AnonymBruker Skrevet 26. februar #41 Del Skrevet 26. februar Litt rart at første tanke er at en skulle dra til butikken og spørre om noen der har mistanke om partneren var utro ? Synes historien er litt merkelig. Jeg hadde spurt venner og familie Anonymkode: 8eb75...855 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 26. februar #42 Del Skrevet 26. februar (endret) Alaenera skrev (4 timer siden): Det er ikke lov, nei. Har jobbet som butikksjef tidligere, og det er ikke slik at man bare viser fram opptak til hvem som helst. Reglene rundt videopptak er veldig strenge. Jada. Jeg har fått med meg at dette ikke lovlig. La den ballen ligge da En annen mulighet om kona bor i nærheten er å sende en kort melding til henne at "de er her nå" eller bare avtal at du ringer en gang så kan hun velge om hun vil ta disse "in the act". Men fortsatt merkelig at ingen har konfrontert og avslørt de når de er så åpen om dette. Endret 26. februar av 911 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #43 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Apotekansatte har taushetsplikt, så la oss håpe dette bare er en røverhistorie. Anonymkode: 2eb71...54e Taushetsplikt overfor innholdet i resepter, ja. Denne dama har ikke spurt om hva mannen tar ut på resept. Anonymkode: 7f1d0...b28 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #44 Del Skrevet 26. februar Man skal jo selvfølgelig opptre profesjonelt når man er på jobb. Sier seg selv. Kan virke som de fleste her ikke vet hva det innebærer, eventuelt ikke evner det. Anonymkode: 82148...2a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #45 Del Skrevet 27. februar Fatter ikke hvorfor du ikke bare bekreftet når hun spurte. Kommer hun innom igjen sier du det. Pluss at du ikke sa noe sist fordi det kom brått på og fordi du ikke vil bli involvert. Anonymkode: 917d3...5a6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #46 Del Skrevet 27. februar Hvis dette er en reell sak så mister du jobben om du sier noe om dette. Du har taushetsplikt om alt du får informasjon om via arbeidsplassen din. Anonymkode: 23227...951 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #47 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (På 26.2.2025 den 17.39): Jo, du har taushetsplikt. Det er forsvinnende få bedrifter som ikke har en klausul om taushetsplikt i sine kontrakter. Dersom butikker, feks, ikke hadde slike klausuler så ville jo info om at Per på 17 kjøpte kondomer, Eli på 19 kjøpte babygrøt og Nina på 13 kjøpte bind være bygda rundt. Sjekk kontrakten din, du, ts. Og hold munn om kundene dine. Anonymkode: 94527...64f Jeg har jobbet i dagligvarebutikk i mange år, og hadde aldri taushetsklausul i kontrakten. Kan vanskelig se for meg hvordan noe sånt skal håndheves. Anonymkode: 2774a...2ab 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #48 Del Skrevet 27. februar For det første, jeg jobber i hverken dagligvare eller apotek. Men det er både medisinske produkter og mat. Og de er alle tre innom flere ganger i uka (omtrent faste ukedager) ikke hver eneste dag som noen tror her i tråden. Uansett, det er veldig ulike svar i tråden, men det kan jo hende hun gravide skjønte på hvordan jeg svarte at det kan være noe i det hun spurte om. men fra svarene er der jo alt fra at jeg ble si noe til at jeg kan komme i problemer av å ta det opp. Føler for å ta det opp med sjefen da det kan bli konsekvenser av å ta det opp med hun gravide, samtidig har jeg lyst til å formidle noe til henne.. jeg har aldri vært i en slik situasjon før.. Anonymkode: d32e7...b89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #49 Del Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (10 timer siden): For det første, jeg jobber i hverken dagligvare eller apotek. Men det er både medisinske produkter og mat. Og de er alle tre innom flere ganger i uka (omtrent faste ukedager) ikke hver eneste dag som noen tror her i tråden. Uansett, det er veldig ulike svar i tråden, men det kan jo hende hun gravide skjønte på hvordan jeg svarte at det kan være noe i det hun spurte om. men fra svarene er der jo alt fra at jeg ble si noe til at jeg kan komme i problemer av å ta det opp. Føler for å ta det opp med sjefen da det kan bli konsekvenser av å ta det opp med hun gravide, samtidig har jeg lyst til å formidle noe til henne.. jeg har aldri vært i en slik situasjon før.. Anonymkode: d32e7...b89 Hvis du ser et mønster i hvilke tidspunkter og ukedager de kommer innom, så kan du vel bare sende henne en melding der det står at nå kom de, trenger ikke forklare noe mer. Bor hun ikke langt unna, kan hun møte dem utenfor butikken når de drar. Anonymkode: ab975...166 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #50 Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (På 27.2.2025 den 18.08): For det første, jeg jobber i hverken dagligvare eller apotek. Men det er både medisinske produkter og mat. Og de er alle tre innom flere ganger i uka (omtrent faste ukedager) ikke hver eneste dag som noen tror her i tråden. Uansett, det er veldig ulike svar i tråden, men det kan jo hende hun gravide skjønte på hvordan jeg svarte at det kan være noe i det hun spurte om. men fra svarene er der jo alt fra at jeg ble si noe til at jeg kan komme i problemer av å ta det opp. Føler for å ta det opp med sjefen da det kan bli konsekvenser av å ta det opp med hun gravide, samtidig har jeg lyst til å formidle noe til henne.. jeg har aldri vært i en slik situasjon før.. Anonymkode: d32e7...b89 Så helsekost, da? Om man er innom helsekosten daglig forstår jeg at man er utro/polygam. Anonymkode: b1da9...b2f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #51 Del Skrevet 3. mars Hvis du forteller dette til den gravide kvinnen, kan mannen komme og lage trøbbel for deg, TS, på arbeidsplassen eller privat. Ikke bland deg inn i kundenes privatliv! Dette for din egen skyld. Ledelsen kan også se med misbilligende øyne på en eventuell situasjon. Anonymkode: 68090...95e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #52 Del Skrevet 3. mars Ikke si noe til ei gravid dame. La henne føde i fred, også sier du noe når ungen er 2-3 år gammel. Den fasen her av livet burde hun slippe sånt drama. Anonymkode: 909b6...22a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #53 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ikke si noe til ei gravid dame. La henne føde i fred, også sier du noe når ungen er 2-3 år gammel. Den fasen her av livet burde hun slippe sånt drama. Anonymkode: 909b6...22a Helt uenig. Det er mye bedre for henne å bli kvitt denne guttungen før fødsel, sånn at hun rekker å forberede seg på å være alene om ansvaret for barnet. Bor mor alene ved fødsel står hun også sterkere mtp rettigheter. Anonymkode: 2774a...2ab 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #54 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (På 26.2.2025 den 10.04): Hadde sagt som sant var at han regelmessig var innom butikken i selskap med ei dame med x hårfarge ol. Da har du sagt sannheta, men ikke påstått at han er utro ol. Anonymkode: 7f1d0...b28 Enig. Du kan si at du har sett han ja. Med en annen dame. Det er veldig objektivt og uten spekulasjoner. Sjekk med sjefen først om hva som er innafor. Så har du ditt på det tørre. Anonymkode: 6bce1...e66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #55 Del Skrevet 4. mars Er litt todelt. Selv ville jeg jo hatt beskjed om min kjæreste åpenbart drev på med en annen. Samtidig er det jo noe med det du nevner, at du føler at du ikke skal blande jobb med noe personlig. Hvilken forhold har du til sjefen? Kan du spørre hva sjefen tenker du skal gjøre? Sett deg også inn i reglementet. Har du noengang signert taushetserklæring? Jeg tenker jo at hun burde skjønt det på måten du svarte på. Men jeg syns det er rart at han er med den gravide kjæresten ofte på butikken, og de resterende dagene (eller hyppig nok til at du legger merke til det) så er han med en annen. Hva mener du med fysisk kontakt? Er du sikker på det ikke bare kan være innpåsliten kollega el. som gir et klapp på skulderen, en klem når de går (som hadet-klem)? Det høres jo merkelig ut å velge samme butikk å gå med en annen kvinne når det er tydelig at dette er en lokalbutikk, hvor de ansatte kjenner han igjen. Hvis ikke hun skjønte svaret ditt sist og spør igjen, så får du finne ut hva du skal svare. Kanskje du bare kan si "som sagt sist, jeg vil ikke blande jobb og relasjoner kunder seg i mellom, det er ikke min jobb. Dersom du er redd noe er galt, vil jeg foreslå at du selv holder utkikk". Hvis man virkelig tror noe er galt og har gått så langt som å spørre i butikken, så vet man allerede halve sannheten. Da er det bare å parkere bilen og følge med på hvem som går inn. Anonymkode: 0076e...216 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #56 Del Skrevet 4. mars Opplevd lignende da jeg jobbet flere år på bensinstasjon… Og stol på meg!! Folk forteller det mest utrolige!! Og det var ikke uvanlig at folk kom innom med andre enn parteneren sin!! Og, vi ansatte SER forskjellen altså, på fysisk VS intim kontakt😅 Uansett hvor de prøver å skjule det.. Spesielt på de faste kundene.. Det som overrasker meg, er at de som er utro, viser seg offentlig i nærområdet liksom… 🤦♀️ Uansett… Taushetsplikten… Slik jeg har valgt å tolke den, er at jeg kan verken bekrefte eller avkrefte noe som helst, til noen som ikke er ansatt der. Så jeg kan ikke svare om en kunde spør meg om andre kunder.. Så når hun spør deg, så slik jeg tolker taushetsplikten, så kan du ikke bekrefte om hennes partner er i butikken, uten henne… Men, vi blir jo litt kjent med noen av de faste kundene våre.. Så.. Vanskelig tema… Men helt ærlig… Ville ikke sagt noe.. Men ville sagt fra/informert sjefen om at jeg synes det var litt ubehagelig tror jeg.. En annen grunn til at jeg ikke ville sagt noe er at du aner ikke hva som foregår mellom dem… Uansett hvordan ting er uttad så kan en sjeldent vite… Meeeen…. Jeg ville jo vist da… Om mannen min var utro, og folk visste det liksom… Du kan jo opprette en falsk fb profil evt, og sende henne en melding der🙈 Anonymkode: d998b...a31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #57 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (På 26.2.2025 den 10.17): Apotek hvor de er innom omtrent daglig? Høres ut som røverhistore. om noe som ikke er sant, men jeg kjeder meg tråd Anonymkode: ff89f...ce5 Kanskje de har så mange kjønnssykdommer at de må innom daglig 🤪 Anonymkode: 2512f...135 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå