Gå til innhold

Har du ONS hver helg?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
hva er ons???

One Night Stand

Oversatt = en natts knull

Videoannonse
Annonse
Gjest Skauta
Skrevet
Skauta: Du er så utrolig kvalm! :) Ikke sånn at jeg blir provosert, sitter bare og humrer for meg selv. Hehe.

Det synes ikke mine damer, ma cherie :kyss:

Hvis du ble med meg på en romantisk middag på to, ville du nok snudd på elskovsflisa! :dagens-rose:

Gjest Gjest
Skrevet

Sex med en man ikke er følelsesmessig engasjert i? Tja en gang. Psykisk langt nede. Lot meg prate rundt av en terapeut. Følte jeg meg brukt? Nei. Men jeg følte en avsky for meg selv som jeg lurte på hvordan jeg skulle klare å leve med.

Det er min erfaring med ONS. Har ikke hatt sex siden den gang.

Kjenner ingen som ikke angrer og beskriver det som en negativ opplevelse. Men vi finner forskjellige måter å tilgi oss selv for hva vi har gjort mot oss selv. Og vi lever videre med det. Det forsvinner ikke. Blir et arr på sjelen.

Gjest Gjest
Skrevet

Det sies at man angrer mer på det man ikke har gjort enn på det man har gjort. Noen ganger tror jeg faktisk det er omvendt.

Gjest Gjest
Skrevet

Javel!

Er det bedre og gå rundt og tenke på hvordan det hadde vært gjordt det,enn og angre på noe man har gjordt av egen fri vilje :overrasket:

gjort er gjort spist er spist!

Gå videre i livet

Gjest Gjest
Skrevet

Folk fungerer forskjellig. Jeg kvitter meg langt raskere med tanken på noe jeg har valgt å avstå fra. Enn jeg gjør med tanken på å ha begått en skikkelig blemme. Det er ikke alltid nødvendig å lære av egne feil i mine øyne. Dersom jeg ser naboen kjøre rulleski på motorveien og bli drept ser jeg ikke noe poeng i å gjøre det samme bare for å kjenne på følelsen. Selv om det sikkert hadde gitt et adrenalinkick. :hoho:

Gjest russepresident
Skrevet
Bare lurer litt....hører mye fra folk ved videregående skolen og eldre søsken som er studenter at de har vært på fest og byen og fått seg et one night stand - spørsmål: hvor vanlig er det?

Hver helg eller bare annenhver?

Jeg vet ikke selv da, har ikke så mye erfaring men dere har kanskje en idè?

annenhver/hver helg, kommer an på hvor flaks du har det da, så ofte som mulig forhåpentligvis ;):sjarmor:

Skrevet

En gang lå jeg med samme fyr 3 ganger. Vi snakka aldri om noe spesielt. Greit nå puler vi, så sover vi, vi våkner og han kjører meg hjem, hadetbra og sees neste helg :sjarmor:

Gjest Gjest
Skrevet
En gang lå jeg med samme fyr 3 ganger. Vi snakka aldri om noe spesielt. Greit nå puler vi, så sover vi, vi våkner og han kjører meg hjem, hadetbra og sees neste helg :sjarmor:

Det må jo være ypperlig hvis begge holder seg til hverandre bare :)

Skrevet

synes hver helg høres ofte ut men dømmer ingen. så lenge man er forsiktig bruker beskyttelse og er ærlig ovenfor seg selv om at det er en engangsgreie og har det gøy i øyeblikket. men det kommer litt an på om man trenger å være følelsesmessig engasjert for å nyte sex med noen kanskje.

har positiv erfaring med det jeg har hatt av ONS. har ikke hatt mange og har kanskje vært heldig. men føler på en måte at det er litt fritt, med noen man kanskje ikke ser igjen... men vet ikke om jeg egentlig burde promotere det.

Gjest Gjest
Skrevet
Javel!

Er det bedre og gå rundt og tenke på hvordan det hadde vært gjordt det,enn og angre på noe man har gjordt av egen fri vilje  :overrasket:

gjort er gjort spist er spist!

Gå videre i livet

Temaet kom opp sammen med en venninne en gang. Hun innrømmet å ha hatt ONS, men hun fortalte det med et ansiktsutrykk som fikk meg til å lure på om hun skulle kaste opp. Er det ok å spise noe man vil spy av flere år etter opplevelsen?

Ikke alle har evnen til å gå videre. Selv ikke de som tilsynelatende gjør det.

Gjest Gjest
Skrevet

Det verste med ONS, er de som på død og liv skal ta opp en dialog med den andre i dagene etterpå, og som ikke skjønner at det var et ONS, og aldri var ment å være noe annet..

Gjest Gjest
Skrevet
Det verste med ONS, er de som på død og liv skal ta opp en dialog med den andre i dagene etterpå, og som ikke skjønner at det var et ONS, og aldri var ment å være noe annet..

:grine2: Ja livet er ikke enkelt. Tror det er mindre pes med de som tar betalt?

Skrevet

Har bare hatt en ons i mitt liv. Det er mange år siden, men er absolutt ikke noe jeg angrer på. Bare en fin opplevelse. :)

Skrevet

i en periode hadde jeg noen one night sleep :) ønska bare å sove sammen med noen, gjorde det klart og tydelig for typen på forhånd :)

Skrevet
i en periode hadde jeg noen one night sleep  :)  ønska bare å sove sammen med noen, gjorde det klart og tydelig for typen på forhånd :)

Slike damers "holdninger" har jeg opplevd. Bare det at så fort man forsiktig begynner å kjæle litt med de, så sier de med hes stemme...."vi skulle jo ikke gjøre noe".... Deretter konstaterer jeg at de jo er kåte som bare det, og ting går helt av seg sjøl...

Er det for å virkedydige noen av dere opptrer slik??

Skrevet

Kurt det er jo et godt spørsmål- det handler nok om at det kanskje "skal være " sånn at vi jenter ikke skal være kåte..?

I mitt tilfelle var det ikke sex jeg ønsket, hadde jeg ikke ment det hadde jeg nok ikke understreket det med soving så tydelig på forhånd.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg må si jeg har sansen for ONS'er, selv om det ofte ender opp med å bli noe mer (noen ganger har det til og med blitt lange forhold av det, mens det ellers har blitt et elskerforhold ut av det). Er ONS'et dårlig, blir det selvsagt ikke noe mer. Men er det bra, gjelder det å tyne mer ut av han, hehe!

Jeg tror at man som kvinne må være veldig trygg på seg selv, egne grenser og ikke minst kroppen sin for å kunne nyte ONS'er. Man må holde følelser borte fra det hele og være helt klar over at dette er kun sex. Klarer man ikke det, er det lett å føle seg brukt etterpå.

Det hjelper også å ha noen år på baken, da er man tryggere på seg selv. Dessututen; gutta på 30+ generelt behandler ONS'er med mer respekt og det er mindre sjanse for å råke ut for en fyr som rett og slett ikke aner hva han driver på med der nede.

Jeg kunne aldri hatt et ONS som 18-åring, men som 29-åring liker jeg det. Men absolutt ikke hver helg!!

Gjest Gjest
Skrevet

Tror ikke alder har så mye med saken å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...