Gå til innhold

Skal motta en pakke/brev uten avsender fra utlandet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei!

Onsdag forrige uke sjekker jeg posten-appen da en pakke med noe jeg hadde bestilt ble lagt til. Inne der på oversikten så jeg at en brevpakke fra Nederland også lå. Jeg har ikke bestilt noe fra Nederland, og aner ikke hva dette kan være. Tok kontakt med posten for å forhøre meg hvem avsender var, og de svarte deg var uten registert avsender. De gav meg beskjed om at denne skulle komme i postkassen min.

Siste status på denne brevpakken var i Lørenskog mandag 17.02. Den har enda ikke dukket opp i postkassen min.

Noen som har vært borti noe lignende?

Anonymkode: b96ff...d86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Mest sannsynlig narkotika. Man kjøper i landet man er i  og sender til personer med postkasse og plukker det opp der. Så lenge tollen ikke får snusen i forsendelsen. Ganske kjent triks.  

Siden det ikke er dukket opp så har enten tollen tatt det. Eller personen det skulle til. Regn med litt politi på besøk om tollen fikk tak i pakka. 

Anonymkode: 8ad71...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, samboeren min fikk en slik pakke. Den kom i posten, vi åpnet den og så at den inneholdt noen frø… vi endte opp med å hive i de vedovnen, men googlet hva de var litt senere, viste seg å være et lite utvalg hasjplanter! 

Har også opplevd noen pakker som la seg til i appen men har bare slettet dem og ikke hørt mer om dem, heldigvis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg så på Toll-programmet på TV-Play at noen bestiller narkotika og skriver random adresser fra gata de bor i. Så går de og henter pakkene fra postkassene med en gang pakkene har kommet.

I programmet var det en tilfelle med pakker som skulle til forskjellige adresser, men så helt identiske ut.

Så ble de beslaglagt

Anonymkode: 42010...9fb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Herregud.. kjenner jeg blir litt nervøs. Hvis den er stoppet i tollen håper jeg at politiet har troverdighet til meg angående at dette ikke er noe jeg har bestilt. Er jo enkelt for folk å bare bestille til andre sine adresser. 

Er ingen som kommer seg inn i postkassen min heller. Den er låst og innenfor døren til leilighetskomplekset. Spent på hva som skjer videre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Herregud.. kjenner jeg blir litt nervøs. Hvis den er stoppet i tollen håper jeg at politiet har troverdighet til meg angående at dette ikke er noe jeg har bestilt. Er jo enkelt for folk å bare bestille til andre sine adresser. 

Er ingen som kommer seg inn i postkassen min heller. Den er låst og innenfor døren til leilighetskomplekset. Spent på hva som skjer videre.

Er noe onkel blå er obs på, så tror ikke du trenger være redd her. Med mindre du er en såkalt kjenning av politiet.  

Anonymkode: 8ad71...ca5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...