AnonymBruker Skrevet 26. februar #21 Del Skrevet 26. februar Jeg tok et par glass vin før jeg kjørte i gang med tester før et intervju. Så bortkastet tid, det tullet! Fikk jobben, men takket nei… Irriterte meg over at en seriøs arbeidsgiver vektla slike tester, følte meg dritt. Anonymkode: d28b3...510 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #22 Del Skrevet 27. februar TS her, Hadde møtet idag og det var ikke i nærheten av være så skummelt som jeg hadde trodd. Ja, jeg gjorde det dårlig på 2 av 3 evnetester, men de sa at de ikke var avgjørende. Brukte mest tid på personlighetstesten. På slutten ba de meg ettersende referanser, så tror det skal gå greit til slutt😊 Anonymkode: 2d138...13d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #23 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (På 27.2.2025 den 16.41): TS her, Hadde møtet idag og det var ikke i nærheten av være så skummelt som jeg hadde trodd. Ja, jeg gjorde det dårlig på 2 av 3 evnetester, men de sa at de ikke var avgjørende. Brukte mest tid på personlighetstesten. På slutten ba de meg ettersende referanser, så tror det skal gå greit til slutt😊 Anonymkode: 2d138...13d Ekspander Der ser du, det ordna seg 😊 håper du får jobben. Anonymkode: 32e2c...102 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå