Gå til innhold

Pensjonister, føler dere at dere har gått ut på dato?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har dere synket i menneskelig verdi?

Anonymkode: a22dd...d7f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har ikke sunket i verdi. Jeg betyr fortsatt noe for familie og venner. Jeg betyr også noe for andre gjennom jobben jeg gjør som frivillig. 

Anonymkode: b5f62...785

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Jeg har ikke sunket i verdi. Jeg betyr fortsatt noe for familie og venner. Jeg betyr også noe for andre gjennom jobben jeg gjør som frivillig. 

Anonymkode: b5f62...785

Synes ikke det. Alle har en verdi, spesielt de som gjør noe for andre ❤️

Anonymkode: 88c64...8fe

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke.  Da jeg var i jobb var jeg av verdi for arbeidsgiveren min og bidro til overskudd i bedriften.  Samfunnet så nok på meg som en større ressurs enn i dag.  Som pensjonist føler jeg at jeg har "lov til" å gå ut på dato i forhold til det jeg måtte kunne tidligere.  Nå har jeg frihet til selv å velge hva jeg vil holde meg oppdatert på.  Dessuten bidrar jeg mer i forhold til familie og barnebarn i dag.  Rett og slett fordi jeg har tid og overskudd :)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når man har jobbet i over 40 år og betalt skatt, så må man få lov til å nyte "friheten" uten dårlig samvittighet. Å få lov til å bruke så mye tid som trengs og er ønsket på barn, barnebarn, resten av familien og venner er fantastisk.

Anonymkode: 79c51...c27

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har som pensjonist gjordt min borgerplikt , og stått om om morraen hverdag\ untatt fridager kl. 07og jobbet til 16 / 19.30 så  føler meg  ikkje utgått på dato sålange ein kan bidra etter evne, og slipper  å gå etter klokka. 

Anonymkode: 7319b...933

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...