AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Vurderer å ta fly til Kristiansand istedenfor å kjøre bil. Vi skal direkte til dyreparken og bo på hotell der. Hvordan er det å komme seg fra flyplassen og til dyreparken? Ca hva vil taxi koste og hvor ofte går eventuelt busser? Takk for svar 😊 Anonymkode: 67e5f...354 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Vi tok taxi fra flyplassen de har fastpris på de turene. Tror det var 400 kr en vei. Anonymkode: fc1db...402 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Det tar et ti minutter, maks et kvarter med taxi fra Kjevik til dyreparken. Busser mot Grimstad/Arendal går det hele tiden. Det kan du finne opplysninger på nett. Anonymkode: 149f2...014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Med buss må du bytte, og det er litt styr. Har dere med dere barnevogn så kan det bli en utfordring om dere kommer i de mest populære tidene og skal bytte over til M1-bussen som er til Sørlandsparken. I sommerhalvåret, så går alle M1 til Dyreparken og IKEA, mens utenfor sesong er det annen hver (går 6 i timen, så hvert tiende minutt hele året på dagtid i ukedagene.) Tveit-bussen som kjører om Kjevik går ikke så ofte, og jeg er usikker på hvordan det er med overganger, men lettest å bytte på Rona. Personlig hadde jeg tatt taxi her om dere har litt å dra på/er flere. Bussbilletter koster, men er billigere i AKT-billett-app (annen app for å se busstidene), men det er ikke lange veien fra Kjevik til Dyreparken, så vil ikke tro det vil bli så mange hundre kroner. Jeg tar normalt ikke taxi utenom pasientreiser, men akkurat her hadde jeg gjort det for enkelhets skyld. Anonymkode: 3afae...baa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Med buss må du bytte, og det er litt styr. Har dere med dere barnevogn så kan det bli en utfordring om dere kommer i de mest populære tidene og skal bytte over til M1-bussen som er til Sørlandsparken. I sommerhalvåret, så går alle M1 til Dyreparken og IKEA, mens utenfor sesong er det annen hver (går 6 i timen, så hvert tiende minutt hele året på dagtid i ukedagene.) Tveit-bussen som kjører om Kjevik går ikke så ofte, og jeg er usikker på hvordan det er med overganger, men lettest å bytte på Rona. Personlig hadde jeg tatt taxi her om dere har litt å dra på/er flere. Bussbilletter koster, men er billigere i AKT-billett-app (annen app for å se busstidene), men det er ikke lange veien fra Kjevik til Dyreparken, så vil ikke tro det vil bli så mange hundre kroner. Jeg tar normalt ikke taxi utenom pasientreiser, men akkurat her hadde jeg gjort det for enkelhets skyld. Anonymkode: 3afae...baa Takk for utfyllende svar 🙏 Anonymkode: 67e5f...354 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå