Gå til innhold

Fyren spytter tånegler på kjøkkenet

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Du sier at ingenting du sier nytter, hva har du sagt da? 

Jeg ville sagt, "når jeg ser at du spiser på tærne dine ved bordet kjenner jeg vemmelse, fordi jeg har behov for at føtter ikke er ved maten og over bordflaten. Er du villig til å slutte med det når jeg er i nærheten?"

Anonymkode: a8a50...b6c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette må være troll. Nekter å tro at TS er så ekkel og selvhatende at de velger å være sammen med noen som sutter på egne tær. Gratulerer med å indirekte sutte på typen din sine tånegler, da jeg regner med dere kysser. Kan vel ikke klage på at tånegler havner i maten om du også kysser fyren. Fysj og æsj. 

Anonymkode: 1c94a...6b2

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette må være troll. Nekter å tro at TS er så ekkel og selvhatende at de velger å være sammen med noen som sutter på egne tær. Gratulerer med å indirekte sutte på typen din sine tånegler, da jeg regner med dere kysser. Kan vel ikke klage på at tånegler havner i maten om du også kysser fyren. Fysj og æsj. 

Tror du tær er skitnere enn hender? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (12 minutter siden):

Slår ikke feil, hver gang jeg tenker det hadde vært fint med en mann så går jeg bare her inn å leser. Lysten forsvinner etter 0.5 sekunder 

Og hver gang jeg leser her, så tenker jeg at min mann må være den beste i verden. 

Anonymkode: 55f39...56c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Og hver gang jeg leser her, så tenker jeg at min mann må være den beste i verden. 

Ta vare på han, han virker å være sjelden vare 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Tror du tær er skitnere enn hender? 

Vasker du hendene dine like mange ganger om dagen som du vasker føttene dine om dagen? Eller vasker du føttene dine like mange ganger som du vasker hendene dine om dagen....om du skjønner hva jeg mener.

🤮

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Samme her! Min kommer aldri noengang til å gå fra meg, og jeg skal ALDRI gå fra han heller. Vært borti endel ubrukelige folk(!!) før han, og skal aldri igjen borti sånne. Fy faen.

Anonymkode: 9da35...c47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.2.2025 den 0.10):

Ja, alt oppsummert i én setning (overskriften). Dette er han, sånn liker han å være.

Vi har en divan på kjøkkenet med to loungestoler og et bord hvor vi ofte spiser frokost og ellers sitter og koser oss med kjeks og eplemost på kveldene sammen. Da går han som oftest barbeint, og han er svært myk i beina etter lang turnkarriere. Så han strekker foten opp til gapet og «klipper» neglene sine foran meg, på kjøkkenet, flere ganger i uka.

er dette en greie med mannfolk? Hvorfor, og hva pokker kan man gjøre for å stanse dette? Ingenting jeg sier nytter.

Anonymkode: 4aec3...044

Folk, ts, er som de er fordi de velger å være som de er.

Og det er helt ok.

Derfor velger vi oss en partner som er slik vi ønsker en partner skal være.

Vi velger oss ikke først en partner og så starter vi prosjekt «fikse på».

Hva du gjør?
1. Avslutter dette forholdet og finner deg en partner som oppfører deg slik du vil at en partner skal oppføre seg. 
2. lærer deg å leve med at den partneren du har valgt er som han er

Det finnes intet alternativ som er l»jeg endrer på min likeverdige partner» Hele ideen om at du skal endre partneren du har valgt deg er både irrasjonell og uetisk.

Anonymkode: 41320...62f

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.2.2025 den 6.52):

Dette er ikke en greie med mannfolk, for ingen er så myke at de klarer det. 😅 Og om de skulle klart det, så er det ingen som vil putte tånegler i munnen .

Anonymkode: 95950...fd5

Noen av oss kan putte mer enn bare tåneglene i munnen  🙈

Anonymkode: 09bca...37f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så grisete han er. Må være en mann med mange dårlige vaner😆

Anonymkode: c7025...bda

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj 🤮🤮Noe så kvalmt! Aldri sett eller hørt om noen som gjør det. Og sitter attpåtil ved kjøkkenbordet og gjør det 🤮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo faktisk helt horribelt. 🤢🤢🤢🤮🤮

Pga dårligere økonomi har jeg sluttet å gå til fotpleier og heller kjøpt meg elektrisk fotfil. Men den har jeg ikke tatt i bruk fordi jeg finner liksom ikke en plass der jeg syns det er hygienisk nok for omgivelsene å bruke den. Ser jo for meg at det blir litt flyvestøv.. Tenkte egentlig ute på balkongen, men det er ikke særlig trivelig for naboene.. Så jeg er redd for at naboen skal plages av flyvestøv fra tørr fothud, mens mannen din lar tånegler fly ut av munnen hans,,,,, på kjøkkenet attpåtil.

Har han fått noen diagnose enda?

Anonymkode: 06f07...fcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er myk nok til å kunne gjøre det, men selv om jeg er myk nok putter jeg ikke tærne i munn. Og man klipper ikke tånegler eller negler overhodet i nærheten av andre. Men noen menn er ikke så langt unna dyr… 

Anonymkode: a23fd...d56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike overskrifter er grunn til å være på KG 😂 

Har mannen din meget mye kroppshår, bred kjeve og går på alle fire innimellom? 🐒 🐒 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.2.2025 den 16.07):

Vasker du hendene dine like mange ganger om dagen som du vasker føttene dine om dagen? Eller vasker du føttene dine like mange ganger som du vasker hendene dine om dagen....om du skjønner hva jeg mener.

🤮

Jeg tar ikke på skitne ting med føttene mine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...