Gå til innhold

Har du ONS hver helg?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Bare lurer litt....hører mye fra folk ved videregående skolen og eldre søsken som er studenter at de har vært på fest og byen og fått seg et one night stand - spørsmål: hvor vanlig er det?

Hver helg eller bare annenhver?

Jeg vet ikke selv da, har ikke så mye erfaring men dere har kanskje en idè?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bite me
Skrevet

Ikke vanlig i min vennekrets i det hele tatt. I blandt noen, ja. Men langt i fra hos de fleste.

Skrevet

hva slags svar tror du at du får på spm ditt ???? Forstår at du er ute å fisker, men tror ikke du får noe fisk uten at du forteller hva du har hatt selv av ONS, bare et tips fra meg.

Skrevet
hva slags svar tror du at du får på spm ditt ???? Forstår at du er ute å fisker, men tror ikke du får noe fisk uten at du forteller hva du har hatt selv av ONS, bare et tips fra meg.

Hva har dette spørsmålet å gjøre med hvor mange ONS hun selv evt. har hatt??

Skrevet

¨

Jeg? Har kanskje hatt det et par-tre ganger..ikke mye å skryte av akkurat.

Gjest Gjesta
Skrevet

Nope, har aldri det, men burde kanskje hatt det... Til og med moren min maser på at jeg burde dra mer ut på byen :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

I noen perioder er det kanskje vanlig. Har selv hatt ny ons hver helg i en periode etter et brudd, det forholdet hadde vart lenge og jeg var langt nede psykisk pga "mobbing" fra hans side. Jeg hadde ons kun fordi jeg ville ha sex og full kontroll. Angrer ikke et sekund på dem. Ikke alle var like bra, men jeg hadde det greit ;)

Normalt sett har jeg kanskje hatt 2-3 ons i løpet av et år om jeg har vært singel.

Kjenner til et par som har 2-3 nye hver måned og har hatt det over mange år. Det jeg virkelig kan si om dem er at jeg ser at de ikke har det bra med seg selv. Det gjelder sikkert ikke alle som har mange ons, men de to gjelder det for.

Skrevet
Ikke vanlig i min vennekrets i det hele tatt. I blandt noen, ja. Men langt i fra hos de fleste.

Samme her. Er vel bare 1-2 i min vennekrets som har hatt ons.

Men dersom man snakker om å "rote" med en ny hver helg i singeltiden, blir det noe helt annet. :ler:

Skrevet

Nesten hver helg. Nesten på fredag og nesten på lørdag.

Gjest Skauta
Skrevet

Jeg har ONS hver dag, men jeg vil ikke kalle det det. Det høres skittent og smussete ut. Jeg behandler kvinner med den dypeste respekt og gir dem min elskovsvals hver dag, tenker jeg vi sier :sjarmor:

For kvinner er det vakreste jeg vet :dagens-rose:

Skrevet

Skauta: Du er så utrolig kvalm! :) Ikke sånn at jeg blir provosert, sitter bare og humrer for meg selv. Hehe. (Bare så det er sagt; hadde et kortvarig, seksuelt forhold til en kar som elsket KVINNEN, kropp og lukt og alt, og har aldri, før eller siden, hatt mer utbytte av sex og følt meg vakrere og flottere. Og det gjorde ikke noe at det ikke varte, han "mettet" meg.)

Men nok digresjon; Jeg har hatt et par ONS selv, men blir vel litt drøyt hver helg, blir det ikke? Kommer litt an på hva man tenker på som ONS - jeg ser for meg kåt, sjenert fomling og merkelig sex. Ikke noe å trakte etter for min del! ;)

Men jeg kjenner noen som ikke klarer noe annet, og virker ikke som de mest happy menneskene som vandrer på vår jord, nei.

Skrevet
Nesten hver helg. Nesten på fredag og nesten på lørdag.

:ler:

Gjest ravnaskrik ii
Skrevet

Veit ikke jeg, men jeg bryr meg ikke egentlig heller...

Jeg spør ikke kameratene mine hva dem gjør (jo, det hender jg spør ang kondomer osv...)

Jeg skjønte ikke sprørsmålet, få ei forklaring eller hva???

Gjest Gjest
Skrevet

Vet du ikke hva et ONS er? Det betyr at man har sex med en fremmed eller en casual person som man nettopp har truffet...spørsmålet er vel om folk har det ofte/hver helg..

Gjest Gjest
Skrevet
Det betyr at man har sex med en fremmed eller en casual person som man nettopp har truffet...spørsmålet er vel om folk har det ofte/hver helg..

Kan jo være en man kjenner og!

Jeg mener ons er sex med en person kun en gang

Gjest Pia, 34
Skrevet

Mine venninner som er single, inkl. meg selv, pleier hvertfall i det minsteå rote/kline med hver vår mann hvis vi treffer noen vi liker på byen/fest. Da har man hatt det gøy, uten å trå over vulgære grenser (som ONS er), og man kan trygt ringe hverandre etterpå for å treffes mer.

:)

Gjest Gjest
Skrevet

Hva er så vulgært med ons???

Ons funker bra hvis man bare er ute etter uforpliktende sex :)

Da vet jo begge hva man går til,er man ute etter en og ringe til dangen etter eller senere er ikke ons tingen nei ;)

Skrevet
Hva er så vulgært med ons???

Ons funker bra hvis man bare er ute etter uforpliktende sex  :)

Da vet jo begge hva man går til,er man ute etter en og ringe til dangen etter eller senere er ikke ons tingen nei  ;)

Det behøver ikke være vulgært. Det blir jo opp til hvordan man ser på det - jeg skal ikke være dømmende overfor andre uten videre.

Det som ofte er problemet, og som var mitt problem, var at jeg ikke taklet å være "cool" morgenen derpå. Fikk skikkelig fylleangst (for ja, det hendte i fylla) og mildt sagt forvirrede følelser av dette.

Var veldig bra å ha prøvd det ut for min del - det var uforpliktende og uten overraskelser i ettertid (hei, du er pappa'n min...!) - og det viktigste: Jeg vet helt sikkert at jeg ikke skal utsette meg for dette igjen!

Skråblikk til slutt: Dersom man har ONS ofte - blir det ikke da litt kjedelig? Begynner man da å lengte etter faste forhold for å prøve ut det? Eller blir man drøyere - vil ha flere erobringer på en kveld? Interessert i å høre hva dere tenker...

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tror at man vil ha mer hvis man liker det og blir hektet på ONS, både menn og kvinner, men kanskje mest menn, fordi de klarer å skille mellom ulike ting.

Jeg er kvinne selv og tror kvinner blir mer følelsesmessig og gjerne romantisk involvert i håp om noe mer. Hun vet det ikek er lagt opp slik, men håper likevel...det tror jeg ikke en mann ville gjøre, han forstår at ONS er hva det er (hvis han ikke er helt idiot da, det forekommer jo det også).

Jeg tror at de fleste blir lei det og vil ha et fast forhold. Hvis de ikke er nymfomane uten evnen til et følelsesliv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...