AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Del Skrevet 11 timer siden Hvor mange barn har du fått og hvor mange fikk dysleksi? Eventuelt også barnebarn Anonymkode: 7b594...46d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Del Skrevet 11 timer siden Min mor har det. En av to barn har det. Altså jeg har det. En av to mine barn har det å. Dem har ikke fått barn enda. Så vi får se da. Anonymkode: 8045b...c1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Del Skrevet 11 timer siden Mannen min har dysleksi. 4 barn, et av barna har fått dysleksi. Anonymkode: da827...952 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Del Skrevet 11 timer siden Barnets farfar har dysleksi. 3 av hans barn fikk dysleksi og den siste ble analfabet. Ut av 3 barnebarn er minst en dyslektiker og 3 er for unge til å påvise lese og skrivevansker. Anonymkode: bacd3...880 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Del Skrevet 11 timer siden Alle 3 Anonymkode: 0da0d...67f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #6 Del Skrevet 11 timer siden har dyskalkuli også, så jeg er ikke sikker på hvor mange barn jeg har Anonymkode: 42c3f...da0 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden Tre barn, alle tre har dysleksi. Anonymkode: 18ee8...847 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå