Lillemus85 Skrevet 12 timer siden #1 Del Skrevet 12 timer siden (endret) Hvorfor er vi kvinner så slemme og nedlatende mot hverandre? Jeg har også hatt en tendens til å være slik innimellom, men har nå valgt å endre meg. Jeg blir rett og slett litt trist når jeg leser rundt omkring hvordan vi kvinner snakker/skriver til hverandre på. Vi burde vel ærlig talt støtte hverandre, eller i det minste ikke slenge dritt til hverandre? Vi kan være så uenig som det går an, men trenger vi å svare nedlatende og frekt? Er det ikke bedre å tie still fremfor å gå inn for å prøve å såre andre ved at vi bevisst ordlegger oss negativt og respektløst? Ord sårer, og setter spor! Ille nok at mannfolka drar oss ned, må vi virkelig gjøre det med hverandre også? Gjør meg en tjeneste: tenk nøye om hvordan du ordlegger deg neste gang du kommenterer noe, for du vet aldri hvordan mottakeren av din kommentar er eller har det. Og ikke kom med den "tåler man ikke å høre andres meninger så hold dere borte fra Internett ", det er nemlig ikke det som er problemet. Problemet ligger i språkbruken vår 💯 Vis hensyn og respekt, vi kommer så mye lenger med det 🌹🥰 Endret 11 timer siden av Lillemus85 Skrivefeil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah93 Skrevet 12 timer siden #2 Del Skrevet 12 timer siden Jeg er hyggelig mot andre kvinner. Men ikke alle er det. Antar at du har hatt en dårlig opplevelse nå. Det er kjipt, folkeskikk er jo til for at andre ikke skal bli såret. God natt ❤️ 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Del Skrevet 11 timer siden Kvinner bør støtte kvinner. Forklaringen på hvorfor det er slik er at vi fra naturens side konkurrer om å ha en god sosial posisjon. Kvinner som ikke følger sosiale regler eller oppfattes som en trussel skal ut av det gode selskap. Anonymkode: fdf91...d8f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus85 Skrevet 11 timer siden Forfatter #4 Del Skrevet 11 timer siden Sarah93 skrev (1 minutt siden): Jeg er hyggelig mot andre kvinner. Men ikke alle er det. Antar at du har hatt en dårlig opplevelse nå. Det er kjipt, folkeskikk er jo til for at andre ikke skal bli såret. God natt ❤️ Så bra😊 Neida ingen personlig dårlig opplevelse nå, bare satt og funderte litt over hva jeg faktisk ser i veldig mange kommentarfelt rundt om på nett. Enkelte ganger skulle man tro det var en konkurranse i å være mest bitchy online 🙈 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Del Skrevet 11 timer siden Lillemus85 skrev (18 minutter siden): Hvorfor er vi kvinner så slemme og nedlatende mot hverandre? "Vi" er ikke det. Anonymkode: 7fc75...420 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #6 Del Skrevet 11 timer siden Men på seg selv kjenner man andre. Tyv tror at hver mann stjeler osv. Anonymkode: 7fc75...420 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 11 timer siden #7 Del Skrevet 11 timer siden Det er da hauger med kvinner som heier på og er snill med kvinner. Men de få som hater/er stygg med individer fordi de rett og sett er samme kjønn tar mye plass. Er like kleint med menn som snakk ned andre menn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå