AnonymBruker Skrevet 25. februar #1 Skrevet 25. februar Bor i et tettbebygd strøk med industriområdet og skog/jordbruk i nærheten og har ved et par anledninger sett rotte på utsiden her. Industriområdet og ungdomsskolen i nærheten her har rottekasser på utsiden, så det har tydeligvis vært her en stund. Aldri noe reir eller noe, passer på søppelsortering og at vi ikke har noe mat og søppel ute Sett de tasse gjennom hagen en god del fra huset. Nå skal jeg selge boligen og lurer på om dette skal oppgis? At jeg har sett rotte i friluft ved et par anledninger i løpet av de ni årene jeg har bodd her? Anonymkode: a9d22...e32
AnonymBruker Skrevet 25. februar #2 Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Bor i et tettbebygd strøk med industriområdet og skog/jordbruk i nærheten og har ved et par anledninger sett rotte på utsiden her. Industriområdet og ungdomsskolen i nærheten her har rottekasser på utsiden, så det har tydeligvis vært her en stund. Aldri noe reir eller noe, passer på søppelsortering og at vi ikke har noe mat og søppel ute Sett de tasse gjennom hagen en god del fra huset. Nå skal jeg selge boligen og lurer på om dette skal oppgis? At jeg har sett rotte i friluft ved et par anledninger i løpet av de ni årene jeg har bodd her? Anonymkode: a9d22...e32 Rotter i området? Nei. Rotter i boligen din? Ja. Anonymkode: a0a33...07f 2 1
mommyaka Skrevet 25. februar #3 Skrevet 25. februar Nei. Mus og rotter vil det alltid være. Vi bor i et stort borettslag og der er mus her å...men vi har feller. Har aldri lest. ... Fantastisk hus, 3 sove rom et bad... og mus ute i naturen i nabolaget 😂 Ja har dere muse problemer i huset...da bør dette tas med i salgsoppgaven
AnonymBruker Skrevet 25. februar #4 Skrevet 25. februar mommyaka skrev (15 minutter siden): Nei. Mus og rotter vil det alltid være. Vi bor i et stort borettslag og der er mus her å...men vi har feller. Har aldri lest. ... Fantastisk hus, 3 sove rom et bad... og mus ute i naturen i nabolaget 😂 Ja har dere muse problemer i huset...da bør dette tas med i salgsoppgaven Ok, haha, takk!! Har et nabopar i nærmeste enebolig som er heeelt hysterisk fordi det hadde gått en rotte i hagen deres og ble brått usikker på om dette kunne bli en greie om vi selger, ikke informerer og naboene prater med de nye kjøperne. Skal sies at det er et eldre par hvor mannen i huset åpenbart har noen issues. Ts Anonymkode: a9d22...e32 1
mommyaka Skrevet 25. februar #5 Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ok, haha, takk!! Har et nabopar i nærmeste enebolig som er heeelt hysterisk fordi det hadde gått en rotte i hagen deres og ble brått usikker på om dette kunne bli en greie om vi selger, ikke informerer og naboene prater med de nye kjøperne. Skal sies at det er et eldre par hvor mannen i huset åpenbart har noen issues. Ts Anonymkode: a9d22...e32 Vi har grevling her å...men tror ikke det trengs å ta med i en salgs oppgave..så lenge han ikke bor i taket 😂 Selv om det hadde vært kult...og med dette huset for du med en grevling i taket,han har ikke fått noe navn ennå og nye eier kan ta på seg denne oppgaven. Oh selv bestemmer om denne sjal bli vill eller tam 😂
AnonymBruker Skrevet 7. mars #6 Skrevet 7. mars mommyaka skrev (På 25.2.2025 den 22.02): Vi har grevling her å...men tror ikke det trengs å ta med i en salgs oppgave..så lenge han ikke bor i taket 😂 Selv om det hadde vært kult...og med dette huset for du med en grevling i taket,han har ikke fått noe navn ennå og nye eier kan ta på seg denne oppgaven. Oh selv bestemmer om denne sjal bli vill eller tam 😂 Haha, grevling her og. Og mus rundt omkring og mye fugler. Og tydeligvis hvertfall en rotte som tasser gjennom hagene her en sjelden gang. Står liksom «skadedyr på eiendommen» i egenerklæringen og rotta har jo gått på eiendommen min, hvertfall to ganger. Ikke kommet inntil huset (som jeg har sett/ikke sett noe spor i snøen heller) Skal snart legge ut for salg, har kjøpt en leilighet, enebolig livet var ikke noe for oss - og vil jo ikke gjøre ting feil. Hadde vært klart om det hadde vært rotte/mus/skjeggkre osv i huset, men at den har gått gjennom hagen føles litt mer uklart. Kan ikke styre naturen. Ts Anonymkode: a9d22...e32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå