AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #41 Del Skrevet 11 timer siden Heller bamse enn for tynn. Tynne mannfolk er ekkelt. Men det viktigste er personligheten. Det aller verste er faktisk røyking og snusing. Mannen min røyker og jeg hater det Anonymkode: 25ec7...43a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #42 Del Skrevet 11 timer siden Min erfaring er dessverre at bamser blir svært overvektige utover i forholdet. Jeg ser på bamser som menn som har god styrke i bunnen, men et jevnt fordelt festlig utenpå der igjen. Når disse blir late i forhold så kommer fort svær mage og bryster, de var jo bare 5-10kg unna da de var bamser, så det er en farlig linje å ligge på. Noe mer enn XL på en mann på 180 er sjeldent pent. Vil si en BMI på max 30 er pent sånn generelt, og det må være jevnt fordelt som sagt, ikke se gravid ut. Men litt mage, svære armer, kraftige lår og legger og store hender er NAM! Dobbelthake og lovehandles som henger over buksekanten er ikke det. Når jeg søker på "25% body fat men" så vil jeg si at de fleste har bamsekropp, mens noe særlig over det er jo rett og slett svært overvektig. Det ser ikke bra ut. Det sies at menn burde ha 20% kroppsfett, så det gir jo mening at en som har 50% mer enn dette ikke lenger ser spesielt sunn og bra ut. Anonymkode: 1287d...de9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #43 Del Skrevet 11 timer siden Jeg er overvektig, men aldri hatt noen problemer. Bruker størrelse 3XL. Klarte til og med å bli gift! Er 195 høy, så har kanskje tiltrukket meg kvinner med kjempe-fetish. 😄 Anonymkode: 65032...b25 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #44 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Huff. Ville aldri vært sammen med noen som deg Anonymkode: 2b76b...b48 Du ønsker ikke være sammen med noen som setter pris på både god mat og god helse? Eller har du lyst til å utdype hvorfor du tydeligvis synes jeg er ett dårlig menneske, fordi jeg synes det er viktig med fysisk aktivitet og god helse, uten å bry meg særlig om hvordan man ser ut ? Anonymkode: 2ff01...f75 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #45 Del Skrevet 10 timer siden Synes det kan være sjarmerende og fint, men for meg på 160 cm / 48 kg, blir det fort for mye mann, særlig om han er både høy og bamse. Bedre om han er litt lavere og bittelitt mindre bamse Anonymkode: 559f3...872 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #46 Del Skrevet 10 timer siden Jeg er sammen med en «bamse» Liker at han er sterk og myk. Han er litt overvektig, men hva så? Han er frisk og sprek. Det viktigste er at han ikke er en sofagris. En som ikke gidder å finne på noe, og bare vil game f.eks. Det er så turn off. Helt uaktuelt. Jeg og mannen min er glad i god mat og Netflix etter barna er i seng, men vi er aktive og har mange interesser. Vi står vi ski, sykler, gjør hagearbeid sammen, fisker, teltturer på sommeren, plukker bær, bader, måker snø sammen, hugger ved osv osv. Kjenner mange damer som foretrekker menn med litt ekstra, og ikke disse tynne «løpe-på-mølla» mennene. Anonymkode: a8df6...50d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #47 Del Skrevet 10 timer siden Det er smak og behag. Jeg har datet kraftige menn etter jeg ble skilt, liker det best og fant en som passer meg veldig bra. Har ca det aktivitetsnivået du beskriver. Føler ikke vekta hindrer han. Om du skal date så inviter gjerne på en gåtur på første date, typ langs brygga. Og om du må skrive noe på en profil så synes jeg det du skriver her er innenfor. Du er jo høy så da kan jo vekta være grei å bære for deg. Anonymkode: 77c93...994 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #48 Del Skrevet 10 timer siden Utseendemessig liker jeg det som ofte kalles bamsete, men nå som jeg er blitt 45, ser jeg mer på helse og holdning/innstilling enn da jeg var yngre. Det er ekstremt mange som får helseproblemer pga livsstil når de blir eldre, så det er viktig for meg med en partner som tar vare på helsen. Jeg gjør selvsagt det samme. Kjernemuskulatur og balanse for eksempel, og litt kondisjon, er viktig. Dersom dette kombineres med lett overvekt er det supert, men en tydelig usunn ølvom klarer jeg ikke å se på som attraktiv. Anonymkode: aeccd...b92 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #49 Del Skrevet 10 timer siden Jeg er ei petit dame på 158, og er gift med en extra large bamse på 190. Det er komisk forskjell på oss i størrelse, og vi har blitt tatt for å være far og datter ved flere anledninger. Han er overvektig, spesielt i mageregionen, og var det da jeg møtte ham. Han har heller ikke en veldig høy inntekt, som folk rundt oss har spekulert i. Men han er snill, morsom, har like interesser som meg, har (nesten) samme aktivitetsnivå som meg, og jeg ville ikke valgt ham vekk for all verdens supermodeller! Kvinner flest foretrekker en god personlighet, vi forelsker oss først og fremst med ørene, ikke utelukkende med øynene. Anonymkode: 3f627...536 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #50 Del Skrevet 10 timer siden Anonymkode: cdd22...1b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #51 Del Skrevet 10 timer siden Jeg er gift med en «bamse» og kunne ikke vært mer lykkelig, så jeg ville ikke latt det stoppe meg 🥰 Samtidig er det forskjell på bamse og å være sykelig overvektig og usunn. Mannen min er en bamse, men han er også fysisk aktiv. Så ingenting i veien med å være bamse så lenge du tar vare på deg selv ellers! Anonymkode: 66228...645 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ava+, Skrevet 10 timer siden #52 Del Skrevet 10 timer siden Jeg er bamse-elsker #1 😇 Det finnes ingenting bedre enn en stor, brei, snill og maskulin mann. Jeg tror vi er flere damer som liker store menn, så du trenger ikke være bekymret, TS. Min utkårede er for øvrig en str 4XL, høy og svær! Helt perfekt på alle måter🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #53 Del Skrevet 10 timer siden Jeg er selv normalvektig, og har alltid likt litt store menn. Helst med vekta fordelt pent fra topp til tå, ikke en diger mage. Men han må være i form 🙂. Må orke å gå tur, ta en skitur, gjøre praktiske ting i hus og hage osv uten å sukke og stønne pga vekta. Har aldri tent på sylslanke, senete menn av typen som løper maraton. Spinkle legger, lår og armer syns jeg er litt trasig. Anonymkode: c285a...dd2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 10 timer siden #54 Del Skrevet 10 timer siden bamse er bra, mye overvekt er ikke bra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #55 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): I ulike tråder og i ulike emner her inne når det er snakk om hvem damer vil treffe/ser etter/ vil date, så skrives det ofte mannen må være normalvektig/ ikke være overvektig som en del av ulike kriterier for valg av mann. Jeg liker godt at damene vet hva hun vil ha og synes at det er flott, men leser sjeldent at noen vil ha en som meg, som kan påvirke meg litt... (jo, noen skriver at høyde/vekt ikke betyr så mye/noe). Jeg er selv overvektig på BMI skalaen, det er flere X enn L på str på klær, og er på øvre delen av 180-190 cm lengden. Jeg er en trygg og god "bamse" som utstråler beskyttelse og er god å kose med, krype inn i armkroken til, sovne på eller inntil... Jeg er ikke inaktiv og lat, men er hverdagsaktiv. Det kan være som å går turer, kan spenne på meg bortoverski, svømmer på sommeren, klippe plen, måke snø, skifte dekk selv, gå til butikken osv... men gidder ikke trene men liker det gode liv med god mat og kos...softis på brygga... Er det utenfor hva de fleste kvinner vil ha? Eller er vi "bamser" også attraktive for dere? Søker noen etter oss? Hva liker dere med oss? Anonymkode: e6640...9b6 Du er selve prototypen på en mann som nok vil slite på datingapper der det meste handler om det ytre. Hvis du ikke kan flashe med et liv i luksus? Du er nok den personen som scorer mye høyere hos kvinner når de blir kjent med deg. Anonymkode: d866e...db7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #56 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du er selve prototypen på en mann som nok vil slite på datingapper der det meste handler om det ytre. Hvis du ikke kan flashe med et liv i luksus? Du er nok den personen som scorer mye høyere hos kvinner når de blir kjent med deg. Anonymkode: d866e...db7 «Luksus»? Kjenner ingen som lever et liv i luksus jeg😊 mener du Kardashians? Anonymkode: 77c93...994 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 9 timer siden #57 Del Skrevet 9 timer siden Det er forskjell på overvekt og overvekt. Jeg har ingenting i mot en overvektig mann i seg selv. Det er forskjell på en mann som trener og veier 110 kg og en mann som veier 300 kg. Jeg bryr meg egentlig ikke noe særlig om vekt, men heller livsstil. Det hjelper ikke å være tynn og veie 50 kg eller være normalvektig og veie 80 kg hvis du ikke orker å bevege på deg. Selv foretrekker jeg en som mannen min, som har litt pappamage (ikke mye) framfor sixpack, men veltrent ellers. Han liker å sykle, danse og trene litt vekter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #58 Del Skrevet 9 timer siden Bare jeg får puste når han ligger oppå meg så går det greit. Får jeg ikke til det, ja da har han et stort problem.... Anonymkode: cdd22...1b2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #59 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): «Luksus»? Kjenner ingen som lever et liv i luksus jeg😊 mener du Kardashians? Anonymkode: 77c93...994 Betyr at han kan tilby dama et liv helt uten økonomiske bekymringer. Luksus erstatter manglende høyde, manglende fysikk eller andre "bamse relaterte" ting som jo TS skriver om. Anonymkode: d866e...db7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #60 Del Skrevet 9 timer siden Staysman virker som en trivelig og jovial bamse😊 Anonymkode: 69120...29a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå