Gå til innhold

Har vi "bamser" en sjanse hos dere damer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I ulike tråder og i ulike emner her inne når det er snakk om hvem damer vil treffe/ser etter/ vil date, så skrives det ofte mannen må være normalvektig/ ikke være overvektig som en del av ulike kriterier for valg av mann. Jeg liker godt at damene  vet hva hun vil ha og synes at det er flott, men leser sjeldent at noen vil ha en som meg, som kan påvirke meg litt... (jo, noen skriver at høyde/vekt ikke betyr så mye/noe). 

Jeg er selv overvektig på BMI skalaen, det er flere X enn L på str på klær, og er på øvre delen av 180-190 cm lengden. Jeg er en trygg og god "bamse" som utstråler beskyttelse og er god å kose med, krype inn i armkroken til, sovne på eller inntil... Jeg er ikke inaktiv og lat, men er hverdagsaktiv. Det kan være som å går turer, kan spenne på meg bortoverski, svømmer på sommeren, klippe plen, måke snø, skifte dekk selv, gå til butikken osv... men gidder ikke trene men liker det gode liv med god mat og kos...softis på brygga...

Er det utenfor hva de fleste kvinner vil ha? Eller er vi "bamser" også attraktive for dere? Søker noen etter oss? Hva liker dere med oss? 

Anonymkode: e6640...9b6

• Liker 2
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ser mange par hvor mannen er 'bamse', så er nok en del damer som liker det. Bamsemann i hettegenser er myk og god å holde rundt.

Anonymkode: 70438...8b9

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men "bamser" og de "formfulle" kan jo alltids finne hverandre. 

Forøvring ser jeg ofte par der den ene er slank og den andre ikke, så det er selvsagt mulig.

Anonymkode: 556f2...ae5

• Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

I ulike tråder og i ulike emner her inne når det er snakk om hvem damer vil treffe/ser etter/ vil date, så skrives det ofte mannen må være normalvektig/ ikke være overvektig som en del av ulike kriterier for valg av mann. Jeg liker godt at damene  vet hva hun vil ha og synes at det er flott, men leser sjeldent at noen vil ha en som meg, som kan påvirke meg litt... (jo, noen skriver at høyde/vekt ikke betyr så mye/noe). 

Jeg er selv overvektig på BMI skalaen, det er flere X enn L på str på klær, og er på øvre delen av 180-190 cm lengden. Jeg er en trygg og god "bamse" som utstråler beskyttelse og er god å kose med, krype inn i armkroken til, sovne på eller inntil... Jeg er ikke inaktiv og lat, men er hverdagsaktiv. Det kan være som å går turer, kan spenne på meg bortoverski, svømmer på sommeren, klippe plen, måke snø, skifte dekk selv, gå til butikken osv... men gidder ikke trene men liker det gode liv med god mat og kos...softis på brygga...

Er det utenfor hva de fleste kvinner vil ha? Eller er vi "bamser" også attraktive for dere? Søker noen etter oss? Hva liker dere med oss? 

Absolutt for min del 😁 Jeg vil mye heller ha en god bamse og holde rundt, enn en tynn, muskuløs trenings-narkoman. Sistnevnte gir meg absolutt ingenting 👎

Jeg foretrekker faktisk litt mage på en mann og en som ikke bruker timesvis på treningssenter flere dager i uken. 

• Liker 7
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ser mange par hvor mannen er 'bamse', så er nok en del damer som liker det. Bamsemann i hettegenser er myk og god å holde rundt.

Anonymkode: 70438...8b9

Ja, det er mange par som har utviklet seg slik med årene, men som singel "bamse" i 40-50 årene....

Nei, helst ikke hettegenser....

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Oja, elsker "bamser". Foretrekker bamsekropp hos menn fremfor vaskebrett. Men er en tynn linje mellom bamsen og det jeg ser på som for mye vekt. En tett, god kropp tenker jeg som bamsete. 

Er tynn selv, så føler egentlig att sex med normalvektige bare blir "knoklete". 

Men, går i utgangspunktet etter mannen, ikke kroppen, så nåværende er normal i kroppsbygning, men savner bamsekroppen innimellom. 

Anonymkode: 0c600...4bb

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bamse utseendemessig er gode greier, men personligheten bør være litt mer bestemt enn Ole Brumm. 

Anonymkode: da808...3e4

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Sammen med verdenst fineste og snilleste bamse. Men vi ble sammen når vi var tenåringer og han var slank og veltrent. Jeg bekymrer meg en del for helsen hans siden han er mer inaktiv enn deg men jeg elsker han like høyt som da har var slank. Poenget mitt er at elsker du noen så er ikke kroppstypen så viktig for de aller fleste.

Anonymkode: 5a0b0...bf3

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker bamse menn såfremt de ikke oppfører seg som ole brum.. har tilgode å møte en bamse mann som ter seg som en mann… dessverre! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min mann er bamse og jeg synes han er den flotteste i hele verden❤️

Hilsen ei på 58 kg.

Anonymkode: 9030c...0a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For meg som er kvinnelig bamse (binne 😅?) og er akkurat slik som du beskriver deg selv, så er det absolutt aktuelt med en mann som også er bamse. Men, mitt inntrykk er at alle menn uansett hvordan de selv ser ut, ønsker seg en tynn eller normalvektig kvinne. 

Anonymkode: 16d1e...977

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Alltid likt bamser. Første og siste mann i mitt liv har vært/er det. Mellom har det vært noen slankere menn, så jeg har vært fleksibel på slikt, men må jo si at det er deilig med en bamsekropp. Begge bamsene i mitt liv var imidlertid aktive og ikke direkte tykke.

Anonymkode: dc2ea...8cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mine tre langvarige forhold har vært med en tynn, en slank og en overvektig. Det var personligheten jeg fallt for og ikke kroppen. Direkte fedme er uansett ikke tiltrekkende. 

Anonymkode: 6d437...b4b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg liker bamser, men kommer jo litt an på hvor stor og om de liker å være litt aktive. 

Anonymkode: 7325f...771

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg hadde glatt tatt en bamse! 

Anonymkode: 525d3...c2b

Samme her! 😉 For tynn er så mye verre enn noen kg ekstra. Treningsnarkoman som bor på gymmen å spiser proteinshake er også bare å glemme for min del. 

Anonymkode: 070e0...3ba

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Umulig å vite åssen du ser ut. Hva er en bamse mann? 

Anonymkode: 20587...6ed

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes bamser kan være sexy, men selv om du ikke trenger å være særlig trent, betyr det en del hvordan disse kiloene er fordelt. Diger vom og større pupper enn meg utgår med høye kneløft.

Anonymkode: 40a00...6f8

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vedder på at de fleste som svarer at de liker «bamser» ser for seg typer ala Rip i Yellowstone 🤣 

Anonymkode: 3935d...461

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...