AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden I dating fasen.. Anonymkode: b3f0a...2cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden De har fillers. Det er motbydelig. Anonymkode: 554ea...f7a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden Jeg er dame, men vil likevel foreslå at de ikke liker sure damer, gærne damer og kontrollerende damer. Anonymkode: fab64...a24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De har fillers. Det er motbydelig. Anonymkode: 554ea...f7a Hvorfor dater du damer med fillers da…? Anonymkode: 45e4d...be4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): De har fillers. Det er motbydelig. Anonymkode: 554ea...f7a Da bør du kanskje slutte å date damer med fillers hvis du synes det er motbydelig. Anonymkode: c283b...3c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Del Skrevet 9 timer siden Når daten begynner å føles som et intervju, da melder jeg pass, og det har skjedd litt for ofte Anonymkode: 83c0f...152 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #7 Del Skrevet 9 timer siden De trenger ikke gjøre noe spesielt i det hele tatt. Jeg vet etter svært kort tid om jeg tiltrekkes/finner noen attraktive eller ikke. I noen tilfeller vet jeg i løpet sv de første sekundene om det er en dame jeg ønsker å bli videre kjent med (i en romantisk/seksuell kontekst). Anonymkode: d3098...f52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #8 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Hvorfor dater du damer med fillers da…? Anonymkode: 45e4d...be4 Jeg trekker meg unna før det kommer så langt. Anonymkode: 554ea...f7a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #9 Del Skrevet 8 timer siden Tiltaksløshet, tar ingen initiativ, da sier jeg takk for meg. Anonymkode: 8911a...142 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå