AnonymBruker Skrevet 25. februar #1 Skrevet 25. februar Har noen av dere brukt miljøvennlige tøybind som kan vaskes og brukes på nytt? Hva er din erfaring med det, og hvilket merke har du prøvd? Jeg ser det er flere merker å velge mellom. Har dere også prøvd tøybind som skal holde på dager med mye blødning? Holder det? Er det greit å vaske? Anonymkode: a4f04...8b3
AnonymBruker Skrevet 26. februar #3 Skrevet 26. februar Jeg har det. Et tøybind per dag. Merket heter hannah pad. https://www.beeorganic.no/products/okologisk-toybind-str-l-hannahpad Jeg er veldig fornøyd. Legger de i kaldt vann i bløt før jeg vasker de. Skifter vannet hver dag. Anonymkode: c635a...70a 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar #4 Skrevet 26. februar Jeg har både bind og menstruser. Elsker menstrusene og ikke brukt et engangsbind siden. Anonymkode: f4081...56e 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar #6 Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har både bind og menstruser. Elsker menstrusene og ikke brukt et engangsbind siden. Anonymkode: f4081...56e Hvordan fungerer menstrusene? Anonymkode: a4f04...8b3
AnonymBruker Skrevet 27. februar #7 Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har det. Et tøybind per dag. Merket heter hannah pad. https://www.beeorganic.no/products/okologisk-toybind-str-l-hannahpad Jeg er veldig fornøyd. Legger de i kaldt vann i bløt før jeg vasker de. Skifter vannet hver dag. Anonymkode: c635a...70a Velger man størrelse utfra kroppsstørrelse eller hvor mye menstruasjon? Føler du deg trygg på at det ikke blir søl når du sover med et sånt bind? Har du et tøybind pr dag også de dagene du har mye blødning? Anonymkode: a4f04...8b3
AnonymBruker Skrevet 27. februar #8 Skrevet 27. februar Jeg synes ikke det funker så bra fordi de flytter seg. Jeg synes menstruser er mye bedre, bruker også kopp. Anonymkode: 0583a...5aa
AnonymBruker Skrevet 27. februar #9 Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg synes ikke det funker så bra fordi de flytter seg. Jeg synes menstruser er mye bedre, bruker også kopp. Anonymkode: 0583a...5aa Hvordan fungerer menstruser? Jeg ser tøybindene har knapper til å feste dem i trusa. Da sitter de vel på plass vil jeg tro Anonymkode: a4f04...8b3
AnonymBruker Skrevet 27. februar #10 Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Velger man størrelse utfra kroppsstørrelse eller hvor mye menstruasjon? Føler du deg trygg på at det ikke blir søl når du sover med et sånt bind? Har du et tøybind pr dag også de dagene du har mye blødning? Anonymkode: a4f04...8b3 Jeg valgte bind med litt lengde på. Tror ikke de varierer i tykkelse. Går veldig fint å sove med dem. Ingenting søl. Hender jeg må bruke to stk de første par dagene. Bestilte totalt ni stk, og det har holdt for meg. Anonymkode: c635a...70a 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar #11 Skrevet 27. februar Jeg har prøvd (husker ikke merket), men syntes ikke det fungerte så bra. Bindene flyttet seg i trusa (selv om jeg bare bruker bommulstruser) og føltes ganske klumpete. Tror ikke det er noe særlig om man blør mye. Har bedre erfaring med kopp. Anonymkode: fe03f...33b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå