymkode: ed7de...fef

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Usunn og ingen selvkontroll 

Anonymkode: 2b76b...b48

Hva i all verden mener du jeg ikke har selvkontroll på? Fordi jeg liker fløtegratinerte poteter? Fordi jeg koser meg med en softis eller en øl etter trening? Eller tar noen biter smågodt mens jeg sitter bilkø?

Men for all del, du har rett, jeg har ikke en rigid kostholdsplan jeg følger slavisk... Vi har nok ulike oppfatninger av hva som er sunt og usunt...

Anonymkode: 2ff01...f75

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Uaktuelt her! Kan aldri være med en som ikke tar vare på helsa. Bamse er sikkert «koselig» når man er 30/40, men etter det er det helsemessig aspekt og jeg er ikke interessert i å leve pensjonisttilværelsen med en som puster og peser og har diverse livsstilssykdommer.

Anonymkode: c8fe4...fb8

Tja..... kjenner/vet om flere topptrente/aktive/"birkebeinere" som har stupt i 50-årene og ikke er med oss lenger... 

Anonymkode: e6640...9b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har alltid datet veltrente og ikke spesielt høye menn, er slank, lang og veltrent selv. Så ble jeg forelsket i en slik bamse, som også var 20 cm høyere enn meg, og det var jo fantastisk. Han var liksom fast og vil ikke kalle han direkte overvektig, men fremdeles ganske «stor» med noe strekkmerker og love handles. Han var aktiv men trente ikke. Det åpnet en ny verden for meg å ligge med og bli tatt av en slik stor mann, det er den beste sexen i mitt liv. Og jeg elsket å holde hender fordi hendene hans var dobbelt så store som mine. Følte meg så feminin med han. Savner han hver dag og vil bare ha den bamsen nå, over andre slanke og veltrente menn. 

Anonymkode: 84057...240

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

For meg, helt uaktuelt.

Jeg kan mer enn gjerne ha en mann som ikke ser godt trent ut, men jeg vil ikke ha en mann som ikke vil trene, og som ikke bryr seg om helsen sin.

Både jeg og han jeg dater elsker det gode liv, med god mat og drikke, en øl i sola, en is på verandaen, en herlig biff med fløtegratinerte poteter og kryddersmør. Potetgull og sjokolade på kvelden. Jeg har alltid en pose smågodt i bilen i tilfelle jeg blir fysen eller det er kø. Men vi begge er normalvektige, og vi begge liker trene. Vi har snakket en del om det, og er veldig samstemte på dette med balansen, der vi kan kose oss og ikke tenke så mye på hva vi spiser, og der vi trener for å unngå livsstilsykdommer, for å unngå vondter som ofte kommer med alderen, og for å ha energi til å gjøre ting sammen.

Du sier du utstråler beskyttelse, men for mange så signaliserer du heller at du ikke ønsker leve ett langt liv med partneren. For meg er det ikke trygghet om partneren velger "det gode liv med softis på brygga" fremfor "ett godt og langt liv sammen".

Anonymkode: 2ff01...f75

Hvilke garantier har du for "ett godt og langt liv"? 

https://www.forskning.no/overvekt/litt-tykke-lever-lenger/912943

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Jeg er "bamse" og har godt over gjennomsnittet i lengde og tykkelse, på kurvene for dette er begge deler på øverste 10% skala. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Jeg er "bamse" og har godt over gjennomsnittet i lengde og tykkelse, på kurvene for dette er begge deler på øverste 10% skala. 

Synd du garantert ikke er singel.

Anonymkode: 1287d...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gjerne en bamse!!🧸 men ikke en bamse som er lat og kun vil ligge på sofaen og har dårlig helse pga det.

Anonymkode: 69fb3...74d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Synd du garantert ikke er singel.

t.s her, jo, er det 😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Min bamse blir perfekt størrelse når vi har sex. Og det er ikke bare penisen hans som tilfredsstiller meg. Han vet nøyaktig hvordan han bruke fingrene og tungen.

Aldri hatt bedre sex eller vært kåtere på en mann før. Han er ekstremt opptatt av p tilfredsstille meg🥰

Anonymkode: d7aaf...a61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde ikke hatt noen problemer med det, så lenge de andre «kravene» var der. Slik som god hygiene, velstelt, rene og klær og alt det som måtte gå på personlighet. Som egentlig handler om god kjemi og like verdier som meg 

Anonymkode: a4773...40a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

For meg hadde det ikke funka. Slank og sunn og nøye med hva jeg spiser sjøl, så en overvektig kar med hang til overspising/junkfood hadde vært uaktuelt for meg.

Jeg synes mannlig overvekt er like lite pent som kvinnelig overvekt.

Anonymkode: b0113...131

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg liker ikke det. Tiltrekkes ikke av det. Er ikke så glad i store menn hverken i vekt, muskler eller høyde. Men folk liker jo forskjellige ting så. 

(Jeg får og litt frysninger av ordene bamse og armkrok). 

Endret av Ludovica-
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ludovica- skrev (14 minutter siden):

Nei jeg liker ikke det. Tiltrekkes ikke av det. Er ikke så glad i store menn hverken i vekt, muskler eller høyde. Men folk liker jo forskjellige ting så. 

(Jeg får og litt frysninger av ordene bamse og armkrok). 

(mens de fleste, som meg, føler trygghet og beskyttelse med bamse og armkrok)

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Min bamse blir perfekt størrelse når vi har sex. Og det er ikke bare penisen hans som tilfredsstiller meg. Han vet nøyaktig hvordan han bruke fingrene og tungen.

Aldri hatt bedre sex eller vært kåtere på en mann før. Han er ekstremt opptatt av p tilfredsstille meg🥰

Anonymkode: d7aaf...a61

Da er du heldig 🥰

Anonymkode: cdd22...1b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

t.s her, jo, er det 😞

Hva er din BMI?

En bamse med stor penis er jo gull blandt gråstein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva er din BMI?

En bamse med stor penis er jo gull blandt gråstein.

Ser du selv hva du skriver her? Ganske frekt? 
Finnes mange bra menn med noen ekstra kilo. Damer også.

Hvem driver å sorterer folk basert på BMI og spør dem om kjønnsorganer. Da har du sunket lavt asså🤔😬

Anonymkode: 77c93...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

For meg hadde det ikke funka. Slank og sunn og nøye med hva jeg spiser sjøl, så en overvektig kar med hang til overspising/junkfood hadde vært uaktuelt for meg.

Jeg synes mannlig overvekt er like lite pent som kvinnelig overvekt.

Anonymkode: b0113...131

Bra du overlater de med normalt forhold til mat til oss damer som liker mat. 
Enig at dere som er «nøye» med hva dere spiser finner hverandre😁

Anonymkode: 77c93...994

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...