AnonymBruker Skrevet 25. februar #1 Del Skrevet 25. februar Livredd for at forholdet vil bli oppdaget av kolleger….. Andre her med lignende erfaringer? En kvinne … Anonymkode: 7c8d7...a4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 25. februar #2 Del Skrevet 25. februar Jeg har ikke for vane å moralisere overfor andre, men: Dette bør du bare avslutte. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #3 Del Skrevet 25. februar Innlandet? Du er kjent allerede…. Anonymkode: 2dae8...1da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #4 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Innlandet? Du er kjent allerede…. Anonymkode: 2dae8...1da Hva mener du med «innlandet»? Anonymkode: 7c8d7...a4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #5 Del Skrevet 26. februar I firmaet jeg jobbet i visste i hvert fall alle at toppsjefen lå med ei i bedriften. Han hadde i tillegg kone og barn, så tror de fleste syntes det var forkastelig. Flaut for begge. Det stoppet opp da han fikk en global stilling i firmaet og flyttet, tror kanskje han ble tvunget til å avslutte for å få jobben. Nå ryktes det at han har et nytt forhold i hovedkvarteret. Fortsatt gift... Anonymkode: b6c94...29b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #6 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): I firmaet jeg jobbet i visste i hvert fall alle at toppsjefen lå med ei i bedriften. Han hadde i tillegg kone og barn, så tror de fleste syntes det var forkastelig. Flaut for begge. Det stoppet opp da han fikk en global stilling i firmaet og flyttet, tror kanskje han ble tvunget til å avslutte for å få jobben. Nå ryktes det at han har et nytt forhold i hovedkvarteret. Fortsatt gift... Anonymkode: b6c94...29b Hvorfor lar damer seg så lett bedra av noen med makt/god stilling? Anonymkode: ab329...079 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #7 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (På 25.2.2025 den 20.37): Livredd for at forholdet vil bli oppdaget av kolleger….. Andre her med lignende erfaringer? En kvinne … Anonymkode: 7c8d7...a4f Slapp av, absolutt alle vet at du ligger med fyren, de bare sier det ikke til deg. De hvisker om det i krokene. Du er arbeidsplassens slut. Anonymkode: a37bf...fdc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #8 Del Skrevet 27. februar Såpass synes jeg det skal følge med en topplederstilling. Det er tross alt tøft på toppene, og da må man ha noe adspredelse tilgjengelig i organisasjonen. Jeg har flere. Anonymkode: 388a7...3c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå