AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Har en fire uker gammel baby som kaver og uttrykker mye misnøye når han dier. Storebroren var også sånn, han hadde kolikk. Det skjer uansett hvilken stilling jeg ammer i og skjer gjennom hele dagen. Han legger på seg. Leste om kaving på ammehjelpen, men ingen av tipsene der funket. Er dette normalt? Det er sinnsykt slitsomt og jeg husker at det var så ille med eldste at jeg nesten sluttet å amme. Vurderer nå om jeg rett og slett skal kutte det ut fordi jeg blir helt utmattet av å amme døgnet rundt med en misfornøyd baby på puppen. Anonymkode: 244f0...ee2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Min og kavet mye. Verre i perioder og bedre i perioder. Syntes det hjalp litt å sitte et rolig sted og bruke cozyfix ammepute. Kjenner noen som nesten bare ammet liggende fordi da var baby roligere. Anonymkode: d9ca8...67b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå