AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden Ja, alt oppsummert i én setning (overskriften). Dette er han, sånn liker han å være. Vi har en divan på kjøkkenet med to loungestoler og et bord hvor vi ofte spiser frokost og ellers sitter og koser oss med kjeks og eplemost på kveldene sammen. Da går han som oftest barbeint, og han er svært myk i beina etter lang turnkarriere. Så han strekker foten opp til gapet og «klipper» neglene sine foran meg, på kjøkkenet, flere ganger i uka. er dette en greie med mannfolk? Hvorfor, og hva pokker kan man gjøre for å stanse dette? Ingenting jeg sier nytter. Anonymkode: 4aec3...044 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Del Skrevet 15 timer siden Jeg er mann og har aldri gjort noe sånt. Hvertfall ikke i voksen alder. Kanskje som barn. Så ekkelt. 😂 Anonymkode: d35e6...7b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #3 Del Skrevet 15 timer siden Kjenner jeg ble kvalm bare av å lese dette! Ingen over barnehagealder holder på slik. Dette er helt grunnleggende folkeskikk! Anonymkode: 8b591...9ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden Dette er ikke en greie med mannfolk, for ingen er så myke at de klarer det. 😅 Og om de skulle klart det, så er det ingen som vil putte tånegler i munnen . Anonymkode: 95950...fd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): er dette en greie med mannfolk? Hvorfor, og hva pokker kan man gjøre for å stanse dette? Ingenting jeg sier nytter. Selvsagt er det ikke «en greie med mannfolk», har du ingen andre menn i livet ditt du kan sammenligne med? Hvis det ikke nytter å si noe kan du prøve å skjære en grimase som uttrykker kvalme sammen med brekningslyder, snu ryggen til og forlate rommet hver gang han gjør det. Om det heller ikke fungerer kan du prøve å gjøre noe han synes er skikkelig ekkelt foran han hver gang han gjør det. Ellers har du to alternativer, tåle det eller forlate det. Anonymkode: bc9c8...c90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillaGorilla<3 Skrevet 8 timer siden #6 Del Skrevet 8 timer siden Min mann har aldri gjort noe slikt (da kan jeg love deg at han hadde fått høre det, alternativt blitt dumpa om han ikke sluttet), ei heller mine ekser, min far eller andre menn jeg har vært på nært nok hold med. Alvorlig talt, dette handler ikke om kjønn, men om at fyren er en ekkel, uoppdragen gris. En sånn en hadde aldri fått seg noe hos meg, hvertfall! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Del Skrevet 8 timer siden Wtf, det er skikkelig kvalmt Aldri hørt om noe lignende 😨 Anonymkode: 03723...e7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 8 timer siden #8 Del Skrevet 8 timer siden Hell no! Har du ikke sagt fra før? 🤮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #9 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg er mann og har aldri gjort noe sånt. Hvertfall ikke i voksen alder. Kanskje som barn. Så ekkelt. 😂 Anonymkode: d35e6...7b6 Du klarer heller ikke å gjøre det 😂 Anonymkode: 55f39...56c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #10 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ja, alt oppsummert i én setning (overskriften). Dette er han, sånn liker han å være. Vi har en divan på kjøkkenet med to loungestoler og et bord hvor vi ofte spiser frokost og ellers sitter og koser oss med kjeks og eplemost på kveldene sammen. Da går han som oftest barbeint, og han er svært myk i beina etter lang turnkarriere. Så han strekker foten opp til gapet og «klipper» neglene sine foran meg, på kjøkkenet, flere ganger i uka. er dette en greie med mannfolk? Hvorfor, og hva pokker kan man gjøre for å stanse dette? Ingenting jeg sier nytter. Anonymkode: 4aec3...044 Det er garantert ikke en greie blandt menn, for jeg tror 1 % av alle klarer dette du beskriver Spark beinet han står på unna. Eller så samler du neglene og legger i senga eller på tannbørsten hans. Anonymkode: 55f39...56c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 8 timer siden #11 Del Skrevet 8 timer siden Dette er noe barn gjør. Voksne har som regel så tykke tånegler at det skal godt gjøres 😂 Da er han veldig bestemt i så fall 😆😆😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #12 Del Skrevet 7 timer siden Ærlig talt!! Det er motbydelig! Bruk negleklipper og gjør det på badet, slik som normale folk. Jeg hadde gitt klar beskjed om at det ikke var greit! Anonymkode: e91c1...ee0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå