AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden når man er over 40 år? Anonymkode: f1f0f...a65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Det er da mange voksne som legger puslespill som hobby. Bare kos deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Jeg er 39 år og liker og pusle, har aldri tenkt på at det skulle være barnslig. Pusler jo ikke 50 brikker puslespill for barn akkurat. Anonymkode: 73003...324 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Det er ikke barnslig. Mange som gjør det. Kos deg. Anonymkode: 89e86...bbd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Tja. Litt som lego. Det finnes for barn og voksne. Men pusler man under 100 biter vil jeg si ja Anonymkode: 653f6...fed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Godt voksen og legger både puslespill og bygger lego, tenker ikke selv det er barnslig iallefall. Men er jo relativt store prosjekter jeg holder på med da. Anonymkode: fa4d4...96b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden nei selvsagt lkke, er en hobby 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden Kvinne 50 år. Elsker puslespill og Lego. Min mor på 70 elsker også puslespill. Vi er vokst opp med det. Anonymkode: 936e0...3f4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden Neida. Er tom egen klubb for voksne. Anonymkode: 1bc5f...94e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden https://norgespuslespillforbund.forening247.no/ Anonymkode: 1bc5f...94e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden Barnslig? Nei jeg kunne ikke brydd meg mindre. Jeg er 40 og liker mummitrollet Anonymkode: b753c...7fc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Del Skrevet 2 timer siden Mange som pusler og bygger lego uansett alder. Det er en fin hobby! Anonymkode: a7302...4b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13 Del Skrevet 2 timer siden Hvorfor bry seg s.om du liker det? Anonymkode: 2f798...09f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #14 Del Skrevet 2 timer siden Jeg elsker å legge puslespill! Så rolig og avslappende. Jeg kjøper puslespill på Finn.no fordi det jeg så dyrt i butikkene. Jeg liker forresten spesielt godt de der man pusler omvendt av det man ser på pakken, eller fortid/fremtid i fht pakken. Anonymkode: 347e9...99c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #15 Del Skrevet 1 time siden Absolutt ikke! Jeg legger både puslespill og bygger LEGO. Det har ingen alder😊 Nå er jeg kvinne, snart 29 år. Men ville ha gjort det som 50-åring også. Jeg kjøpte Snøsøsteren puslespillet i Des, og tenker å henge det opp på veggen etter at jeg har puslet det. Kjøpte også meg et LEGO-settet av blomster i går. Jeg mangler bare å kjøpe en bilderamme og vase. Anonymkode: fe0da...a56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå