AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #1 Del Skrevet 20 timer siden Idag har jeg vært HELT tom for energi, altså følt meg så sliten. Baby har vært suuuper aktiv idag, nesten litt irriterende😅 Men ikveld, har hatt så ekstremt mye nedpress. Og med det kjenner jeg skikkelig stikk i underlivet, altså kjennes som det stikker til i livmortappen min. Noen med erfaringer? Var det tegn på noe? Anonymkode: 90b7c...cd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #2 Del Skrevet 18 timer siden Var sånn siste to måneder med begge mine, så det var ikke direkte et tegn på fødsel for min del i alle fall. Anonymkode: a4a78...5ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Disse stikkene hadde jeg fra uke 30 til nå, er i uke 41. Det kjennes ut som noen stikker ei tjukk nål i livmormunnen. Det er nok strekking på gang, men det kan ta lang tid og er ikke noen indikasjon på tidspunkt for fødsel. Men det er et godt tegn, det er kroppen som forbereder seg Anonymkode: c4d3c...a5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå