Gå til innhold

gulv-vaskeball

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Noen som vet hvor man kan få tak i sånn "intelligent" ball med mopp som vasker gulvet? De viste en på tv2 hjelper deg, men jeg fikk ikke med meg hva den het.. :sur:

Hadde vært helt genialt til mine gulv det hvert minste støvkorn vises, og må vaskes annenhver dag :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Den hørtes jo kul ut, men si meg, hvorfor sender du ikke bare en mail til Tv2 og spør (like enkelt som å skrive innlegg på KG)? De har jo førstehåndsopplysninger om saken?

Skrevet

Europris har hatt slike..... Vet ikke om de har nå lenger..

Skrevet
Den hørtes jo kul ut, men si meg, hvorfor sender du ikke bare en mail til Tv2 og spør (like enkelt som å skrive innlegg på KG)? De har jo førstehåndsopplysninger om saken?

Fordi jeg raskere får svar her..

Gjest Gjest
Skrevet

Jepp, du har rett i at du er lat. ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har hatt en slik, kjøpte på europris for 2-3 år siden. Den funket fint den, satte den på i et rom og lot den tusle og gå der. Men måtte stenge det rommet, for kattene lot den ikke få gå i fred særlig lenge :ler:

Det største minuset med den var at batterikapasiteten var elending, det gikk ikke lang tid før jeg måtte kaste hele kula fordi det ikke nyttet å lade den opp..

Gjest Gjest
Skrevet

Jernia kan skaffe en slik en. Prismessig 500kr + trur jeg

Skrevet
Hei

Noen som vet hvor man kan få tak i sånn "intelligent" ball med mopp som vasker gulvet? De viste en på tv2 hjelper deg, men jeg fikk ikke med meg hva den het..  :sur:

Hadde vært helt genialt til mine gulv det hvert minste støvkorn vises, og må vaskes annenhver dag :forvirret:

Men hvis det er hvert minste støvkorn du er bekymret for, så er det vel mye billigere og vel så enkelt å bare dra over med en tørrmopp?

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg kunne tenke meg automatisk mopp og støvsuger jeg, fordi jeg er lat. Det hadde vært digg. Men det koster vel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...