AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden når man er over 40 år? Anonymkode: f1f0f...a65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden Det er da mange voksne som legger puslespill som hobby. Bare kos deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden Jeg er 39 år og liker og pusle, har aldri tenkt på at det skulle være barnslig. Pusler jo ikke 50 brikker puslespill for barn akkurat. Anonymkode: 73003...324 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden Det er ikke barnslig. Mange som gjør det. Kos deg. Anonymkode: 89e86...bbd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Del Skrevet 9 timer siden Tja. Litt som lego. Det finnes for barn og voksne. Men pusler man under 100 biter vil jeg si ja Anonymkode: 653f6...fed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Del Skrevet 9 timer siden Godt voksen og legger både puslespill og bygger lego, tenker ikke selv det er barnslig iallefall. Men er jo relativt store prosjekter jeg holder på med da. Anonymkode: fa4d4...96b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 9 timer siden #7 Del Skrevet 9 timer siden nei selvsagt lkke, er en hobby 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #8 Del Skrevet 9 timer siden Kvinne 50 år. Elsker puslespill og Lego. Min mor på 70 elsker også puslespill. Vi er vokst opp med det. Anonymkode: 936e0...3f4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #9 Del Skrevet 9 timer siden Neida. Er tom egen klubb for voksne. Anonymkode: 1bc5f...94e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #10 Del Skrevet 9 timer siden https://norgespuslespillforbund.forening247.no/ Anonymkode: 1bc5f...94e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #11 Del Skrevet 8 timer siden Barnslig? Nei jeg kunne ikke brydd meg mindre. Jeg er 40 og liker mummitrollet Anonymkode: b753c...7fc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #12 Del Skrevet 8 timer siden Mange som pusler og bygger lego uansett alder. Det er en fin hobby! Anonymkode: a7302...4b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #13 Del Skrevet 8 timer siden Hvorfor bry seg s.om du liker det? Anonymkode: 2f798...09f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #14 Del Skrevet 8 timer siden Jeg elsker å legge puslespill! Så rolig og avslappende. Jeg kjøper puslespill på Finn.no fordi det jeg så dyrt i butikkene. Jeg liker forresten spesielt godt de der man pusler omvendt av det man ser på pakken, eller fortid/fremtid i fht pakken. Anonymkode: 347e9...99c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #15 Del Skrevet 8 timer siden Absolutt ikke! Jeg legger både puslespill og bygger LEGO. Det har ingen alder😊 Nå er jeg kvinne, snart 29 år. Men ville ha gjort det som 50-åring også. Jeg kjøpte Snøsøsteren puslespillet i Des, og tenker å henge det opp på veggen etter at jeg har puslet det. Kjøpte også meg et LEGO-settet av blomster i går. Jeg mangler bare å kjøpe en bilderamme og vase. Anonymkode: fe0da...a56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitrendeSjokolade Skrevet 6 timer siden #16 Del Skrevet 6 timer siden Nei det er ikke barnslig. Man blir aldri for gammel for puslespill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå