AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Skal snart ut å reise og er superstresset for å bryte noen regler! Mange sier at du har lov å ta med deg smågodt på fly, alle jeg spør sier ja, men det spesifiseres ikke om jeg kan ha med med smågodt hjemmefra eller om jeg må kjøpe det på taxfreebutikken. Jeg har også et smykke med en liten beholder i med aske etter katten min. Har jeg lov å ta denne med meg på flyet? Anonymkode: 4830c...d43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden Ja man kan fly med smågodt Aske etter katten... ville jeg latt bli hjemme, just in case, kjipt om du må kaste det, men jeg aner ikke. Anonymkode: d5fdc...38d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden Ja, du kan ha bed begge deler. Hvorfor i det huleste tror du at du ikke kan ha med godteri og aske? Anonymkode: d2816...b6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå