AnonymBruker Skrevet 25. februar #1 Del Skrevet 25. februar Datet en litt i sommer så tok han ikke mer kontakt . Sluttet å skrive. Var han som tok initiativ til første treff den gang. Kom innom med en pose med div ting når jeg var syk veldig snilt da. Liker han egentlig godt. Nå har jeg fått match med han på to dateapper, men han skriver ikke. Hm hva vil han? At jeg skal ta kontakt? Anonymkode: 15201...7e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #2 Del Skrevet 25. februar Er vel en fuckboy som går for flest mulige matcher og ikke ser nøye på hvem han liker. Anonymkode: 0b445...03b 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #3 Del Skrevet 25. februar En person som ønsker kontakt med en annen, tar kontakt, så enkelt er det. Anonymkode: dac0e...394 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #4 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): En person som ønsker kontakt med en annen, tar kontakt, så enkelt er det. Anonymkode: dac0e...394 Sist startet han med å si «nå har vi matchet og umatchet et par ganger så nå lurte jeg på om du ville bli med å ta en kaffe?.» Fikk match 2 i går. Tvile på at han ikke husker meg igjen Anonymkode: 15201...7e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #5 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Sist startet han med å si «nå har vi matchet og umatchet et par ganger så nå lurte jeg på om du ville bli med å ta en kaffe?.» Fikk match 2 i går. Tvile på at han ikke husker meg igjen Anonymkode: 15201...7e7 Hvorfor møttes dere ikke da? Du kan vel skrive noe til han du? Anonymkode: 3307e...53c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #6 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor møttes dere ikke da? Du kan vel skrive noe til han du? Anonymkode: 3307e...53c Liker at han tar kontakt da egentlig. Hva skal jeg skrive? Takk for sist… Anonymkode: 15201...7e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #7 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Liker at han tar kontakt da egentlig. Hva skal jeg skrive? Takk for sist… Anonymkode: 15201...7e7 For eksempel… spør om å møtes, om det er det du vil Anonymkode: 3307e...53c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #8 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Liker at han tar kontakt da egentlig. Hva skal jeg skrive? Takk for sist… Anonymkode: 15201...7e7 Spør om han er interessert i tøm og røm. Er jo åpenbart at det er det han er ute etter. Hadde han faktisk vært interessert i noe mer, så hadde dere ikke brutt kontakten. Anonymkode: fce2d...8b5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #9 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): For eksempel… spør om å møtes, om det er det du vil Anonymkode: 3307e...53c Men når han ikke tar kontakt så er jeg litt i tvil om han er interessert Anonymkode: 15201...7e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kommodevaran Skrevet 25. februar #10 Del Skrevet 25. februar Kanskje du skal prøve å fokusere litt mindre på hva han vil, og heller tenke på hva du selv ønsker? Du er jo halve grunnen til at det ble match igjen, så hvorfor sendte du ham en ny Like? Hva ønsket du å oppnå? Hvorfor tar ikke du kontakt? AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Liker at han tar kontakt da egentlig. Hva skal jeg skrive? Takk for sist… Anonymkode: 15201...7e7 Hva forventer du at han skal skrive, da? Hvorfor skal det være opp til ham å finne på en grei måte å starte samtalen igjen? Ta litt ansvar og start samtalen sjøl om du ønsker kontakt. AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men når han ikke tar kontakt så er jeg litt i tvil om han er interessert Anonymkode: 15201...7e7 Og han er sikkert i tvil på om du er interessert også, siden dere matcher i hytt og pine og du ikke sier et kvekk. Eneste måten å finne ut av dette på, er ved å ta kontakt. Da oppdager du fort om han er interessert eller ei 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #11 Del Skrevet 25. februar Han venter og ser an om det dukker opp en bedre match… Anonymkode: af232...907 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #12 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Han venter og ser an om det dukker opp en bedre match… Anonymkode: af232...907 Mulig.. Men som sagt var det han som inviterte meg på første date sist. Tror du en mann som venter på en bedre kommer med en pose med div til en som er syk da? Må eventuelt ikke legge opp til hjemmebesøk. Anonymkode: 15201...7e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #13 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Mulig.. Men som sagt var det han som inviterte meg på første date sist. Tror du en mann som venter på en bedre kommer med en pose med div til en som er syk da? Må eventuelt ikke legge opp til hjemmebesøk. Anonymkode: 15201...7e7 Har vel ingenting å si hvem som inviterte på date først. Det som har noe å si er jo hva han er ute etter, og om dere er ute etter det samme. Noe som er tydelig at dere ikke er, når han ikke tar opp igjen kontakten. AnonymBruker skrev (1 time siden): Men når han ikke tar kontakt så er jeg litt i tvil om han er interessert Anonymkode: 15201...7e7 Han tar ikke kontakt. Da må du nesten ta hintet. Han er ikke interessert, i bestefall var han kun ute etter ligg. Anonymkode: fce2d...8b5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #14 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Mulig.. Men som sagt var det han som inviterte meg på første date sist. Tror du en mann som venter på en bedre kommer med en pose med div til en som er syk da? Må eventuelt ikke legge opp til hjemmebesøk. Anonymkode: 15201...7e7 Tror du en mann som er interessert slutter å ta kontakt? Anonymkode: ca6b6...669 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #15 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Liker at han tar kontakt da egentlig. Hva skal jeg skrive? Takk for sist… Anonymkode: 15201...7e7 Hva med "hei du!" AnonymBruker skrev (1 time siden): Men når han ikke tar kontakt så er jeg litt i tvil om han er interessert Anonymkode: 15201...7e7 Han er kanskje akkurat like interessert som deg? Hvorfor skal han tro at du er interessert, når du ikke skriver? AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Mulig.. Men som sagt var det han som inviterte meg på første date sist. Tror du en mann som venter på en bedre kommer med en pose med div til en som er syk da? Må eventuelt ikke legge opp til hjemmebesøk. Anonymkode: 15201...7e7 Menn (og kvinner) gjør mye rart... Men du kan jo spørre deg selv, hvorfor er det han som må ta initiativet nå, når det var han som også måtte det sist? Anonymkode: 8e3dc...c0c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #16 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror du en mann som er interessert slutter å ta kontakt? Anonymkode: ca6b6...669 Kan jo være forskjellige grunner til at han slutter å ta kontakt/mistet interessen, men han burde ja skrevet hvis han ville hatt kontakt. Jeg slettet han fra snap etter en stun. Anonymkode: 15201...7e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #17 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Mulig.. Men som sagt var det han som inviterte meg på første date sist. Tror du en mann som venter på en bedre kommer med en pose med div til en som er syk da? Må eventuelt ikke legge opp til hjemmebesøk. Anonymkode: 15201...7e7 Ja. Lovebombing og gaver for å få deg til å senke garden er ikke en sjeldenhet med fuckboys. Anonymkode: 0b445...03b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #18 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja. Lovebombing og gaver for å få deg til å senke garden er ikke en sjeldenhet med fuckboys. Anonymkode: 0b445...03b Fikk et inntrykk av at han ville finne den rette, men kan være en av de som tenker søker langsiktig men åpen for alt. Men han delte av hverdagen av og til da før det tok slutt. Fant vel en bedre, singel er han nå siden jeg har fått to match med han Anonymkode: 15201...7e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #19 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Fikk et inntrykk av at han ville finne den rette, men kan være en av de som tenker søker langsiktig men åpen for alt. Men han delte av hverdagen av og til da før det tok slutt. Fant vel en bedre, singel er han nå siden jeg har fått to match med han Anonymkode: 15201...7e7 Han er ikke ute etter forhold. Singel er ikke riktig definisjon her, men fuck boy. Anonymkode: fce2d...8b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #20 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ja. Lovebombing og gaver for å få deg til å senke garden er ikke en sjeldenhet med fuckboys. Anonymkode: 0b445...03b Mange damer ønsker at mannen skal være den som ber ut på første date... Men nå er tilogmed det lovebombing?? Det du sier er at menn skal stoppe hemt å be ut på første date, og de skal iallefall ikke vise omsorg når noen er syke? To så enkle ting er ett gigantisk rødt flagg for deg, og en mann som tar initiativ til første date må være en fuckboy? Herregud jeg skjønner godt menn blir forvirra når de er tafatte og initativløse om de ikke inviterer, men hvis de slenger på en smågodt-pose når man er syk så er de fuckboys og lovebomber... Anonymkode: 8e3dc...c0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå