AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #81 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bra for deg. For meg stemte dette, dessverre. Jeg har også sett flere andre jomfrujegere med samme verdier som min eks. Ønske om å kontrollere, kue og forme kvinnen slik mannen ønsker det. Samtidig må han jo få lov til å ligge rundt med "horer" for å "utforske" i ungdomsårene. Anonymkode: fcbc0...c45 Det er forskjell på hvem vi ligger med og hvem vi vil gifte oss med. Greit for kvinner å forstå det. Anonymkode: af8a6...498 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #82 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Så lenge partneren er trofast, så er det faktisk ikke vesentlig i det hele tatt, og det er strengt tatt ingen andre som har noe med det heller. Anonymkode: 51f38...c17 Med en høy bodycount øker også mulighetene for utroskap. Anonymkode: 576a8...7f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr&Ro Skrevet 8 timer siden #83 Del Skrevet 8 timer siden Rus, psykiatri og utroskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #84 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Med en høy bodycount øker også mulighetene for utroskap. Anonymkode: 576a8...7f8 Risikoen for utroskap vil aldri være der så lenge man velger å utsette seg for et forhold. Anonymkode: 51f38...c17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #85 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Risikoen for utroskap vil aldri være der så lenge man velger å utsette seg for et forhold. Anonymkode: 51f38...c17 Alltid Anonymkode: 51f38...c17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #86 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er forskjell på hvem vi ligger med og hvem vi vil gifte oss med. Greit for kvinner å forstå det. Anonymkode: af8a6...498 Og greit for dere å forstå at vi ikke ønsker menn som har tendenser til å være utro og som har ligget rundt. Vi ønsker heller ikke menn som ser på enkelte kvinner som kjøttstykker. Anonymkode: fcbc0...c45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #87 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Men da kan jeg stille det samme spørsmålet til mannen - hvor mange har HAN hatt før meg? Som regel oppgir de høyere antall, og ser ingen problemer med dette. Min eks hadde problem med mine 7 partnere i en alder av 31 (der jeg hadde et ekteskap og totalt 5 år som singel ellers), mens han i en alder av 36 hadde over 30. Han syntes det var så ekkelt å ligge med meg som hadde så MANGE, at han kuttet ut sexen etter hvert ut i forholdet. Min eks-ektemann valgte meg FORDI jeg var jomfru. Med etterfølgende terror, sjalusi og tvil om jeg virkelig var jomfru, eller om jeg jugde om det, siden jeg ikke blødde sååå mye da vi hadde oss første gangen. Etter hvert begynte utroskap og vold. Derfor styrte jeg langt unna menn som var nysgjerrig på min "bodycount". Selv om mine 8 i alder av 38 år ikke var noe å hyle over for de fleste fornuftige mennesker, så var bare det at de spurte, et så rødt flagg for meg at jeg skygget banen. Hadde derimot ingen problemer med å finne meg en kjekk mann som ikke stilte slike spørsmål. Anonymkode: fcbc0...c45 For all del vi er voksne mennesker og ligger med hvem vi vil, men husk at det er kvinner som styrer tilgangen på sex. Dere kan mer eller mindre ligge med hvem dere vil, når dere vil. Menn kan ikke det. Derfor er det viktig for en del menn, at den de skal dele fremtiden med, ikke har en historie full av ONS. En mann vil da automatisk tenke, hvorfor skal hun stoppe på meg? Anonymkode: 576a8...7f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #88 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): For all del vi er voksne mennesker og ligger med hvem vi vil, men husk at det er kvinner som styrer tilgangen på sex. Dere kan mer eller mindre ligge med hvem dere vil, når dere vil. Menn kan ikke det. Derfor er det viktig for en del menn, at den de skal dele fremtiden med, ikke har en historie full av ONS. En mann vil da automatisk tenke, hvorfor skal hun stoppe på meg? Anonymkode: 576a8...7f8 Kvinnen vil lure på det samme. Menn kan også ligge med hvem de vil, med mindre de bare jager langt over sin liga. Anonymkode: fcbc0...c45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #89 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Så alle tynne må være sammen med tynne. Alle tjukke med tjukke. Alle rundbrennere med rundbrennere. Alle jomfruer med jomfruer. Alle fattige med fattige. Alle rike med rike. Hvorfor? Kommer moralpolitiet og arresterer dem om det er skjevhet her? At begge to i forholdet er fornøyd i forholdet er det eneste som egentlig betyr noe. Anonymkode: a9cb1...55a Når du ikke skjønner forskjellene i eksemplene du selv trekker frem, så vil du ikke forstå det heller om noen forklarer det for deg. Skjevhet på kroppsfasong og skjevhet i livssyn er ikke bare skjevhet. Ene betyr mye andre betyr lite. Du vil helst sikkert finne eksempler der ei jomfru ikke bryr seg og finner en som har harvet over halve bygda. Kanskje hun for sin del er mer opptatt av penger og inntekt, fint stort hus enn hvordan hans tidligere sexliv var. Og mener at selv om hun har lite penger og tjener dårlig, så kan hun finne seg en mann som tjener godt. Men de aller aller aller fleste kvinner som selv har holdt igjen på sex, ønsker seg en mann som har gjort det samme. Like barn leker best. Anonymkode: 08b58...544 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaia Skrevet 8 timer siden #90 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (17 timer siden): Når daten begynner å føles som et intervju, da melder jeg pass, og det har skjedd litt for ofte Anonymkode: 83c0f...152 Hvordan skal man ellers bli kjent? Skal man ikke kunne stille spørsmål til den andre? Sitte og smile og se pen ut da, ventelig? AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bodycount er ikke et privat anliggende dersom man vil inn i et forhold med noen. Det eksakte tallet er kanskje det, men det er vesentlig å vite om tallet er høyt i forhold til preferanser. Anonymkode: f5969...be3 "Bodycount", som dere kaller det, er ikke vesentlig i det hele tatt. Det er ingen som har noe med verken hem eller hvor mange jeg har ligget med. AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Med en høy bodycount øker også mulighetene for utroskap. Anonymkode: 576a8...7f8 Serr? Kom med dokumentasjon på det. Har ligget med (alt for) mange, men jeg har faktisk aldri vært utro. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #91 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (17 timer siden): Tiltaksløshet, tar ingen initiativ, da sier jeg takk for meg. Anonymkode: 8911a...142 Det er vel tegn på at de ikke er interessert…? Anonymkode: bc4f2...7d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #92 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): For all del vi er voksne mennesker og ligger med hvem vi vil, men husk at det er kvinner som styrer tilgangen på sex. Dere kan mer eller mindre ligge med hvem dere vil, når dere vil. Menn kan ikke det. Derfor er det viktig for en del menn, at den de skal dele fremtiden med, ikke har en historie full av ONS. En mann vil da automatisk tenke, hvorfor skal hun stoppe på meg? Anonymkode: 576a8...7f8 Du aner ikke hvor billig det hører ut når en mann sier «det er kvinner som styrer tilgangen på sex». Og jeg råder deg virkelig til å ikke si dette høyt ute i den virkelige verden, om du ikke vil fremstå som en billig horebukk. Du sier egentlig rett ut; «jeg tar hva jeg får». Anonymkode: 08b58...544 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #93 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Det er forskjell på hvem vi ligger med og hvem vi vil gifte oss med. Greit for kvinner å forstå det. Anonymkode: af8a6...498 Om en mann klarer å få meg til å ville gifte seg med han så er det et mirakel i seg selv. Anonymkode: 51f38...c17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #94 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Kvinnen vil lure på det samme. Menn kan også ligge med hvem de vil, med mindre de bare jager langt over sin liga. Anonymkode: fcbc0...c45 Nei, menn kan ikke ligge med hvem de vil. Kvinner styrer tilgang på sex. De fleste middels attraktive kvinner i 20-30 årene kan ha sex med hvem som helst bare når de henter posten. Anonymkode: 576a8...7f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #95 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Du aner ikke hvor billig det hører ut når en mann sier «det er kvinner som styrer tilgangen på sex». Og jeg råder deg virkelig til å ikke si dette høyt ute i den virkelige verden, om du ikke vil fremstå som en billig horebukk. Du sier egentlig rett ut; «jeg tar hva jeg får». Anonymkode: 08b58...544 "Jeg tar hva jeg får"? Hva har det med at kvinner styrer tilgangen på sex? Menn styrer veldig ofte tilgangen på en relasjon, eller om sex/intimitet blir til en relasjon. Anonymkode: 576a8...7f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #96 Del Skrevet 7 timer siden Er kvinne. Men kan tenke meg at det å ha overdreven fokus på barn og tidsperspektiv kan skremme menn. Kvinner som ser ut som og oppfører seg som feminister og stemmer rødt. Anonymkode: a8904...188 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #97 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): "Jeg tar hva jeg får"? Hva har det med at kvinner styrer tilgangen på sex? Menn styrer veldig ofte tilgangen på en relasjon, eller om sex/intimitet blir til en relasjon. Anonymkode: 576a8...7f8 Det skjønner den hvis du tenker deg om. Normalt er det begge som avgjør om det blir sex. Begge må ville, begge må føle kjemi og tenning. Men for deg som sier at det er «kvinnen som styrer tilgangen» så hører det ut som du sier at du tar hva du får. Anonymkode: 08b58...544 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #98 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (51 minutter siden): "Jeg tar hva jeg får"? Hva har det med at kvinner styrer tilgangen på sex? Menn styrer veldig ofte tilgangen på en relasjon, eller om sex/intimitet blir til en relasjon. Anonymkode: 576a8...7f8 Jaha ja...Så damen har ingenting hun skulle sagt? Anonymkode: 51f38...c17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #99 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så lenge partneren er trofast, så er det faktisk ikke vesentlig i det hele tatt, og det er strengt tatt ingen andre som har noe med det heller. Anonymkode: 51f38...c17 Lik lønn? Så lenge vi klarer oss økonomisk, så er det vel helt irrelevant. Lik utdanning? Så lenge vi kan snakke samme språk, er det vel helt irrelevant? osv osv Nei, det er ikke så enkelt. Dette er noe vi alle driver med på et eller annet vis. Men fordi det ikke betyr noe for deg, så er det bare tull og tapere som bryr seg om slikt. Ja, mennesker er rare, som så enkelt kan rettferdiggjøre sine egne preferanser og holdninger, og like enkelt kritisere andres. Anonymkode: 5e31c...4f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #100 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Lik lønn? Så lenge vi klarer oss økonomisk, så er det vel helt irrelevant. Lik utdanning? Så lenge vi kan snakke samme språk, er det vel helt irrelevant? osv osv Nei, det er ikke så enkelt. Dette er noe vi alle driver med på et eller annet vis. Men fordi det ikke betyr noe for deg, så er det bare tull og tapere som bryr seg om slikt. Ja, mennesker er rare, som så enkelt kan rettferdiggjøre sine egne preferanser og holdninger, og like enkelt kritisere andres. Anonymkode: 5e31c...4f2 At du kaller andre mennesker for tull og tapere sier veldig mye om deg som person. Mulig jeg er veldig enkel. Det er det som gjør meg lykkelig, og det er det som er mitt ansvar. Hva andre velger å gjøre får være opp til dem... Jeg har ikke behov for å overbevise andre mennesker. Kun dele mine meninger og mine synspunkter. Hva som er irrelevant og ikke, er et spørsmål bare to mennesker som ønsker å leve sammen kan avgjøre. Syns du generaliserer veldig og hevder det er sannheten. Fra mitt ståsted så blir det litt kunstig. Anonymkode: 51f38...c17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå