AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Jeg har datet en fyr i et par mnd men noen ganger vært vanskelig å møtes pga ting som oppstår, men det har f eks vært slik at han inviterer meg på film, han prøver ikke å ha sex sånn med en gang, prøver å slappe av med meg men så ender det med sex også sover vi. Han har sagt tidligere han savnet meg, og sier ofte jeg er pen og sånn, spør om ting. Men forstår ikke, kan menn være ute etter bare sex eller selskap også? Burde jeg ta en prat med han hva vi er? Han tar jevnlig kontakt for tiden. Faktisk. Anonymkode: d9921...429 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Er jo normalt å ønske å pule den andre halvt ihjel første året. Dersom du har behov for noe annet må du si det til han. Du gjør deg jo selv til offer her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Her føler jeg alder har mye å si. Er dere veldig unge? Kan være dette bare er hans måte å vise kjærlighet på men kan også være bare for sex. Det er helt umulig for oss å svare på. Tenker du bare burde snakke med han og spørre. Anonymkode: 87ca2...671 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Dere har ikke snakka sammen om hva dere er ute etter? Anonymkode: eed1e...ca7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå