AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Jeg har datet en fyr i et par mnd men noen ganger vært vanskelig å møtes pga ting som oppstår, men det har f eks vært slik at han inviterer meg på film, han prøver ikke å ha sex sånn med en gang, prøver å slappe av med meg men så ender det med sex også sover vi. Han har sagt tidligere han savnet meg, og sier ofte jeg er pen og sånn, spør om ting. Men forstår ikke, kan menn være ute etter bare sex eller selskap også? Burde jeg ta en prat med han hva vi er? Han tar jevnlig kontakt for tiden. Faktisk. Anonymkode: d9921...429 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 13 timer siden #2 Del Skrevet 13 timer siden Er jo normalt å ønske å pule den andre halvt ihjel første året. Dersom du har behov for noe annet må du si det til han. Du gjør deg jo selv til offer her. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Del Skrevet 13 timer siden Her føler jeg alder har mye å si. Er dere veldig unge? Kan være dette bare er hans måte å vise kjærlighet på men kan også være bare for sex. Det er helt umulig for oss å svare på. Tenker du bare burde snakke med han og spørre. Anonymkode: 87ca2...671 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #4 Del Skrevet 12 timer siden Dere har ikke snakka sammen om hva dere er ute etter? Anonymkode: eed1e...ca7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Ok, det er på tide å gå litt i seg selv her. Har du lyst på sex? Uavhengig om dette utvikler seg til et forhold eller ikke? Menn vil bare ha sex begynner å bli ganske gammelt. Som damer må menn også finne ut om et forhold er ønskelig med en aktuell person. At han har sex med deg trenger ikke bety noe mer enn at han tenner på deg. Han har sex fordi han vil, ikke nødvendigvis fordi han vil ha et forhold. Om han vil ha et forhold gjenstår å se. Det du skal fokusere på er deg selv, og hva du vil. Vil du ha et forhold nå? Ta praten. Vil du ha sex med ham? Ha sex. Gjør dette fordi du vil det selv, ikke fordi du har baktanker om noe mer. Om det blir noe mer gjenstår å se. Anonymkode: 644de...3c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har datet en fyr i et par mnd men noen ganger vært vanskelig å møtes pga ting som oppstår, men det har f eks vært slik at han inviterer meg på film, han prøver ikke å ha sex sånn med en gang, prøver å slappe av med meg men så ender det med sex også sover vi. Han har sagt tidligere han savnet meg, og sier ofte jeg er pen og sånn, spør om ting. Men forstår ikke, kan menn være ute etter bare sex eller selskap også? Burde jeg ta en prat med han hva vi er? Han tar jevnlig kontakt for tiden. Faktisk. Anonymkode: d9921...429 Å prate sammen er en veldig vanlig måte å bli kjent med hverandre og avklare forventninger. Vil du ha sex, så ha sex, vil du ikke så la være. Du må sette grenser for deg selv og bestemme hva du selv ønsker. Du kan ikke la framtiden din være avhengig av hva andre ønsker med deg, og bare flyte med uten egen vilje, for så å bli overrasket over at det ikke ble som du trodde. Om du bare er med han for sexen så er jo det og greit å avklare. Anonymkode: fb259...59f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden - Er mannen mer attraktiv og har høyere status enn deg? Da handler dette kun om uforpliktende sex - Er mannen ca. like attraktiv som deg eller mindre? Da vil det være potensiale for noe mer. Om bare kvinner kunne lært dette på skolen så hadde man sluppet 10.000 poster på KG, reddit og avisartikler og datingmarkedet hadde ikke vært så dysfunksjonelt. Anonymkode: abac5...137 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): - Er mannen mer attraktiv og har høyere status enn deg? Da handler dette kun om uforpliktende sex - Er mannen ca. like attraktiv som deg eller mindre? Da vil det være potensiale for noe mer. Om bare kvinner kunne lært dette på skolen så hadde man sluppet 10.000 poster på KG, reddit og avisartikler og datingmarkedet hadde ikke vært så dysfunksjonelt. Anonymkode: abac5...137 😵💫🥴 Anonymkode: 644de...3c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): - Er mannen mer attraktiv og har høyere status enn deg? Da handler dette kun om uforpliktende sex - Er mannen ca. like attraktiv som deg eller mindre? Da vil det være potensiale for noe mer. Om bare kvinner kunne lært dette på skolen så hadde man sluppet 10.000 poster på KG, reddit og avisartikler og datingmarkedet hadde ikke vært så dysfunksjonelt. Anonymkode: abac5...137 Premisset her må i så fall være at man vet hva som er «mer» attraktivt enn hva man selv er. Jeg har ikke møtt noen jeg anser som mer attraktiv enn meg selv. Og har null respekt for «status». Burde bare la være å ha sex da siden ingen menn er «bedre» enn meg? Dere menn skal være glad vi gidder… Anonymkode: eae3e...fb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): - Er mannen mer attraktiv og har høyere status enn deg? Da handler dette kun om uforpliktende sex - Er mannen ca. like attraktiv som deg eller mindre? Da vil det være potensiale for noe mer. Om bare kvinner kunne lært dette på skolen så hadde man sluppet 10.000 poster på KG, reddit og avisartikler og datingmarkedet hadde ikke vært så dysfunksjonelt. Anonymkode: abac5...137 Han er samme standar som meg, men jeg kanskje litt mer ifølge han. Tror han sier jeg ikke er kresen siden jeg velger han. Anonymkode: d9921...429 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå