Gjest lat Skrevet 9. mars 2006 #1 Skrevet 9. mars 2006 Hei Noen som vet hvor man kan få tak i sånn "intelligent" ball med mopp som vasker gulvet? De viste en på tv2 hjelper deg, men jeg fikk ikke med meg hva den het.. Hadde vært helt genialt til mine gulv det hvert minste støvkorn vises, og må vaskes annenhver dag
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2006 #2 Skrevet 9. mars 2006 Den hørtes jo kul ut, men si meg, hvorfor sender du ikke bare en mail til Tv2 og spør (like enkelt som å skrive innlegg på KG)? De har jo førstehåndsopplysninger om saken?
Kristin Skrevet 9. mars 2006 #4 Skrevet 9. mars 2006 Europris har hatt slike..... Vet ikke om de har nå lenger..
Gjest lat Skrevet 9. mars 2006 #5 Skrevet 9. mars 2006 Den hørtes jo kul ut, men si meg, hvorfor sender du ikke bare en mail til Tv2 og spør (like enkelt som å skrive innlegg på KG)? De har jo førstehåndsopplysninger om saken? ← Fordi jeg raskere får svar her..
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2006 #7 Skrevet 9. mars 2006 Jeg har hatt en slik, kjøpte på europris for 2-3 år siden. Den funket fint den, satte den på i et rom og lot den tusle og gå der. Men måtte stenge det rommet, for kattene lot den ikke få gå i fred særlig lenge Det største minuset med den var at batterikapasiteten var elending, det gikk ikke lang tid før jeg måtte kaste hele kula fordi det ikke nyttet å lade den opp..
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2006 #9 Skrevet 9. mars 2006 Jernia kan skaffe en slik en. Prismessig 500kr + trur jeg
Montezuma Skrevet 9. mars 2006 #10 Skrevet 9. mars 2006 Hei Noen som vet hvor man kan få tak i sånn "intelligent" ball med mopp som vasker gulvet? De viste en på tv2 hjelper deg, men jeg fikk ikke med meg hva den het.. Hadde vært helt genialt til mine gulv det hvert minste støvkorn vises, og må vaskes annenhver dag ← Men hvis det er hvert minste støvkorn du er bekymret for, så er det vel mye billigere og vel så enkelt å bare dra over med en tørrmopp?
Gjest GreenSky Skrevet 9. mars 2006 #11 Skrevet 9. mars 2006 Jeg kunne tenke meg automatisk mopp og støvsuger jeg, fordi jeg er lat. Det hadde vært digg. Men det koster vel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå