AnonymBruker Skrevet 26. februar #21 Del Skrevet 26. februar Kan være motsatt, at ho som er gravid er elskerinnen. og hun andre er samboeren. Det finnes også eneggede tvillinger. Anonymkode: 3e2f9...b1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #22 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): ...Det finnes også eneggede tvillinger. Anonymkode: 3e2f9...b1d Ts jobber tydeligvis på noe a la et apotek, og tvillinger har ikke samme navn og personnummer. Anonymkode: 7f1d0...b28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #23 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ts jobber tydeligvis på noe a la et apotek, og tvillinger har ikke samme navn og personnummer. Anonymkode: 7f1d0...b28 Apotek hvor de er innom omtrent daglig? Høres ut som røverhistore. om noe som ikke er sant, men jeg kjeder meg tråd Anonymkode: ff89f...ce5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #24 Del Skrevet 26. februar Jeg hadde aldri blandet meg opp i andres saker, men dersom noen spør meg direkte så juger jeg ikke på vegne av fremmede. Anonymkode: a3b7a...291 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #25 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Apotek hvor de er innom omtrent daglig? Høres ut som røverhistore. om noe som ikke er sant, men jeg kjeder meg tråd Anonymkode: ff89f...ce5 Er vel ikke akkurat rart om ei gravid dame er ofte på apoteket? Er vel uansett mer sannsynlig at han er utro, enn at han har en identisk tvilling samtidig som kona hans spør om folk har sett ham uten å nevne svigerbroren. Anonymkode: 7f1d0...b28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carlberner1 Skrevet 26. februar #26 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (17 timer siden): men om dere var i samme situasjon, ville dere prøvd å si noe, eller hintet noe? Anonymkode: d32e7...b89 Ikke på jobb eller i forbindelse med den på noen måte, men som det kommer videre her: 911 skrev (16 timer siden): Jeg hadde bedt "kona" komme tilbake når jeg var ferdig på jobb og fortalt henne. Hun har sikkert mange spørsmål, bl.a. om denne elskerinna. Kanskje butikken har overvåkingsvideo slik at hun kunne få se hvem dette er. Siden hun allerede har spurt har hun nok en mistanke og jeg hadde mer enn antydet at mistanken stemte. Når fru gravid aktivt oppsøker informasjon ved å spørre direkte så syns jeg det er dårlig gjort å ikke svare. Det er åpenbart noe hun vil finne ut av. Her er det viktig å skille deg (TS) som ansatt i butikk og deg som privatperson. Det er ikke nødvendig at du sier når eller hvor du har sett dem sammen. Taushetsplikt er at man ikke skal spre informasjon (unødig). Grensen mot å underslå informasjon kan jeg ikke godt nok. AnonymBruker skrev (16 timer siden): Dette er så spesielt at jeg hadde drøftet det med sjefen. Har de andre ansatte observert det samme? Hva sier de? Men jeg ville kanskje ha sagt det når jeg ikke var på jobb. Si at hun skal komme tilbake når du er ferdig på jobb, eller om dere kan møtes et annet sted. Anonymkode: d6931...9ed Ideelt sett, ja. men jeg er temmelig sikker på at det dessverre er veldig langt mellom folk (sjefer skal visst nok være det de også..) som tar det på den måten. Verden hadde vært enklere g bedre hvis det var det. Såh - ta det privat i stedet, ja. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #27 Del Skrevet 26. februar Møter daglig folk gjennom jobb som gjør/sier/står for ting jeg ikke er enig i selv. Men jeg tar ikke mine personlige standpunkter frem i jobbsammenheng med mindre de er direkte eller høylytt til skjensel/plage eller opptrer trakasserende overfor andre, inkludert kollegaer eller meg selv. Jeg ser dilemmaet, men jeg mener at siden dette er noe du ser på jobb, men som ikke går under noe lovbrudd (selv om det er forkastelig dersom det stemmer), så er det ikke din plass eller oppgave å gjøre noe, både pga. retningslinjer som du trolig har i arbeidsreglement et sted der taushetsplikt omkring kunders personlige forhold ofte inngår, i tillegg til at du ikke 100% kan være sikker på at du har oppfattet situasjonen riktig. Personlig hadde jeg heller ikke ansett det som verdt det potensielle bråket det kan skape for min del. VIL du involveres? Anonymkode: 2d417...30c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 26. februar #28 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (17 timer siden): Men på andre dager er han innom med en annen jente og de er tydelig intime mtp kroppsspråk, hvordan de holder rundt hverandre. og utfra samtaler med alle parter (ja, de deler alle mye info), så er det utroskap, den gravide jenta vet ikke om hun andre. Her lå det et lastebillass med BS. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #29 Del Skrevet 26. februar Snok1 skrev (3 minutter siden): Her lå det et lastebillass med BS. Du tenker at dette nok er hans gode venninne eller søster? Anonymkode: 7f1d0...b28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carlberner1 Skrevet 26. februar #30 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du tenker at dette nok er hans gode venninne eller søster? Anonymkode: 7f1d0...b28 Ja helt sikkert - siden fru Gravid kommer og spør. Jeg vet sarkasme ikke funker på nett, men å rett før lunsj så "måtte jeg bare" .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #31 Del Skrevet 26. februar En utrolig merkelig ting å spørre en butikkansatt om! Høres ikke riktig ut. Ingen grunn til å blande deg opp i dette, TS. Hvis han går åpent rundt midt på dagen og holder rundt den andre damen, så vil det helt sikkert bli sett av mange. Anonymkode: 3e4a1...904 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #32 Del Skrevet 26. februar Anonymkode: dd063...591 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 26. februar #33 Del Skrevet 26. februar Siden du sier at de kommer innom daglig i en butikk du jobber i, så kan jeg vel bare tenke meg frem til at du jobber i en dagligvare-butikk. I dagligvarebutikker er normen at man har taushetsplikt om kunder og det er noe du har skrevet under på at du skal overholde. Så jeg stiller meg litt...... mildt skeptisk her, ass. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 26. februar #34 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Du tenker at dette nok er hans gode venninne eller søster? Anonymkode: 7f1d0...b28 Jeg tenker at TS er ute etter en generelt god provokasjon i en kjedelig arbeidshverdag… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #35 Del Skrevet 26. februar Hadde svart ærlig. Ja, jeg har sett han på butikken med en annen dame. Hva relasjon de har vet jeg ikke, men de holder rundt hverandre og er fysiske. Om hun allerede mistenker noe, så vil jeg tro hun er redd for at det kun er hormoner som er på villvei. Hun har nok spurt han om dette, men han har fått henne til å tvile på seg selv. Hun må være temmelig skjør og kjenne på mye tvil når hun spør deg. Gi henne en sjanse til å stå opp for seg selv. Anonymkode: 4e435...b24 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #36 Del Skrevet 26. februar 911 skrev (22 timer siden): Han kan ikke være mye redd for å bli oppdaget når han har med seg elskerinna ut det offentlige rom. De kan jo risikere å møte noen som kjenner han, kona og/eller elskerinna. Jeg hadde bedt "kona" komme tilbake når jeg var ferdig på jobb og fortalt henne. Hun har sikkert mange spørsmål, bl.a. om denne elskerinna. Kanskje butikken har overvåkingsvideo slik at hun kunne få se hvem dette er. Siden hun allerede har spurt har hun nok en mistanke og jeg hadde mer enn antydet at mistanken stemte. Kan ikke tenke meg at det er lov å fremvise eller publisere opptak fra overvåkingskamera? Butikken har dette for bevisføring i forbindelse med straffesaker. Anonymkode: 9c07a...52c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #37 Del Skrevet 26. februar Jo, du har taushetsplikt. Det er forsvinnende få bedrifter som ikke har en klausul om taushetsplikt i sine kontrakter. Dersom butikker, feks, ikke hadde slike klausuler så ville jo info om at Per på 17 kjøpte kondomer, Eli på 19 kjøpte babygrøt og Nina på 13 kjøpte bind være bygda rundt. Sjekk kontrakten din, du, ts. Og hold munn om kundene dine. Og hva angår den gravide? Hun vet. Det er forsvinnende få (om noen) mennesker som ikke vet at partner er utro, oppfører seg ufint, er voldelige mot felles barn etc. De sier, om konfrontert, at de ikke vet. Men alle kan jo lyve. Anonymkode: 94527...64f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alaenera Skrevet 26. februar #38 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan ikke tenke meg at det er lov å fremvise eller publisere opptak fra overvåkingskamera? Butikken har dette for bevisføring i forbindelse med straffesaker. Anonymkode: 9c07a...52c Det er ikke lov, nei. Har jobbet som butikksjef tidligere, og det er ikke slik at man bare viser fram opptak til hvem som helst. Reglene rundt videopptak er veldig strenge. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #39 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ts jobber tydeligvis på noe a la et apotek, og tvillinger har ikke samme navn og personnummer. Anonymkode: 7f1d0...b28 Apotekansatte har taushetsplikt, så la oss håpe dette bare er en røverhistorie. Anonymkode: 2eb71...54e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #40 Del Skrevet 26. februar Ja jeg må si jeg har reagert på det at han kommer her med to ulike kvinner, og har tenkt at dere må være polygame. Han er her hver xxxx med en annen kvinne, oftest rundt kl xxx. Anonymkode: 869b2...41d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå