Gå til innhold

Har vi "bamser" en sjanse hos dere damer?

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Skogsarbeiderbamse med litt sånn stinn mage, store hender, passe biceps, sterke muskuløse bein og ei veldefinert rompe med smale hofter er hands down drømmemannen. MYE bedre enn proteinpulver-bolegutt. Liker gjerne en tung og litt kompakt mann. Takler ikke sixpack 😖 Men «bamse» i betydning brede hofter, bryster og dissende mage is a no from me.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 26.2.2025 den 9.49):

Betyr at han kan tilby dama et liv helt uten økonomiske bekymringer. Luksus erstatter manglende høyde, manglende fysikk eller andre "bamse relaterte" ting som jo TS skriver om.

Anonymkode: d866e...db7

Ekspander  

Menn tilbyr oss ikke liv uten bekymringer (økonomisk eller annet) derfor vi tar utdannelse og klarer oss selv. At en mann har et liv der han klarer seg selv er bra, men har ikke noe med denne tråden å gjøre siden ts ikke skriver om økonomi.

Anonymkode: 77c93...994

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 26.2.2025 den 10.00):

Staysman virker som en trivelig og jovial bamse😊 

Anonymkode: 69120...29a

Ekspander  

Han er jo blitt tynn. Og det samme har Freddy Kalas… hva skjer med verden?!

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 26.2.2025 den 0.11):

I ulike tråder og i ulike emner her inne når det er snakk om hvem damer vil treffe/ser etter/ vil date, så skrives det ofte mannen må være normalvektig/ ikke være overvektig som en del av ulike kriterier for valg av mann. Jeg liker godt at damene  vet hva hun vil ha og synes at det er flott, men leser sjeldent at noen vil ha en som meg, som kan påvirke meg litt... (jo, noen skriver at høyde/vekt ikke betyr så mye/noe). 

Jeg er selv overvektig på BMI skalaen, det er flere X enn L på str på klær, og er på øvre delen av 180-190 cm lengden. Jeg er en trygg og god "bamse" som utstråler beskyttelse og er god å kose med, krype inn i armkroken til, sovne på eller inntil... Jeg er ikke inaktiv og lat, men er hverdagsaktiv. Det kan være som å går turer, kan spenne på meg bortoverski, svømmer på sommeren, klippe plen, måke snø, skifte dekk selv, gå til butikken osv... men gidder ikke trene men liker det gode liv med god mat og kos...softis på brygga...

Er det utenfor hva de fleste kvinner vil ha? Eller er vi "bamser" også attraktive for dere? Søker noen etter oss? Hva liker dere med oss? 

Anonymkode: e6640...9b6

Ekspander  

Liker du selv bamsete damer ? Er nok den veien du må gå sikkert. Vet om noen få damer som liker det for da slipper de å legge sånne arbeid i å holde vekten selv. Fine øyner og god personlighet kommer man langt med. Men du må gå i din egen liga. 

Anonymkode: 60a2c...cd0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 26.2.2025 den 10.44):

Liker du selv bamsete damer ? Er nok den veien du må gå sikkert. Vet om noen få damer som liker det for da slipper de å legge sånne arbeid i å holde vekten selv. Fine øyner og god personlighet kommer man langt med. Men du må gå i din egen liga. 

Anonymkode: 60a2c...cd0

Ekspander  

Vekt har ikke noe med liga å gjøre.

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
  Tussemor47 skrev (På 26.2.2025 den 1.14):

Liker bamse menn såfremt de ikke oppfører seg som ole brum.. har tilgode å møte en bamse mann som ter seg som en mann… dessverre! 

Ekspander  

Kan du utdype hva ter seg som en mann betyr? 

Anonymkode: 45be2...00c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I ulike tråder og i ulike emner her inne når det er snakk om hvem damer vil treffe/ser etter/ vil date, så skrives det ofte mannen må være normalvektig/ ikke være overvektig som en del av ulike kriterier for valg av mann. Jeg liker godt at damene  vet hva hun vil ha og synes at det er flott, men leser sjeldent at noen vil ha en som meg, som kan påvirke meg litt... (jo, noen skriver at høyde/vekt ikke betyr så mye/noe). 

Jeg er selv overvektig på BMI skalaen, det er flere X enn L på str på klær, og er på øvre delen av 180-190 cm lengden. Jeg er en trygg og god "bamse" som utstråler beskyttelse og er god å kose med, krype inn i armkroken til, sovne på eller inntil... Jeg er ikke inaktiv og lat, men er hverdagsaktiv. Det kan være som å går turer, kan spenne på meg bortoverski, svømmer på sommeren, klippe plen, måke snø, skifte dekk selv, gå til butikken osv... men gidder ikke trene men liker det gode liv med god mat og kos...softis på brygga...

Er det utenfor hva de fleste kvinner vil ha? Eller er vi "bamser" også attraktive for dere? Søker noen etter oss? Hva liker dere med oss? 

Ekspander  

Tror svaret er å finne en som er lik en selv :) Det gjelder oss alle, jeg foreksempel er 160 cm 52kg med mye muskler til dame å være, er veldig opptatt av kothold hva maten gjør med kroppen og hvor mye makt kosthold har, spiser ikke ultra prossesert mat eller mat som har sukker/mye sukker i seg. Trening elsker jeg, det å se musklene forme kroppen synes jeg er så fasinerene. Er også veganer og elsker det også. Dette høres kanskje veldig kjipt og kjedelig ut for deg? Det er nettopp det jeg mener med å finne en som er litt lik en selv :) Jeg har en kjæreste som er helt lik meg på de områdene (som er viktig for meg og han) men forskjellige på andre områder da, men tror man burde finne en som matcher livet en selv lever, nyter og vil leve. Det er viktig synes jeg, man kan være forskjellig men på noen områder er det viktig å være like.  Det er hvertfall en dealbreaker for meg om vi ikke har noen felles synspunkter og levemåter om hvordan vi vil leve hverdagen og livet sammen.

Masse lykke til, du høres ut som en fin fyr!

Anonymkode: 185b7...e23

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er normalvektig, og har ofte falt for bamser - som du sier, får en trygghetsfølelse av å være rundt de.

Anonymkode: 8add2...aef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har vekt innenfor normal bmi, og for meg er en «bamse»/overvektig uaktuelt. Min oppfatning er i tillegg at menn undervurderer sin egen overvekt.

Jeg koser meg med softis på brygga, og nyter god mat og drikke, men ingenting av kosen har gjort meg overvektig, så synet på «god mat» er nok temmelig ulikt med en bamse. 

Anonymkode: 6911c...dc9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kunne blitt sammen med en bamse, så lenge han klarer å ha sammenhengende sex med meg uten å puste og pese og med pause😅

Anonymkode: ab103...adb

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt kalt bamse. Er nok en sammenheng med høyde, form, men også stemme. Er kraftig, men ikke treningssenter-kraftig, men heller fysisk-jobb-kraftig. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.2.2025 den 10.35):

Han er jo blitt tynn. Og det samme har Freddy Kalas… hva skjer med verden?!

Ekspander  

Hele verden går på wegovy 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
  malifika skrev (På 26.2.2025 den 16.00):

Hele verden går på wegovy 🤣

Ekspander  

Staysmann trener og spiser sunt da, ikke noe sprøyte der.

Anonymkode: 08b58...322

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.2.2025 den 10.56):

Kan du utdype hva ter seg som en mann betyr? 

Anonymkode: 45be2...00c

Ekspander  

Jepp!

Ha egene meninger og del dem med partneren din. 
Snakk om følelser.

Tør å si imot partneren din, ikke vær tøffel.

Vær den sterke i forholdet, ikke legg deg på sofaen og bli der. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Snakker vi «dad-bod» som er godt polstret men likevel ser bra ut, eller tjukk tjukk med hengepupper? 

Anonymkode: 97f87...14a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 26.2.2025 den 8.12):

Du ønsker ikke være sammen med noen som setter pris på både god mat og god helse? 

Eller har du lyst til å utdype hvorfor du tydeligvis synes jeg er ett dårlig menneske, fordi jeg synes det er viktig med fysisk aktivitet og god helse, uten å bry meg særlig om hvordan man ser ut ?

Anonymkode: 2ff01...f75

Ekspander  

Usunn og ingen selvkontroll 

Anonymkode: 2b76b...b48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis man ikke finner seg en partner så satser du for høyt eller så er det er problem med personligheten og/eller at du har dårlig hygiene.

Menn har en lei tendens til å tro at de fortjener en liten petite dame som de fantaserer om at de kan kaste vegg i mellom, fordelen med å være feit er at man slipper slike menn, de siler seg heldigvis ut selv. Kvinner har en lei tendens til å av en eller annen grunn ikke forstå at de fortjener bedre.

Har man god hygiene og en relativt god personlighet så er det ikke et problem å få seg en partner man må bare lete på den rette plassen. For noen er det Tinder og for andre er det gjennom venner, hobbier osv.

Anonymkode: b1e97...6dd

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært gift med min "bamsegutt " i over 20 år nå, og har to tenåringsbarn på snart 17 og 18! Han betyr alt for meg ❤️ 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ekspander  

Jeg elsker bamsemenn. Har vært sammen med en atletisk mann og en bamsemann, bamsemannen var uten tvil den beste å kose med, ha sex med og være nær. 

Ja, jeg snakker om faktiske bamser. Noen/en del kilo ekstra, kraftig, stor mann. Så jeg skal innrømme at høyde og vekt betyr noe for meg ja, men det er ikke et problem for meg da det finnes mange bamsemenn. :) 

Jeg liker mat og kos. Så jeg har noen kilo ekstra jeg også. Så om du selv vil ha en dame med samme livsstil så er ikke dette noe problem, men jeg tror det vil være vanskelig å finne en superfit dame som trener daglig og spiser veldig sunt og rent, for deres livsstil vil jo krasje fullstendig. 

Anonymkode: ed7de...fef

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...