AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Siste par årene har jeg hatt null behov på det området. Har alltid følt jeg har hatt normal sexlyst. Flere ganger i uken. Nå er det helt dødt. Menn interesserer meg ikke lenger heller. Er som om jeg har blitt aseksuell. Er det dette som skjer i overgangsalderen? Anonymkode: 40d14...2af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Nei. Ikke alle vil jeg tro. Jeg er da over 50. Anonymkode: b0283...c9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden Aner ikke. Er sånn selv. Sex har blitt helt uinteressant. Jeg før lyst og blir med når kona vil, men har aldri lyst av meg selv lenger. Sikkert 2 år siden jeg tok noe initiativ selv. mann Anonymkode: 25d03...cbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden Ja, Anonymkode: f1f17...9be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden Nei, kan ikke si det. Koser meg kanskje mer enn noen gang. Ikke like mange kjappiser, men jevnt over mer kvalitetstid enn i yngre dager ☺️ Anonymkode: c5d2a...cef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå