Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når er det på tide å gå? Hvor lenge skal man la konsekvensene holde seg tilbake? 
Når ensomheten i forholdet kjennes verre ut enn tanken på å være alene. 

Anonymkode: 1c537...4cc

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når det gjør mer vondt enn godt. Da må man gå. Det mener jeg. 

Anonymkode: df1eb...e4d

Skrevet

Når man blir ulykkelig av og være i forholdet og det heller ikke er mulig å fikse det som gjør deg ulykkelig. 

Når du ikke ønsker å være i forholdet lengre er det faktisk en grunn god nok.

AnonymBruker
Skrevet

Når du ikke lenger ønsker å være i forholdet.

Anonymkode: 9bd08...a33

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var også ensom i forholdet med eksen min. Snakket jeg med han, så var han bare tom i blikket. "Svaret" jeg fikk var helt irrelevant. Om jeg snakket om noe som hadde skjedd på jobb, så kunne han svare at han stikker på trening. Gjorde vi noe sammen som familie, så satt han og skrollet på Facebook, og lagde planer med andre, noe som gjerne resulterte i at vi måtte dra tidligere hjem, så han rakk å stikke på noe annet han plutselig hadde avtalt.

Satt vi i sofaen, så var han "milevis" borte. Viste seg at han var på vei ut av forholdet (men var for feig til å slå opp), og allerede hadde ei ny på vent.

Anonymkode: b4761...701

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg var også ensom i forholdet med eksen min. Snakket jeg med han, så var han bare tom i blikket. "Svaret" jeg fikk var helt irrelevant. Om jeg snakket om noe som hadde skjedd på jobb, så kunne han svare at han stikker på trening. Gjorde vi noe sammen som familie, så satt han og skrollet på Facebook, og lagde planer med andre, noe som gjerne resulterte i at vi måtte dra tidligere hjem, så han rakk å stikke på noe annet han plutselig hadde avtalt.

Satt vi i sofaen, så var han "milevis" borte. Viste seg at han var på vei ut av forholdet (men var for feig til å slå opp), og allerede hadde ei ny på vent.

Anonymkode: b4761...701

Da hadde du kanskje avvist ham emosjonelt og seksuelt i lang tid i forkant da ;)  Det er da vi resignerer og begynner å gi faen. Just sayin ...

Anonymkode: edcc2...4d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...